וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "היה צריך להיגמר 0:4 או 0:5"

מכבי ת"א חגגה ניצחון משכנע במשחק העונה: "הוכחנו מי הקבוצה הטובה בארץ". מחמאות לייני, איינבינדר וטל בן חיים, שאמר: "אחד המשחקים הטובים שלי העונה". צפו בדור מיכה מצטרף לחגיגות האוהדים

one

מכבי תל אביב עשתה אמש (שני) צעד גדול לעבר זכייה באליפות שנייה ברציפות אחרי 0:2 על הפועל באר שבע. הצהובים הגדילו את היתרון שלהם בפסגה לשמונה נקודות וכל זאת כשנותרו 24 כאלו בקופה. אחרי שריקת הסיום, השחקנים והאוהדים חגגו במשך דקות ארוכות ודור מיכה אפילו טיפס לתוך שער 11 וניצח על החגיגות ביחד עם האוהדים.

"היה לנו יופי של משחק", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט, "הוכחנו מי הקבוצה הטובה בארץ. באר שבע יצאו בנס, היה צריך להיגמר ארבע או חמש אפס לטובתנו, אוסטין אג'ידה לקח כמה כדורים גדולים ומצד שני הם הגיעו למצב וחצי כל המשחק. המערך הזה של ארבעה בהגנה ושלושה שחקני התקפה טוב לנו, אבל אל תתפלאו אם בשבוע הבא סוזה ישנה מערך ויעלה בצורה שונה לגמרי".

אחד מהשינויים במערך של המאמן פאולו סוזה היה הצבתו של טל בן חיים בעמדה הטבעית שלו, כשחקן כנף באגף השמאלי. האחרון הציג יכולת מצוינת ובקבוצה החמיאו לו: "כשטל משחק בתפקיד שלו בכנף שמאל קשה מאוד לעצור אותו. הוא בא עם המהירות המסחררת שלו וכמעט אין שחקן הגנה שמסוגל לעצור אותו כשהוא משחק ככה".

גם שרן ייני ודן איינבינדר זכו לשבחים. בסיום כינס סוזה את שחקניו בחדר ההלבשה והחמיא להם על יכולתם: "הניצחון הזה מקרב אותנו לאליפות. המשחק בשבוע הבא בקרית שמונה יהיה מאוד קשה והוא אחד החשובים שלנו העונה. תתכוננו טוב ותהיו מוכנים לקראת המשך הדרך".

שחקן מכבי תל אביב דור מיכה חוגג עם האוהדים. ברני ארדוב
ניצח על החגיגות. דור מיכה ביציע/ברני ארדוב

"אפשר להגיד שעשינו ניצחון מעולה, במשחק שהיינו צריכים לנצח", סיכם בן חיים, "ניצחנו את המתמודדת העיקרית איתנו על האליפות. היה משחק מעולה ואני חושב שנהנו לראות אותנו. נתנו גול בהתחלה והוא עזר לנו מאוד לקראת ההמשך. אני באמת מאושר. אני לא מתעסק בהפועל באר שבע, אני מתעסק בזה שאם נעשה את התוצאות שאנחנו צריכים לעשות ונמשיך כמו שהיינו עד עכשיו, אז לא צריכה להיות בעיה".

על תפקודו בכנף שמאל, מה שהצריך ממנו פחות משימות הגנתיות מאשר במערך של שלושה בלמים, אמר בן חיים: "אני חושב שהתפקיד שלי לא היה שונה ממשחקים אחרים. בגלל שהחזקנו רבה יותר בכדור, אז אוטומטית עשינו יותר התקפה ופחות הגנה, אבל המשימות ההגנתיות שלי לא היו שונות. אחד ההבדלים לעומת הדרבי בשבוע שעבר הוא שהפעם שיחקתי בשמאל ולא בימין. אפשר לומר שזה היה אחד המשחקים הטובים שלי העונה, אבל מה שחשוב זה שניצחנו את המשחק כמו קבוצה".

הקשר-חלוץ הוסיף: "שום משחק לא קל עבורנו, הפועל באר שבע כבר הראתה העונה למה היא מסוגלת. יש לה קצב צבירת נקודות של אלופה, אז בטח שלא קל לשחק נגדה. זו קבוצה מצוינת והיה לי באמת מאוד קשה. היה לנו גם קשה בתור קבוצה, אבל בסוף עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות".

בן חיים נשאל על האליפות המתקרבת ואמר: "אני לא רוצה סתם להגיד קלישאות. ברור שאנחנו כבר מחכים לרגע הזה שיגיע. עשינו עכשיו צעד מאוד משמעותי, פתחנו פער של שמונה נקודות מהמקום השני, אבל כבר ביום שני יש לנו משחק קשה מאוד נגד קרית שמונה. זו קבוצה שהפסדנו לה לפני פחות מחודשיים, אז בטח לא הולך להיות קל שם. אם נפסיד בשבוע הבא ובאר שבע ינצחו, אז בעצם לא עשינו כאן כלום".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים חוגג. קובי אליהו
מעדיף את האגף השמאלי. בן חיים/קובי אליהו

עם סיום המשחק, בעוד השחקנים בצהוב יושבים על כר הדשא וחוגגים, הצטרף דור מיכה לאוהדים בשער 11, טיפס על הגדר והוביל את השירה. צפו בקטע המשעשע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully