וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טביב צריך לדעת מה התקציב לפני שיתקדם עם רוני לוי"

בבית"ר מודעים לכך שלא רק ענייני שכר מפרידים בין המאמן לקבוצה. אליחן הושעה עד הודעה חדשה, עומר עצמוני מונה למנכ"ל

one

בבית"ר ירושלים החלו בימים האחרונים להתחיל להסתכל על העונה הבאה. המנכ"ל עומר עצמוני, שמונה היום לתפקיד, אמור להיות תוספת כוח בכל הקשור לצד המנהלתי. ללא קשר, ישנם לחצים גדולים על נציג הבעלים ניר שלום להמשיך בתפקידו, כאשר גורמים במועדון אומרים: "צריך כאן מנכ"ל, אך ניר שלום הוא האיש החשוב במערכת וחשוב מאוד שיישאר".

בנוגע לפערים הכספיים בין אלי טביב לרוני לוי לעונה הבאה אמר גורם בכיר: "יש פערים, אך זה לא רק הפער הכספי. בסופו של דבר, טביב צריך להציג בפני רוני לוי תקציב ואיזה קבוצה ניתן יהיה להעמיד בעונה הבאה וכרגע הראש טרוד באיך לגמור את העונה הנוכחית, בה טביב צריך להביא כשלושה מיליון שקלים מהבית. רק אחרי שטביב יידע איזה תקציב הוא יעמיד, ניתן יהיה לנסות ולהתקדם מול רוני לוי, לא יקרה כלום אם דברים ייקחו עוד כמה שבועות".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
מצבו לקראת העונה הבאה תלוי בתקציב. רוני לוי/אדריאן הרבשטיין

המאמן מתכוון להעניק כבר מהמשחק הקרוב נגד בני יהודה יותר דקות לשחקנים הצעירים של הקבוצה על מנת שיתחשלו לקראת העונה הבאה. מדובר בין היתר בעומר אצילי, רועי זיקרי וטל כחילה. גם אלי דסה ודור מלול צפויים לקבל יותר דקות עד לתום העונה לאחר שתקופה ארוכה היו על הספסל ומחוץ לסגל.

הקשר צחי אליחן הושעה מהקבוצה עד להודעה חדשה. באימון אתמול התעמת השחקן עם אופיר קריאף ונדרש על ידי רוני לוי לצאת מהאימון. הקשר שאל מדוע רק הוא יוצא ופלט כמה מילים. לוי ענה לו כי הוא ייקנס על כך. השחקן צפוי לעמוד לועדת משמעת.

עומר עצמוני מונה הבוקר לתפקיד מנכ"ל בית"ר ירושלים. מדובר בתפקיד שלא היה מאויש עד כה בקבוצה מהבירה מאז נרכשה על ידי אלי טביב. עצמוני היה מנכ"ל הפועל תל אביב בעבר, בשנים בהן כיהן טביב כבעלים של המועדון האדום. מתחילת העונה, עצמוני שימש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, תפקיד אליו מונה על ידי חיים רביבו. כעת הוא יעבוד במועדון תחת נציג הבעלים ניר שלום, ובמקביל ימשיך בעבודתו כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער.

עצמוני בן ה-33 עבד בעברו כמנכ"ל בית"ר נס טוברוק ואף שימש כמאמן באחת מקבוצות מחלקת הנערים של המועדון מנתניה. משם עבר להפועל תל אביב ובעונה החולפת אף שימש לזמן קצר כמנכ"ל סקציה נס ציונה. עצמוני היה סגן מפקד גדוד בחיל התותחנים בצה"ל והוא גם בוגר תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עבד בתפקיד דומה בהפועל תל אביב. עצמוני/מערכת וואלה, צילום מסך

עדכון ראשון: 10:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully