וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "תנו קרדיט למכבי לפני שאתם מבקרים אותנו"

31.3.2014 / 23:02

קפטן באר שבע יודע: "כמו שמכבי נראית, הסיפור גמור". אלישע לוי: "למרות ההיערכות, שוב קרה אותו דבר. הפערים בלטו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

חלומות האליפות של הפועל באר שבע פחות או יותר התנפצו לגמרי הערב (שני), כשהקבוצה של אלישע לוי הפסידה למכבי תל אביב 2:0 במשחק העונה. צמד מהיר של ברק בדש (2, 27) הרס לסגנית המוליכה את התכניות, וסייע לצהובים לפתוח פער של שמונה נקודות בפסגה. באר שבע תקווה לשוב למסלול הניצחונות ואולי לחזור למירוץ בשבוע הבא, כשתארח את הפועל תל אביב.

"מכבי קבוצה יותר טובה מאיתנו, היום זה מאוד בלט", הודה אלישע לוי בסיום. "צריך ניסיון כדי לדעת לשחק משחקים כאלה, ואנחנו עוד לא שם. אנחנו עושים עונה מצוינת, שאפו למועדון שלנו, אבל היום ראינו את ההבדלים. נסתכל הלאה על המשחקים הבאים. עדיין לא הלך שום דבר, צריך לגמור את העונה המצוינת שלנו ולדעת לשמור על המקום השני. ננסה להתמקד גם בגביע. כמו במשחק הקודם, המשחק נגמר לנו די מהר. מכבי נראו הרבה יותר טוב מאיתנו, גם אם לא הגיעו להרבה הזדמנויות.

"למרות ההיערכות שלנו שוב קרה מה שקרה לנו במשחק הקודם", המשיך לוי. "במשחקים מהסוג הזה צריך לשלוט בקצב המשחק, אחרי ה-0:2 זה נהפך לקשה יותר. מכבי תל אביב הייתה טובה יותר, לא משנה אם כמה חלוצים היינו על המגרש הם היו טובים יותר. הקבוצה הטובה יותר ניצחה.

לגבי נגיעת היד של ברק בדש אמר לוי: "אי אפשר לעסוק באם ואם, למכבי תל אביב הגיע לנצח. אנחנו עושים עונה מצוינת ואנחנו צריכים להתרכז בלהישאר במקום השני. אמרתי שכדי להמשיך במירוץ לאליפות נצטרך לנצח את מכבי תל אביב, אבל יש בינינו פער. צריך לדעת מכאן לשמור על המקום השני ולהצליח בגביע".

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי. קובי אליהו
פערי הרמות גדולים מדי. אלישע לוי/קובי אליהו

אליניב ברדה סיכם: "מכבי הייתה טובה יותר מאיתנו היום. הבנתי שהשער הראשון היה עם היד, אבל זה לא מה שהכריע. אין לנו מה להתלונן. אנחנו חוזרים מאוכזבים, אבל יש לנו עוד מטרה גדולה העונה ואנחנו מקווים לעוד עשרה משחקים העונה. כדי לבוא טוב לגביע אנחנו צריכים לחזור לעצמנו כמו שצריך. רצינו לא לקבל שער מהיר, ידענו שמכבי פותחת חזק, אבל זה חלק מהכדורגל. אנחנו מפסידים כקבוצה ומנצחים כקבוצה - זה החוזק שלנו העונה. אנחנו באמת יחידה אחת. תנו את הקרדיט למכבי תל אביב לפני שאתם מעבירים עלינו ביקורת חזקה. כמו שמכבי נראית הסיפור נראה גמור, אבל יש לנו עדיין את הגביע כמטרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן הפועל באר שבע אליניב ברדה. קובי אליהו
"הבנתי שהשער הראשון היה עם היד, אבל זה לא מה שהכריע". ברדה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully