וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "יונייטד אחת הטובות בעולם, גם במצבה"

במנצ'סטר נרגשים לקראת רבע גמר ליגת האלופות (ג', 21:45, ספ' 5+), מאמן באיירן נותן כבוד. מויס: "המבחן האולטימטיבי"

אולה גונאר סולשיאר, מנצ'סטר יונייטד, כובש במהלך גמר ליגת האלופות מול באיירן מינכן. Phil Cole, GettyImages
זוכרים את התמונות מהגמר ב-1999? אולה גונאר סולשיאר/GettyImages, Phil Cole

עם הזיכרונות הבלתי נשכחים מהגמר ב-1999, תעלנה מחר (שלישי, 2145, ספורט 5+) מנצ'סטר יונייטד ובאיירן מינכן על כר הדשא באולד טראפורד, למשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר ליגת האלופות. מאז אותו ערב היסטורי בקאמפ נואו, הקבוצות נפגשו ברבע הגמר ב-2000/01 וכן ברבע הגמר ב-2009/10, ובשני המקרים הייתה זו באיירן שעלתה. אלופת אירופה, שכבר הבטיחה בשבוע שעבר את הזכייה באליפות גרמניה, מחפשת חצי גמר שלישי רצוף, בדרך אולי להיות הראשונה בעידן הצ'מפיונס ליג שמצליחה להגן על התואר.

אתלטיקו מדריד וברצלונה נפגשות ברבע הגמר המקביל

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד עם ריאן גיגס. AP
"אין לי שום בעיות עם המאמן". ריאן גיגס לצד דייויד מויס/AP

מנצ'סטר יונייטד המארחת מסתמכת בעיקר על הביתיות. זה המפעל היחיד בו השדים האדומים עדיין בעניינים, כשהם ניצחו את כל ארבעת משחקי הבית שלהם עד כה. אלא שיונייטד העונה רחוקה מהלרשים, למרות הרביעייה לרשת אסטון וילה בשבת, והיא תצטרך באמת לצאת מגדרה כדי להיות הראשון שמנחילה לבאיירן הפסד חוץ בליגת האלופות מאז אוקטובר 2012.

דייויד מויס יחסר את כובש השלושער לרשת אולימפיאקוס, רובין ואן פרסי הפצוע. המגן השמאלי פטריס אברה מרצה עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים וחואן מאטה ששיחק עם צ'לסי לא רשאי ליטול חלק במפעל, כשרפאל ואנטוניו ולנסיה בספק. ריאן גיגס בן ה-40, שהצטיין נגד אולימפיאקוס, מקווה לשחק שוב והתייחס במסיבת העיתונאים הרשמית לשמועות על חילוקי דעות בינו לבין המאמן.

"היחסים שלנו טובים, אין לי שום בעיה עם מויס ולא ברור לי מהיכן זה מגיע", אמר גיגס כאשר מאמנו יושב לצידו. "כשחקן אתה רוצה לשחק כל הזמן, אבל אני יודע שכנראה לא אשחק בכל משחק. כמו שראיתם מול אולימפיאקוס, אני מוכן ברגע שקוראים לי". על היריבה אמר: "באיירן קבוצה פנטסטית. זו מחזיקת הגביע ופפ גווארדיולה הפך אותה לקבוצה עוד יותר חזקה. הם פייבוריטים, אבל אנחנו מנצ'סטר יונייטד וכאן זה אולד טראפורד. כבר ראינו כאן ערבי כדורגל מיוחדים".

מויס עצמו הוסיף: "עד עכשיו, החוויה שלי בליגת האלופות טובה מאוד. הגעתי למפעל כמאמן חסר ניסיון בליגת האלופות, אבל עשינו עבודה טובה ועכשיו אנחנו ניצבים בפני המבחן האולטימטיבי - באיירן מינכן. אני חושב שהלחץ שווה, אנחנו רוצים לנצח בדיוק כמוהם. אנחנו יודעים שביום טוב אנחנו טובים כמו כל קבוצה אחרת. כדאי שנראה את זה יותר, אבל יש לי אמון רב בשחקנים. אמרתי את זה מהרגע הראשון וזה לא השתנה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פפ גווארדיולה מאמן באיירן מינכן. GettyImages
לדעתו מנצ'סטר יונייטד יכולה לנצח את הקבוצה שלו. פפ גווארדיולה/GettyImages

מצד שני, באיירן מינכן מגיעה לאחר שרצף הניצחונות שלה בבונדסליגה נעצר על 19 בעקבות ה-3:3 הביתי מול הופנהיים שבא אחרי הבטחת האליפות. גווארדיולה ערך רוטציה נרחבת במשחק הזה, אך בכל זאת איבד את טיאגו אלקנטרה, שנפצע בברכו וייעדר בין שישה לשמונה שבועות. פרט אליו, גם המגן דייגו קונטנטו לא יצא עם הקבוצה לאנגליה בגלל פציעה ומי שיחסר עוד הוא הבלם המוצהב דנטה.

בסטיאן שווינשטייגר התייצב למסיבת העיתונאים של באיירן מינכן יחד עם מנואל נוייר והדגיש: "זה דבר מיוחד מאוד לזכות לשחק באולד טראפורד. כולם יודעים למה לצפות מחר. יהיה משחק קשה מאוד, זה ברור". השוער נוייר הוסיף: "אנחנו יודעים היטב עד כמה מנצ'סטר יונייטד יודעת לשמור על הריכוז שלה. הם חזרו בגדול מול אולימפיאקוס ורק השם מנצ'סטר יונייטד ראוי להרבה כבוד".

לאחר מכן עלה לדבר המאמן פפ גווארדיולה, שהדגיש בפתיחת מסיבת העיתונאים שלו: "מנצ'סטר יונייטד אחת הקבוצות הטובות בעולם, ולא משנה באיזה מצב היא נמצאת עכשיו. יש להם שחקנים טובים ושני המשחקים נגדנו יכולים להיות הטובים ביותר שלהם העונה. הם יכולים לנצח אותנו".

כדי להוסיף עוד קצת למפגש הטעון הזה ואולי כתגובה גרמנית להתעניינות של מנצ'סטר יונייטד בטוני קרוס, באנגליה מדווחים שבאיירן מינכן מעוניינת לרכוש את עדנאן ינוזאי, הכישרון הצעיר של היריבה האנגלית. על פי "דיילי מייל", בבאיירן מחפשים את דור העתיד שיחליף את רובן וריברי, ומאמינים שינוזאי בן ה-19 עונה על הקריטריונים. השדים האדומים כבר דחו הצעה אחת של פריס סן ז'רמן על השחקן.

בסטיאן שווינשטייגר שחקן באיירן מינכן במסיבת עיתונאים. AP
מתרגש לשחק באולד טראפורד. בסטיאן שווינשטייגר/AP

הרכבים משוערים

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, רפאל, ריו פרדיננד, פיל ג'ונס, אלכסנדר בוטנר, מייקל קאריק, ריאן גיגס, אנטוניו ולנסיה, שינג'י קגאווה, ויין רוני, דני וולבק.

באיירן מינכן: מנואל נוייר, ראפיניה, ג'רום בואטנג, חאבי מרטינס, דויד אלאבה, פיליפ לאהם, בסטיאן שווינשטייגר, אריאן רובן, טוני קרוס, פרנק ריברי, תומאס מולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully