וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: "רונאלדו פגוע משריקות הבוז מהיציע"

בספרד טוענים שכוכב הבלאנקוס "היה מאוכזב ומאוד כעס" מהתגובות נגדו מהיציעים: "זה כמו לזרוק אבנים על עצמך"

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. AP
למה זה מגיע לו? רונאלדו/AP

בתקשורת הספרדית ממשיכים לעסוק בשריקות הבוז מיציעי ריאל מדריד לעבר כריסטיאנו רונאלדו. כזכור, כוכב הבלאנקוס ספג ביקורת מהאוהדים במהלך המשחק האחרון של ריאל (0:5 מול ראיו וייקאנו), אחרי שלא מסר למוראטה והעדיף לנסות לכבוש. גם מאמן ריאל קרלו אנצ'לוטי אמר ש"השריקות לעבר כריסטיאנו ממש לא מובנות", וב"מארקה" כותבים שזה קרה "באופן מדהים" מאחר שרונאלדו הוא מלך השערים של הקבוצה בליגה (28), בצ'מפיונס (13) ובגביע (3).

בקרב אוהדי ריאל היה כעס גדול ועצבים אחרי שני ההפסדים הרצופים לברצלונה ולסביליה, שגרמו לקבוצה לאבד את הפסגה (ואולי את הסיכוי לאליפות) תוך שלושה ימים, וביקורת גדולה נשמעה בקרב האוהדים כלפי דייגו לופז, המאמן אנצ'לוטי וקרים בנזמה, אבל רונאלדו הופתע שהביקורת מגיעה גם אליו.

"הוא הרגיש פגוע מהשריקות", כתבו ב"מארקה", "זה לא היה צפוי, וזה לא הגיע לו, בחדר ההלבשה הוא הראה סימנים של אכזבה, הוא התקשה למצוא לזה הסבר וזה הכעיס אותו מאוד... זה כמו לזרוק אבנים על עצמך, להאשים את מלך השערים של הקבוצה חמש שנים ברציפות... לפני המשחק מול דורטמונד, זה לא הזמן להסחות דעת לרונאלדו, אבל בקבוצה מאמינים שביום רביעי הכול ישוב למסלולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully