וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידזאדה: "נכנסנו להלם. אולי זה משהו בראש, מנטלי"

1.4.2014 / 7:18

אופיר דוידזאדה ניסה לנתח את ההפסד של הפועל באר שבע במשחק העונה. הקבוצה תקדים את ההכנות לעונה הבאה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בהפועל באר שבע עוד חלמו לפני המשחק בבלומפילד על אליפות, אבל ההפסד אתמול (שני) למכבי תל אביב לא רק שהביא לידי ביטוי את הפערים בין הקבוצות, אלא גם פגע משמעותית בסיכוי להפתיע ולזכות באליפות. יש לציין כי במועדון עדיין חושבים שגם המקום השני יהווה הישג מבחינתו של אלישע לוי, אבל הסיטואציה שנוצרה גרמה לאנשים סביב ובתוך המועדון לחלום. "כל השבוע התכוננו טקטית ומנטלית, ואז הגיע הגול בדקה הראשונה ושבר אותנו", אמר שחקן בכיר בקבוצה. "לא שיחקנו טוב, בלשון המעטה. יכול להיות שלולא הגול ההוא היינו נראים אחרת, אבל זה לא היה משנה את התוצאה. למכבי הגיע לנצח, הפערים גדולים. מבלי להיכנס לשמות, יש כמה שחקנים שבכלל לא הגיעו היום".

אביתר אילוז רשם אתמול הופעה לא טובה, וללא קשר ליכולת אתמול במועדון רוצים להחתים מגן ימני בכיר בעונה הבאה. שמם של יובל שפונגין ואלעד גבאי כבר עלה, ובמועדון מקווים שיוכלו להחתים אחד מהם בקיץ. "אביתר לא היה איתנו בתחילת המשחק, אבל אי אפשר להאשים אותו. להוציא את אליה (ברדה) ואג'ידה, אף אחד לא עבד כאן היום". בקבוצה התאכזבו גם מהיכולת של מאור בוזגלו, שלא הצליח להתעלות ברגע האמת. שחקנים העידו כי דובב גבאי נראה עצבני לאחר שאלישע לוי החליט להוציא אותו במחצית. והנה נקודת אור מהמשחק הזה: במועדון החמיאו לאוהדי באר שבע שעשו את הדרך הארוכה מהדרום ולא הפסיקו לעודד גם אחרי ההפסד. האוהדים שרו לעברו של ברדה וביקשו ממנו "להביא את הגביע".

"אנחנו מאוכזבים מהיכולת שהצגנו, יכולנו לשחק הרבה יותר טוב", אמר המגן אופיר דוידזאדה, שפתח אתמול בהרכב לראשונה מאז ה-23 בדצמבר, מאז שותף משחק אחד כמחליף. "מהגול בדקה הראשונה היה מאוד קשה לחזור. המטרה הייתה לעמוד ברבע השעה הראשונה מבלי לקבל את הגול. אפשר להגיד שנכנסנו להלם. כשקיבלנו גול התפזרנו על המגרש, לא ידענו מה לעשות. נקווה לתקן בשבת".

על טעות השיפוט בגול הראשון אמר: "טעויות שיפוט הן חלק מהכדורגל, לפעמים זה לרעה ולפעמים לטובה. אי אפשר להתלונן על השופט. לא היינו מספיק טובים, צריכים להגיד את זה. היינו צריכים לגלות יכולת הרבה יותר טובה. אני לא יודע איך להסביר מה קרה, שני משחקים כאן ואנחנו לא מציגים את הרמה האמיתית שלנו. אולי זה משהו בראש, מנטלי. לא ניפול עכשיו לתוך הפח הזה ונשקע בדיכאון. כל עוד זה לא סגור, אי אפשר להכתיר את מכבי תל אביב לאלופה. המטרה העיקרית היא הגביע, להגיע כמה שיותר רחוק. ננסה להגיע לגמר ולקחת את הגביע. גם בליגה עוד לא ויתרנו". על החזרה מפציעה אמר: "במחצית הראשונה אולי טיפה נבהלתי, קצת כאבים, אבל השתחררתי. ממשחק למשחק ארגיש הרבה יותר טוב".

בעקבות ההפסד, בבאר שבע יחלו בקרוב בהכנות לעונה הבאה. פגישה תיערך עם אלישע לוי במהלך החודש הנוכחי, ולא לאחר שהעונה תסתיים. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון החליטו לקיים את הפגישה הזאת בתום מאבק האליפות. כעת נראה כי לוי יוכרז בקרוב רשמית כמאמן לעונה נוספת, ואולי לשתי עונות נוספות. בשלב הזה, לוי מעדיף לחתום לעונה אחת בלבד כפי שעשה במכבי חיפה. מלבד שפונגין וגבאי שהוזכרו קודם, שחקן נוסף שנמצא חזק על הכוונת הוא מאור מליקסון. קשר ולנסיין עשוי להגיע בעונה הבאה ולהיות הרכש הנוצץ של הקיץ. במועדון מקווים שגליינור פלט וויליאם סוארס יישארו. אם סוארס לא ירצה להישאר הוא ישוחרר מיידית בקיץ, ולא בתום חוזהו בינואר.

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי. ברני ארדוב
יחתום בקרוב על חוזה חדש. אלישע לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully