וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו קוסטה נפצע באימון, בספק למשחק מול ברצלונה

חלוץ אתלטיקו מדריד לא סיים את האימון לקראת רבע גמר האלופות (ג', 21:45, ספ' 5). מרטינו: "ניצחון בלי לספוג יספק"

מאמן ברצלונה טאטה מרטינו. AP
מציב מטרות ברורות. מרטינו/AP

בשלוש הפעמים שברצלונה ואתלטיקו וברצלונה נפגשו העונה, אף משחק לא הוכרע. מחר (שלישי, 21:45, שידור ישיר בספורט 5) ברבע גמר ליגת האלופות, כל אחת מהן תרצה לשבור את רצף התוצאות תיקו, ולהשיג ניצחון שיעניק מקדמה משמעותית לקראת הגומלין. כבר זמן רב שברצלונה לא הרגישה את הקולצ'ונרוס כל כך קרובים, הן בליגה והן בליגת האלופות, ועל אף העובדה שהיא מארחת את המשחק בקמפ נואו, היא מצפה לקרב איתנים. אתלטיקו מקדימה את ברצלונה בנקודה אחת בפסגת הליגה הספרדית, ומורידה משמעותית את קצב ההבקעות שלה. בכלל, שלושת המשחקים בין הקבוצות העונה הניבו 2 שערים בלבד, והתאפיינו באוריינטציה הגנתית בהרבה.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. AP
ראול, שים לב. מסי עם ניימאר באימון/AP

צ'אבי כבר הודה שהוא וברצלונה לא אוהבים את המפגשים מול הקבוצות הספרדיות מחוץ לליגה המקומית, אך לפחות לצמד המפגשים הזה הם מגיעים טאבולה ראסה, ללא מפגשי עבר מול אתלטיקו בליגת האלופות. אחרי שהתבשרה היום כי ויקטור ואלדס ייעדר כ-7 חודשים מהמגרשים, ברצלונה מורידה פרופיל אך יודעת שהניסיון במפעל יעמוד לטובתה. עבורה תהיה זו הופעה שביעית רצופה ברבע הגמר, בעוד שאתלטיקו לא העפילה לשם מאז 1997 ולא הופיעה בחצי הגמר זה 40 שנה.

"אתלטיקו שומרת על אותה רמה גבוהה לאורך כל העונה. הם מגיעים במצב מצוין לשני השלבים המכריעים בליגה ובליגת האלופות, הם הראו כמה הם חזקים והם מודעים לעוצמה שלהם", אמר מאמן ברצלונה, טאטה מרטינו, לקראת המשחק. "אם ננצח מבלי לספוג נקבל דחיפה רצינית לקראת הגומלין, זה ייתן לנו שקט".

מלבד ויקטור ואלדס, יעמוד לרשותו של טאטה מרטינו סגל מלא. ליאונל מסי, שנמצא בכושר נפלא והרשית תשע פעמים בחמשת המשחקים האחרונים, יפתח בהרכב כמובן, וירצה לכבוש שער נוסף כשהוא מכוון לשיא הבא - שבירת שיא הכיבושים של ראול בליגת האלופות. לפרעוש יש כעת 67 שערים - 4 פחות מהסמל הנצחי של ריאל מדריד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חלוץ אתלטיקו מדריד דייגו קוסטה. AP
ישחק או לא ישחק? דייגו קוסטה/AP

מנגד, אתלטיקו מדריד מגיעה למשחק כשמצבת הפצועים והחסרים שלה ארוכה יותר. הקשר ראול גרסיה מושעה, ואילו חאבייר מאנקיו סוחב פציעה. אמיליאנו אינסואה חוזר מהשעייה. מי שעשוי לקבל צ'אנס בהרכב הוא אקס ברצלונה דויד וייה. אתלטיקו עדיין ללא הפסד העונה בליגת האלופות, והיא ספגה ארבעה שערים בלבד בכל הקמפיין - הכי פחות מבין כל הקבוצות ברבע הגמר.

דייגו קוסטה, שאף הוא נמצא בכושר נפלא ומתכונן למצ' אפ אישי מול ליאונל מסי, נפצע באימון המסכם בשריר הירך ולא סיים אותו. הברזילאי שהתאזרח בספרד נמצא בספק למשחק החשוב ובאתלטיקו יעשו מאמץ להכשירו. עוד לפני כן, הוא התייחס לסיכויי קבוצתו לעבור את היריבה החזקה. "ברצלונה זו ברצלונה, קבוצה חזקה עם המון ניסיון ועוצמה מוכחת בעולם כולו. כדי לנצח נצטרך להיות טובים מאוד ולהישאר קרובים אליהם, כי הם יוצרים מצבי הבקעה מכלום. להם יש את הניסיון, אבל לנו יש גאווה שיכולה לעזור לנו".

המאמן דייגו סימאונה אמר במסיבת העיתונאים: "אם נגיד שאנחנו פייבוריטים, זו תהיה שחצנות. אני רק אומר שאנחנו כאן כדי להתחרות. תהיה התמודדות נהדרת ואני חושב שמחר ברצלונה תשחק בצורה דומה לזו ששיחקה מול ריאל מדריד. אנשים ממהרים להגיד שברצלונה וטאטה מרטינו לא יזכו בתואר. הם עדיין יכולים לזכות בטרבל, הם רגילים לקחת חלק במשחקים גדולים. המשחק הזה יהיה הקשה ביותר מבין כל המפגשים שלנו עם ברצלונה. הם בשיאם כרגע וינסו להכריע את המפגש כבר מחר, אבל אנחנו נצטרך לנצל את המצבים שלנו".

הרכבים משוערים

ברצלונה: חוסה מנואל פינטו, דני אלבס, חאבייר מסצ'ראנו, ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, ססק פברגאס, צ'אבי, אנדרס אינייסטה, ליאונל מסי, ניימאר.

אתלטיקו מדריד: טיבו קורטואה, חואנפראן, מירנדה, דייגו גודין, פיליפה לואיס, גבי, קוקה, מריו סוארס, ארדה טוראן, דייגו קוסטה, דויד וייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully