וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "קשה להבין את שריקות הבוז נגד רונאלדו"

מאמן ריאל לא מרוצה מיחס אוהדי ריאל לכוכב. מרטינו על ניצחון בארסה בדרבי מפנדל של מסי: "משוכנע שידברו על השיפוט"

ג'רארד פיקה חוגג עם שחקני ברצלונה. רויטרס
הקדישו את הניצחון לוואלדס. שחקני ברצלונה חוגגים/רויטרס

שבעה מחזורים בלבד נותרו לסיום העונה בליגה הספרדית ומאבק האליפות נמשך בכל הכח בין שלוש המוליכות שהצליחו להשיג ניצחונות ושמרו על הסטטוס קוו בפסגה. את הניצחון המרשים ביותר השיגה אתלטיקו מדריד, ששמרה על הפסגה אחרי 1:2 בחוץ על בילבאו. ברצלונה נשארה צמודה אליה אחרי 0:1 בדרבי החם מול אספניול וריאל התאוששה אחרי שני הפסדים רצופים עם 0:5 קליל על ראיו וייקאנו בסנטיאגו ברנבאו.

חרארדו טאטה מרטינו, מאמן ברצלונה. AP
עקץ את הפרשנים. מרטינו/AP

כמו שעשתה בקלאסיקו מול ריאל, ברצלונה שוב הכריעה את הדרבי עם שער של ליאונל מסי בפנדל, הפעם אחרי נגיעת יד ברורה של חאבי לופס בתוך הרחבה. טאטה מרטינו, מאמנה של ברצלונה התייחס בסיום המשחק בעיקר לשיפוט ולפנדל שקיבלה קבוצתו: "זה היה משחק מאוד קשה לשופט. הייתי רחוק מהתקרית של הפנדל אבל אני מניח שהייתה נגיעת יד. אני משוכנע שאחרי המשחק ידברו יותר על השיפוט מאשר על כדורגל".

טאטה חגג את הניצחון ואמר: "היה מאוד חשוב לנצח את המשחק הזה משום שזה דרבי. אתה תמיד רוצה לנצח משחקים כאלו. זה אומר הרבה מבחינתנו. נותרו לנו משחקים קשים עד לסיום העונה, אלו שבעה גמרי גביע עבורנו. אסור לנו לשכוח את ההפסד בחוץ לויאדוליד. צריך להיזהר לא לחזור על אותן טעויות".

טאטה לא שכח את ואלדס הפצוע: "אנחנו מקדישים לו את הניצחון. הקבוצה הזו רגילה לקבל חדשות רעות והדרך שבה היא החליטה להתמודד איתה היא דרך עבודה קשה על המגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד חוגג שער. AP
לא כל האוהדים היו מרוצים. רונאלדו/AP

אחרי שני הפסדים רצופים, לברצלונה וסביליה, לריאל מדריד היה ברור שהיא חייבת לנצח את ראיו ויאקנו בביתה ולעשות זאת בצורה מרשימה. הבלאנקוס פירקו את האורחים 0:5 במשחק בו הברנבאו היה רחוק מתפוסה מלאה וחלק מהקהל שרק בוז לכריסטיאנו רונאלדו ודייגו לופס.

מאמן ריאל קרלו אנצ'לוטי אמר לאחר המשחק: "באנו בגישה נכונה למשחק. המסר הלשחקנים היה להמשיך לשחק כמו שהם יודעים. זאת תקופה חשובה, היה יכול להיות יותר טוב, אבל אנחנו במצב פיזי ומנטלי טוב והגבנו כמו שצריך. אם ננצח במשחקים שנותרו וגם במשימה בליגת האלופות נוכל להתרכז בעצמנו ולחשוב חיובי".

על המרוץ בצמרת נגד אתלטיקו וברצלונה אמר אנצ'לוטי: "זה משפיע במידה מסוימת, אבל אנחנו צריכים להתרכז במשחק שלנו". אנצ'לוטי התייחס למצבו של רונאלדו ואמר: "הוא בסדר, זאת רק פציעה קלה, שום דבר מסוכן". במהלך המשחק חלק מהקהל בברנבאו שרק בוז לכריסטיאנו רונאלדו והשוער דייגו לופס, והביע בכך את כעסו על השניים, ככל הנראה עקב ההפסדים לברצלונה וסביליה. "קשה להבין את שריקות הבוז נגד כריסטיאנו רונאלדו" הגיב אנצ'לוטי ליחס הקהל לכוכבו, "אמרתי שאני מבין את הכעס ולפעמים זה מגיע לנו, אבל לא הפעם. אני מקווה שדייגו לופס לא נפגע מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully