וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד גרינברג: "השחקנים גורמים לי להרגיש מיוחד"

30.3.2014 / 22:32

מאמן הפועל ירושלים החמיא לשחקניו אחרי הפועל ת"א: "הם עושים את זה שבוע אחרי שבוע". אדלשטיין: "יש לנו מגבלות"

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. מגד גוזני
נרגש משחקניו. גרינברג/מגד גוזני

דווקא בערב בו ליאור אליהו יושב פצוע בצד, דווקא בשבוע בו היא מודחת עם הפסד כואב מהיורוקאפ, ודווקא מול יריבה לא פשוטה שעוד תדבר לא מעט בפלייאוף, השיגה הערב (ראשון) הפועל ירושלים ניצחון נהדר כשהביסה את הפועל תל אביב 87:102. הקבוצה של בראד גרינברג שמרה על ראשות הטבלה בעקבות הניצחון, ובעיקר המשיכה להוכיח שהיא מועמדת ראויה לזכות העונה באליפות.

"היה ניצחון נפלא נגד קבוצה קשה ואני נותן להם קרדיט כי הם שיחקו טוב", אמר בסיום מאמן הפועל ירושלים, בראד גרינברג. "היו לנו משחקים קשים פה ומחוץ לישראל, לכן דאגתי היום מבחינה מנטלית. מוחות עייפים מובילים לרגליים עייפות ודאגתי במיוחד כשמדובר ביריבה תחרותית. אבל החבר'ה עשו את זה עוד בלי ליאור, לכן אין דבר שאני אגיד והוא מספיק. הם גרמו לי להרגיש מאמן מיוחד, ואצלם זה שבוע אחרי שבוע. אני בר מזל. ניקח עכשיו יומיים חופש ונחזור לעבוד קשה. אני לא יודע מתי היה לשחקנים שלי יומיים חופש לאחרונה, הם צריכים את זה".

יותם הלפרין הוסיף: "היו לנו שבעה חודשים מטורפים. כל הסיפור הזה עם היורוקאפ שלצערנו נגמר בשבוע שעבר, דרש מאיתנו הרבה אינטנסיביות. הסתכלתי על התוצאה בסוף וזה היה קצת מוזר לי, הסקור לא אופייני לנו בשבועות האחרונים. מאוד מוזר שזה קרה בין הקבוצות האלו, אבל היה ניצחון מאוד חשוב וסופסוף יש לנו יומיים לנוח. לצערי איבדנו את ליאור בחימום, מקווה שהכל בסדר איתו. מאבק האליפות עוד רחוק מאוד לדעתי. אנחנו מאוד רוצים לסיים במקום הראשון, אך המשחקים הסופר קשים והסופר קריטיים עוד לפנינו".

הבעלים של הפועל ירושלים אורי אלון. מגד גוזני
יש סיבה לחגוג. אורי אלון עם האוהדים/מגד גוזני

מנגד, מאמן הפועל תל אביב, ארז אדלשטיין אמר: "הפועל ירושלים מתקיפים מהר, יש להם כל כך הרבה כלים לרוץ. אני מאוד שמח מהעונה שאנחנו עושים אבל יש לנו את המגבלות שלנו, וזה שאין לנו משחק פנים זה מפעיל לחץ על לימונד ובראון מבחוץ. מתן נאור חזר אחרי 8 שבועות ואני שמח מאוד שהוא חזר. אנחנו צריכים להתכונן לסדרות הפלייאוף. אני מקווה שיותם שירן יתחיל להתאמן ביום שלישי, גולן גוט עושה את העבודה מצוין, אין ואקום מישהו אחר לוקח את ההזדמנות".

מתן נאור, ששב לפרקט לאחר תקופה ארוכה בה הושבת אמר: "זה מאכזב. נכון שנראינו בשלבים של העונה יותר טוב, אבל צריך לדעת לשחק בסוף עונה. חלק מזה זה ניסיון, יש לנו כמה שחקנים שעדיין אין להם את הניסיון הזה, לא מבינים את הסיטואציה של איך לשחק במצבים כאלה, ואיך לשחק בכלל מול הקהל שלנו שמחפש את האגרסיביות הזאת. יש לי איזושהי נטייה מוזרה לא לחשוב יותר מדי על שאני משחק, זה גורם לי לחטוף הרבה. זה איזשהו תהליך לחזור אחרי כל כך הרבה זמן שלא שיחקתי, לוקח קצת זמן לחזור לחדות הזאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן הפועל ירושלים ג'וש דאנקן מול שחקן הפועל תל אביב מתן נאור. מגד גוזני
מאוכזב מאוד. נאור מול דאנקן/מגד גוזני

גם בראשון לציון חגגו ניצחון הערב, כשדרסו את מכבי אשדוד מהתחתית, 51:70. מאמן הקבוצה, צביקה שרף אמר: "אני שמח מאוד על הניצחון הערב, עשינו משחק הגנה יוצא מהכלל וגם משחק התקפה טוב. מצד אחד נשארנו בליגה וזו הייתה המטרה שלי שהגעתי לקבוצה. מצד שני אני אחראי גם על חוסר ההצלחות. אולי אם היינו קצת יותר קשוחים היינו יכולים להיות בפלייאוף. אני שובר את הראש מדוע אנחנו לא. יש לנו צוות מקצועי נהדר, אנחנו כל הזמן עובדים קשה, מנתחים ווידיאו ומתכוננים ואז מגיעים למשחקים כאילו לא התאמנו כל השבוע. אני לא יודע למה זה, אבל אנחנו צריכים להמשיך להציג את הרמה הכי גבוהה שאנחנו יכולים עם הרבה רצון".

סייע בהכנת הכתבה: אוהד שוירמן

הפועל ירושלים ניצחה את הפועל תל אביב 87:102

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully