וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "כל הנפילה הזו התחילה משטות"

אווירה קשה במכבי תל אביב אחרי ההפסד לחיפה. גורם: "השחקנים איבדו ביטחון". אוחיון: "נוצר כדור שלג, צריך לצאת מזה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי פרטיזן דיברו במועדון על חוסר מזל, אחרי ירושלים על נפילה נדירה, אחרי ריאל על המאבק המכובד - אבל ההפסד הרביעי ברציפות של מכבי תל אביב אתמול (שני) בחיפה התקבל במועדון קשה יותר מכל ההפסדים הקודמים. הנסיעה חזרה לתל אביב נעשתה בשקט מופתי. לכולם ברור שמהפסד להפסד נקלעה הקבוצה למשבר - הקשה ביותר שחוותה מאז תחילת העונה.

"השחקנים איבדו לגמרי את הביטחון", אומר לוואלה! ספורט בכיר במועדון. "פעולות פשוטות לא הולכות. כדורים בורחים מהידיים בדקות האחרונות. זו נפילה שהתחילה משטות והפכה למשהו גדול. רק ניצחון יכול לעצור את ההדרדרות. השאלה היא איפה נשיג אותו".

משחקים קשים לא פחות מאלו שחוותה מכבי בשבועיים האחרונים צפויים לה בשבועיים הקרובים: משחק חוץ במינכן ביום חמישי; משחק חוץ בהדר יוסף מול הפועל תל אביב ביום שני; משחק בית מול צסק"א מוסקבה; ולקינוח, נסיעה למלחה.

הקבוצה חזרה להתאמן היום בצהריים, כשלפני האימון קיימו השחקנים שיחה בינם לבין עצמם. מהאימון המשיכה הקבוצה ישירות לשדה התעופה; בשל חשיבות המשחק מול באיירן הקדימה מכבי את יציאתה ותגיע לגרמניה הלילה. מחר תערוך מכבי שני אימונים מלאים.

ניקולה וויצ'יץ' עם שחקני מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס יוגב אוחיון דווין סמית'. קובי אליהו
"רק ניצחון יעצור את ההידרדרות". שחקני מכבי תל אביב/קובי אליהו

"ההרגשה היא לא נעימה, היום ערכנו שיחה לפני האימון", אמר יוגב אוחיון. "אנחנו רוצים לתקן את המצב כמה שיותר מהר, ודברים כאלה רק יכולים לתרום. המטרות שלנו עדיין ברות השדה, וההפסדים האלה צריכים לגרום לנו לשחק ולרצות הרבה יותר ממה שאנחנו משיגים. האימונים שלנו נראים טוב מאוד, אנחנו מתאמנים חזק ובצורה טובה ביותר.

"נוצר כדור שלג, אנחנו צריכים לצאת ממנו וכמובן לצבור ניצחונות. המטרה העיקרית היא כמובן ביום חמישי לבוא ולנצח את המשחק. מבחינת חדר הלבשה שום דבר לא השתנה, כולם חיוביים, כולם עובדים קשה וכולם כן רוצים לתרום מעצמם כמה שיותר, ומורידים מהאגו, ואין אגו בקבוצה הזאת. בקטע המקצועי, אנחנו צריכים להיות משמעותיים ביותר על הדברים הקטנים ביותר, במיוחד שמשחקים נגמרים על חודה של נקודה או שתיים. לדברים הקטנים יש הרבה חשיבות, לכל הכדורים החופשיים והריבאונדים. עונשין זה עניין של יום. כדורים חופשיים וריבאונד זה דברים שצריכים להיות בתוכנו, כמו הגנה, אלה דברים שאפשר לשלוט עליהם. על זה אנחנו צריכים לשים את הדגש. כשנצבור ביטחון הכדורים יכנסו והדברים יראו אחרת.

"מבחינת מרקם חברתי לא איבדנו אף אחד, כולם דואגים ומדברים אחד עם השני, כולם חיוביים. המטרה שלנו היא באמת לחזור כמה שיותר מהר למסלול הניצחונות ולשים הכל בצד. אנחנו עדיין יכולים לחזור למקום הראשון בליגה, ועדיין יכולים להבטיח את העלייה ביורוליג מהמקום השלישי.
כל המשחקים הבאים הם לא אידיאליים כדי לצאת מזה. אין מה לעשות, צריך לצאת מזה, אנחנו מכבי, קבוצה מהדרג הגבוה ביותר באירופה וצריכים לייצג אותה בכבוד. הייתה שיחה חיובית מאוד. דברים נאמרו אך ורק כדי לשפר את המצב, ואיך ממשיכים כקבוצה, לא היו צעקות, הכל היה בנימה טובה, כולם דיברו בחיוב ובמטרה אחת - לצאת מכדור השלג הזה.

"אני לא חושב שזה משבר, זה צורת משחק שנקלענו אליה ואנחנו לא מרוצים. סל אחד בחלק מהמשחקים ואנחנו מדברים אחרת היום, אלה דברים קטנים שצריכים לשנות".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
יוגב אוחיון מכבי תל אביב. קובי אליהו
"ההרגשה לא נעימה". אוחיון/קובי אליהו
דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב עם אלכס טיוס. קובי אליהו
"כדורים חופשיים וריבאונד זה דברים שצריכים להיות בתוכנו". בלאט וטיוס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully