וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: גם קנטאקי וקונטיקט בפיינל פור

שלשה של ארון הריסון נתנה לקאליפרי 72:75 על מישיגן. הצגת קלאץ' של שבאז נפייר סידרה ליוקון 54:60 על מישיגן סטייט

שחקני מכללת קנטאקי ג'וליוס רנדל, ארון הריסון, דקארי ג'ונסון. AP
חמישיית פרשמנים בפיינל פור לראשונה מאז הפאב פייב. ארון הריסון/AP

תמונת הפיינל פור של טורניר המכללות המשובח שעובר עלינו הושלמה הלילה (בין ראשון לשני), כששלב העלית אייט נחתם עם הדחתן של שתי הנציגות של מישיגן, וקבע שבלילה שבין שבת לראשון יתעמתו בארלינטון קונטיקט ופלורידה, ולאחר מכן ייפגשו וויסקונסין וקנטאקי. שתי המנצחות ייאבקו על האליפות כעבור יומיים.

אתמול: וויסקונסין שרדה מותחן, פלורידה שייטה לפיינל פור

ג'ון קאליפרי מאמן מכללת קנטאקי עם מרכוס לי. AP
שנת הקאמבק שלו. ג'ון קאליפרי/AP

באיזור המערב התיכון, קנטאקי (8) המשיכה במסע הלא צפוי שלה עם 72:75 על מישיגן (2). הקבוצה של ג'ון קאליפרי, שחגגה אליפות לפני שנתיים ונותרה מחוץ לטורניר המכללות אשתקד, עברה עוד עונה מאכזבת עם 10 הפסדים, אבל התחברה ברגע הנכון, ואחרי שהדיחה את האלופה לואיוויל בסוויט סיקסטין, היא עקצה גם את הוולברינס החזקים וגזרה רשתות בפעם ה-16 בתולדותיה, כשרק לצפון קרוליינה עם 18 ו-UCLA עם 17 יש יותר הופעות בפיינל פור ממנה.

הווילדקאטס הפכו לקבוצה הראשונה עם חמישה פרשמנים בחמישייה שמגיעה לפיינל פור מאז הפאב פייב של מישיגן ב-1992, וכוכב המשחק שוב היה ארון הריסון שצלף שלשה אדירה מטווח NBA עם 2.3 שניות על השעון, אחריה ניק סטאוסקאס עוד ניסה לשלוח את המשחק להארכה עם זריקת התאבדות שלא צלחה. ג'וליוס רנדל הוביל את הקלעים עם 16 נקודות ו-11 ריבאונדים, הריסון סיים עם 12, אחיו התאום אנדרו רשם 8 נקודות (3 מ-12) ו-6 אסיסטים. את המפסידים הוביל סטאוקסקאס עם 24 נקודות (6 מ-14).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שבאז נפייר שחקן מכללת קונטיקט. AP
היה פרשמן במסע הקסם של קמבה ווקר. שבאז נפייר/AP

באיזור המזרח, קונטיקט (7) הציגה את הגרסה שלה לעונה בינונית עם סיום קסום כשגברה 54:60 על מישיגן סטייט (4). הקבוצה של המאמן הצעיר קווין אולי חזרה מפיגור של תשע נקודות במחצית השנייה מול הספרטנס הקשוחים בזכות הצגה נוספת של כוכבה שבאז נפייר. הסיניור הלוהט קלע 17 מתוך 25 הנקודות שלו במחצית הזו, כולל שלוש קליעות עונשין מדויקות חצי דקה לסיום, בהצגת קלאץ' שהזכירה לאוהדי יוקון את זו של קמבה ווקר, שסחף אותם לאליפות לפני שלוש שנים, כשנפייר היה פרשמן. את המפסידים הוביל גארי האריס עם 22 נקודות, אדריאן פיין, שפתח את הריקוד הגדול עם 41 נקודות על דלאוור, נעצר על 13 נקודות (4 מ-14) ו-9 ריבאונדים.

קית' אפלינג שחקן מכללת מישיגן סטייט. AP
מישיגן קרסה במחצית השנייה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully