וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "היה סיוט לשחק עם כל הקללות"

31.3.2014 / 7:32

שחקני בית"ר ירושלים מותשים מיחס הקהל בטדי: "סלליך ספג קללות גזעניות, הם חצו קו אדום, יש גבול למה שמותר גם לאוהדים". טביב ייפגש השבוע עם רוני לוי בנוגע לעונה הבאה: "יש רצון של שני הצדדים, אבל עד שיסגרו על השכר והתקציב זה לא יהיה פשוט"

one

בבית"ר ירושלים הייתה אמש (ראשון) תחושה מעורבת בסיוםהניצחון 0:3 על מכבי פתח תקוה בטדי. מצד אחד כולם נשמו לרווחה מהתוצאה שהבטיחה מעשית את ההישארות בליגה, אך מנגד השחקנים לא הפסיקו לדבר על קללות האוהדים שהחלו עוד בחימום, נמשכו כמעט לאורך כל המשחק, ונרגעו רק לאחר השערים שהקבוצה כבשה במחצית השנייה.

בית"ר ירושלים ניצחה 0:3 את מכבי פ"ת וספגה קללות בטדי

רוני לוי אחרי הניצחון: "אם ירצו אותי אני אשאר כאן"

שלומי אזולאי שחקן בית"ר ירושלים. one
"היחיד שהגיע למצבים". שלומי אזולאי/one

שחקנים סיפרו אמש: "הייתה קבוצה של כמה מאות אוהדים שהתמקמה מאחורי הספסל ובאה לקלל. נפלו על שלומי אזולאי, על איציק כהן, מזל שברנדאן לא מבין מה צעקו לו. אפשר להבין את הכאב שלהם מהעונה הזאת, אבל זה היה לא נורמלי, זה היה פשוט סיוט. מזל שהצלחנו להתנתק ולנצח כי אם זה לא היה קורה זה היה מגיע יותר רחוק. נקווה שהם יחזרו לתמוך אחרי המשחק הזה".

השחקנים התייחסו במיוחד לאזולאי וסינטאיהו סלליך ואמרו: "שלומי היחיד שהגיע למצבים, זה אולי המשחק הכי טוב שלו מבחינת תנועה ועבודה והכדור פשוט לא נכנס, לא צריך להרוג אותו. סלליך ירד מהמגרש נסער, מה שעושים לו עובר קו אדום, הוא סופג קללות גזעניות ולא בפעם הראשונה, יש גבול למה שמותר גם לאוהדים, זה שחקן שלנו. כל מה שיש לנו זה האוהדים, אי אפשר שהם יהיה נגדנו".

גורם במועדון הוסיף: "ההתנהגות של הקהל הייתה בושה וחרפה, לקלל שחקן שלנו על רקע גזעני או בכלל לצאת נגד שחקנים שלנו ולפגוע בהם במהלך המשחק ברמה כזאת זו בושה וחרפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סינטאיהו סלליך שחקן בית"ר ירושלים מול מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
"יצא עם דמעות". סינטאיהו סלליך/ברני ארדוב

בבית"ר רוו נחת לפחות מהצד המקצועי. בצוות המקצועי החמיאו בסיום המשחק לדור מלול, טל כחילה ומשה לוגסי ואף אמרו כי "שחקנים שלא שיחקו תקופה הגיעו מוכנים כי גם כשהם לא שיחקו הם קרעו את התחת כאן והיו במסגרת שלא נתנה להם לאבד כושר". גם עומר אצילי ורועי זיקרי, שעלו מהספסל בדקות האחרונות, צפויים לקבל יותר דקות עד לתום העונה. ביום ראשון הבא נגד בני יהודה ייעדרו אנדרס טונייס המורחק וג'ונתן וילה המוצהב, כאשר טל כחילה אמור להמשיך ולקבל קרדיט לצידו של ניסו קפילוטו.

הבעלים אלי טביב נעדר מהמשחק עקב מחלה. בשבוע הקרוב צפוי טביב להיפגש עם רוני לוי בנוגע לעונה הבאה. גורם בבית"ר אמר אמש: "יש רצון של שני הצדדים. לא יהיה פשוט לסגור את כל נושא השכר והתקציב, במיוחד שכרגע טביב מאוד מאוכזב מהרבה מאוד גורמים שהבטיחו ולא מסייעים". גם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת השוהה בארצות הברית צפוי לשוחח השבוע עם טביב ולבחון מספר אפשרויות לסייע.

בית"ר סיימה את המשחק אמש בהפסד כספי של כ-50 אלף שקל, לאחר שיותר מ-100 אנשי אבטחה וסדרנים נכחו באיצטדיון כאשר למשחק נמכרו לא יותר מ-300 כרטיסים, ושאר 1,200 הצופים היו מנויים ומוזמנים. בבית"ר אמרו אמש: "כמעט בכל משחק בית שאינו מושך קהל קשה מאוד להרוויח. עלויות האבטחה גבוהות מאוד ומגיעות לארבעה מיליון שקל בשנה".

- רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"לא יהיה פשוט לסגור את כל נושא השכר ". רוני לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully