וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו: "אנחנו רוצים את זה". ווסט: "אנחנו מודאגים"

בזמן שהניקס דוהרים לפלייאוף, אינדיאנה ממשיכה להיראות רע. ווגל: "כולנו מתוסכלים". אנדרו וויגינס יודיע על יציאה לדראפט

ריימון פלטון, אימן שומפרט, ניו יורק ניקס. Ben Margot, AP
מתחיל להתחבר. הניקס/AP, Ben Margot

הכותרת ב"דיילי ניוז" הניו יורקי משקפת את התחושה של כל חובבי ה-NBA: "תאמינו או לא - הניקס במרחק משחק אחד מהפלייאוף". ואכן, השורה הזו היא באמת מפתיעה לנוכח העונה הזוועתית שעברה על הקבוצה מהתפוח הגדול, אבל הלילה (בין ראשון לשני) הניקס ניצחו בחוץ את גולדן סטייט 84:89, ניצחון לא פשוט מול יריבה חזקה מצמרת המערב, שממחישה שלניקס יש כישרון, יש פוטנציאל, אבל לאחרונה יש לה גם תשוקה. כשהיא במרחק משחק אחד מאטלנטה שבמקום השמיני (ועם שישה הפסדים רצופים) - יש לה גם סיכוי, ולא רע בכלל.

"אנחנו לא יכולים לדאוג על מה שיעשו קליבלנד, אטלנטה או שארלוט, אנחנו שולטים רק על עצמנו", אמר כרמלו אנתוני, אחרי שקבוצתו עלתה למאזן מצוין של 43:31 (NOT!), "אם נמשיך לשחק כמו ששיחקנו הלילה ונישאר חזקים ומפוקסים, יהיה בסדר. כשאנחנו משחקים כמו ששיחקנו בלוס אנג'לס או בפיניקס, אתה מסתכל לאחור ואמר לעצמך, 'מה לעזאזל אנחנו עושים? אנחנו רוצים את זה או לא?'. הלילה הוכחנו שאנחנו רוצים את זה".

כרמלו אנתוני, ניו יורק ניקס. Ben Margot, AP
עשה את העבודה. כרמלו/AP, Ben Margot

זה עדיין לא מרשים, כשהניקס קלעו רק 33 נקודות במחצית השנייה, אבל הלילה הקבוצה של מייק וודסון הראתה שהיא גילתה אספקט במשחק - הגנה. ניו יורק עצרה את גולדן סטייט על 52 נקודות נקודות בלבד בשלושת הרבעים האחרונים (בהשוואה ללייקרס שקלעו מולם 51 נקודות ברבע אחד!), וברבע האחרון הווריורס היו בלי סל שדה כמעט 8 דקות. "סוף סוף ההגנה שלנו התעלתה", אמר וודסון, "זה מה שצריך כדי לנצח בשלבים האלה של העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מייק וודסון, ניו יורק ניקס. Ben Margot, AP
גילו אספקט חדש במשחק. וודסון/AP, Ben Margot

ובינתיים, מי יודע מה קורה לאינדיאנה? אולי הפייסרס רואים את הניקס משתפרים, ופשוט לא רוצים לפגוש אותם בסיבוב הראשון? כך או כך, נדמה שהפייסרס פשוט לא רוצים לסיים את העונה במקום הראשון במזרח, כי אחרי שהם רשמו ניצחון מרשים על מיאמי ונראה היה שהם מתייצבים וחוזרים לעצמם מבחינת אינטנסיביות ומוטיבציה, אתמול אינדיאנה רשמה הפסד מביך, 90:76 לקליבלנד, אחרי שכבר פיגרה ב-21 הפרש מול קבוצה בינונית, אחרי שכבר הפסידה לוושינגטון, ורשמה הפסד חוץ חמישי ברציפות.

"אנחנו מפסידים משחקים בצורה מדאיגה מול קבוצות נחותות מאיתנו", אמר דייויד ווסט, "אנחנו פשוט לא מוצאים דרך לשחק טוב יותר. עשינו מה שאפשר. עשינו פגישות קבוצתיות. עשינו פגישות של השחקנים בלבד. עשינו פגישות רק של השחקנים עם המאמנים. אנחנו פשוט מחפשים תשובות, והדברים לא הופכים קלים יותר... יש לנו עוד שמונה שמחקים, וזה הופך להיות רציני. אנחנו לא רוצים לאכזב את עצמנו באפריל או במאי, אנחנו חייבים למצוא פתרון, כל אחד מאיתנו, באופן אישי, חייב להסתכל על עצמו ולהבין מה הוא צריך לעשות כדי לחלץ את הספינה".

דייויד ווסט, אינדיאנה פייסרס, מול ספנסר הוז, קליבלנד קאבלירס. Tony Dejak, AP
איפה אתה? ווסט/AP, Tony Dejak

גם לאנס סטיבנסון הודה ש"אנחנו די אבודים כרגע, נהיה חייבים לעבור את זה", והמאמו פרנק ווגל אמר ש"כולנו מתוסכלים, אני חושב שאנחנו משחקים נגד עצמנו, אנחנו אפילו לא קרובים לרמה שאנחנו מצפים מעצמנו. יותר מדי שחקנים לא בכושר".

מנגד, לקאבס נותרו עוד שבעה משחקים עד תום העונה הסדירה, שישה מהם מול קבוצות במאזן שלילי. קליבלנד עם ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים, כשקיירי אירווינג מחמיץ כבר שמונה משחקים. "השחקנים שלנו ממשיכים להילחם", אמר בגאווה מייק בראון.

פרנק ווגל, מאמן אינדיאנה פייסרס. Tony Dejak, AP
נגמר הכוח? ווגל/AP, Tony Dejak

נמושות הליגה, שעומלות במשך עונה שלמה על צבירת הפסדים שישפרו את סיכוייהם בהגרלת הלוטרי, קיבלו בשורה מעודדת, כשאנדרו וויגינס קבע מסיבת עיתונאים להערב (22:00 שעון ישראל), בה הוא צפוי להודיע על כך שהוא עוזב את מכללת קנזס ונרשם לדראפט הקרוב. הפורוורד בן ה-19 הוא אחד השמות המרשימים במחזור הפרשמנים המדובר שהגיע העונה למכללות, ולמרות שלא הצליח לסחוב את הג'ייהוקס שלו מעבר לסיבוב השלישי בטורניר המכללות, הוא מועמד לאחת הבחירות הראשונות, ועל פי כמה מההערכות גם למקום הראשון.

את עונתו הראשונה והאחרונה בקולג' סיים וויגינס עם 17.1 נקודות ו-5.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. הסנטר הקמרוני ג'ואל אמביד, חברו לקבוצה של וויגינס והמועמד הבולט לבחירה הראשונה כרגע, עדיין לא החליט אם לחזור לשנה נוספת או להכריז גם הוא על יציאה לדראפט, וכך גם ג'בארי פארקר מדיוק וג'וליוס רנדל ומקנטאקי.

הכירו את אנדרו וויגינס: היהלום הקנדי עם רף הציפיות הבלתי אפשרי

אנדרו וויגינס שחקן מכללת קנזס. AP
הנמושות יכולות להתחיל לפנטז. אנדרו וויגינס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully