וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: ואלדס נותח בהצלחה, ייעדר שבעה חודשים

בספרד מדווחים כי השוער צפוי לחתום במונאקו על אף הפציעה. אלבס: "כשאנו מנצחים, זה השופט. כשמפסידים, זה סוף עידן"

שוער ברצלונה ויקטור ואלדס. GettyImages
ישוב למגרשים רק לקראת נובמבר 2014. ואלדס/GettyImages

ויקטור ואלדס נותח היום (שני) בהצלחה, וייעדר שבעה חודשים מהמגרשים. השוער שנפצע בברכו הימנית בניצחון 0:3 על סלטה ויגו יחמיץ כמובן את המונדיאל הקרוב וכך גם את פתיחת העונה הבאה. למרות זאת, בספרד טוענים כי הפציעה לא תמנע מוואלדס לחתום בקיץ הקרוב במונאקו, כפי שדווח לא פעם במהלך העונה, כשגם מנצ'סטר סיטי הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו לפני מאורעות השבוע האחרון.

"כשברצלונה מנצחת, זה בגלל השופטים. כשהיא מפסידה, זה סוף עידן". כך טען היום דני אלבס, מגן ברצלונה, שמתכונן עם קבוצתו למפגש מחר (שלישי) מול אתלטיקו מדריד ברבע גמר ליגת האלופות. אלבס מבקר את התקשורת על היחס לברצלונה, וטוען כי "אנשים כבר הרבה זמן מנהלים קמפיין וטוענים שזה סוף עידן, אבל אנחנו רק מתחילים עידן חדש. לפני 15 יום הפסדנו משחק והתפתחה בגלל זה מהומה, אבל מאז התאוששנו והתגברנו".

בנוגע לקרב מול אתלטיקו, אלבס סבור שאין קשר בין ההתמודדות הזו למאבק מול הקולצ'ונרוס בליגה, כולל המשחק בין שתי הקבוצות במחזור הליגה האחרון, שיכול להכריע את האליפות. "אנחנו צריכים לקחת צעד אחרי צעד", אומר הברזילאי, "אתלטיקו זה לא רק דייגו קוסטה, גם אם הוא זה שכובש את רוב השערים, באיזשהו שלב נצטרך לשבור את שובר השוויון מולם אחרי תוצאות התיקו מולם".

אלבס הוסיף בחיוך ש"אני שמח שאנשים מבקרים את ההגנה שלנו, כי פעם רק אני ספגתי את הביקורת", והמשיך לומר בהומור שלואיס פיגו, שהוציא את הכדורים בהגרלת האלופות, עשה את זה בכוונה: "אנחנו תמיד מקבלים את ההגרלות הכי מגעילות".

שחקן ברצלונה דני אלבס. רויטרס
הכול פיגו אשם. אלבס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully