וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה את הפועל תל אביב 87:102

גם ללא אליהו הפצוע שמרה ירושלים על הפסגה. ראשל"צ הביסה את אשדוד, גלבוע/גליל ניצחה את נתניה, עוד הפסד להרצליה

שחקני הפועל ירושלים יותם הלפרין, דרווין קיצ'ן, ג'וש דאנקן חוגגים. מגד גוזני
העונה הם יציבים, גם אחרי הדחות. הלפרין, קיצ'ן ודאנקן חוגגים/מגד גוזני

המחזור ה-25 בליגת העל, והשלישי בבית העליון והתחתון, ייצא לדרך מחר (ראשון) עם ארבעה משחקים. במוקד עמד הניצחון הגדול של הפועל ירושלים, ששמה מאחור את ההדחה שלה מהיורוקאפ והגיבה עם 87:102 מרשים על הפועל תל אביב, כל זאת ללא ליאור אליהו הפצוע. לפני המשחק הניפו אוהדי הפועל תל אביב כרזות עידוד ביציע, שהפריעו לאוהדי הפועל ירושלים. בתגובה החליטו הסדרנים להיכנס ליציע, ובמקום החלה מהומה שבסיומה עוכב לחקירה אחד מאוהדי הפועל תל אביב.

מכבי אשדוד המשיכה את הצלילה שלה אל עבר ליגת המשנה כשהובסה 70:51 בידי מכבי ראשון לציון. החדשות הטובות עבורה הן שגם ברק נתניה נראתה רע והפסידה 75:66 לעירוני נס ציונה. גלבוע/גליל המשיכה את התקופה המצויינת שלה בליגה, כשגברה 78:90 על הקבוצה המרוסקת של מולי קצורין, בני הרצליה.

אוהדי הפועל תל אביב מתעמתים עם סדרנים. מגד גוזני
ושוב, בלאגן ביציע של אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

הפועל ירושלים - הפועל תל אביב 87:102

ארבעה ימים לאחר ההפסד הכואב לניז'ני נובגורוד שסיים עבורה את העונה האירופאית, אותתה הערב הפועל ירושלים כי העונה היא יציבה ולא מתפרקת בקלות. הקבוצה של גרינברג הגיעה ללא ליאור אליהו הפצוע, אך קיבלה ערב נפלא של ברייסי רייט (22 נקודות) וניהול משחק מצויין של יותם הלפרין (13 ו-9 אסיסטים) כדי לשמור על המקום הראשון בליגה. הפועל תל אביב לעומתה נאלצה לרדוף אחרי המארחים לאורך כל המחצית השנייה, וגם יכולת טובה של בראון ולימונד לא הספיקה להם להשיג את הניצחון במאבק על המקום השלישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דרווין קיצ'ן שחקן הפועל ירושלים מול רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
הופעה טובה שלו לא הספיקה. לימונד מול קיצ'ן/מגד גוזני

רביב לימונד פתח נהדר עם חמש נקודות רצופות, אך המארחים רצו ל-0:7 עם שלשה של אריאל ונקודות של פרחוסקי והשלימו מהפך. לימונד רשם סל ועבירה נהדר, קרלון בראון התעורר עם שלשה ולימונד העלה את האורחים ל-16:23. ירושלים התקשתה בהתקפה, אך נקודות לא פשוטות של דופרי ופרחוסקי צימקו ל-28:22 בסיום הרבע. רייט ודופרי הפגיזו מחוץ לקשת בפתיחת הרבע השני וקבעו 30:30, אך גוט ענה מהצד השני עם אחת משלו, ונקודות של מארשל הותירו את האדומים מלפנים. הלפרין סוף סוף מצא שלשה, דופרי הפך את היתרון במתפרצת אך לימונד, שוב לימונד, קבע יתרון 4 לאורחים. הלפרין צלף עוד שלשה, קיצ'ן תרם אחת משלו, וסל על הבאזר של מנקו קבע 51:53 לירושלים במחצית.

הירושלמים עלו נפלא לרבע השלישי, דאנקן ופרוחסקי עשו עבודה טובה בצבע, אריאל הוסיך שלשה ואחת של הלפרין העלתה אותם ל-53:65. בראון ניסה להחזיר את האדומים במו ידיו, אך ההגנה של הפועל פשוט לא תפקדה, ורייט הביא את קבוצתו של גרינברג ביתרון 69:75 לרבע האחרון. ג'וש אוונס סייע מעט לבראון בהתקפה של הפועל תל אביב, אך ירושלים המשיכה בהתקפה הזורמת שלה, רייט הוציא לפועל ונקודות של גרין העלו ל-75:87. רייט המשיך ללהוט עם שלשה גדולה שהעלתה את המארחים ל-11, וסיפק עוד דאנק לקראת הסיום כדי לשלהב את האוהדים במלחה, ובסיום זה 87:102 להפועל ירושלים.

קלעו להפועל ירושלים: ברייסי רייט 22, ג'וש דאנקן 17 (4 מ-4 מהשדה, 8 מ-8 מהקו) ו-8 ריבאונדים, רונלד דופרי 16 ו-5 ריבאונדים, יותם הלפרין 13 (3 מ-10 מהשדה), 9 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, ארטיום פרחוסקי 12, אדם אריאל 8, יניב גרין ודרווין קיצ'ן (6 אסיסטים) 6 כל אחד, רפי מנקו 2, תום מעיין שיחק ולא קלע.

קלעו להפועל תל אביב: רביב לימונד 23 (7 מ-14 מהשדה) ו-7 אסיסטים, קרלון בראון 18 (8 מ-11 מהשדה) ו-5 אססיטים, ג'וש אוונס 17 ו-8 ריבאונדים, יונתן שולדברנד 13, אנתוני מארשל 5, מתן נאור וג'סטין הארפר 4 כל אחד, גולן גוט 3.

שחקן הפועל ירושלים ברייסי רייט. מגד גוזני
לא נתן לאדומים סיכוי. רייט/מגד גוזני

מכבי אשדוד - מכבי ראשון לציון 70:51

דווקא כשהיה נדמה שמכבי אשדוד נמצאת בסוג של מסלול התאוששות, כשגברה על ברק נתניה במחזור הקודם ומשכה אותה על התחתית, חטפה הערב הקבוצה מעיר הנמל הפסד כואב, כשהיא כמעט ולא מופיעה לשום חלק מהמשחק. ראשון לציון של צביקה שרף הציגה משחק הגנתי נהדר, ויחד עם עוד הופעה מצויינת של ג'ייק כהן (23 נקודות) הבטיחה את מקומה בליגת העל גם בעונה הבאה.

האורחים פתחו את המשחק בסערה, עצרו את אשדוד על נקודה אחת בלבד בשלוש וחצי דקות ועלו ל-1:8. ליפשיץ והייז עוד צימקו ל-5, אך סל ועבירה של איגור נסטרנקו הוריד את ראשון לציון ביתרון 9:17 בסיום הרבע הראשון. אשדוד המשיכה להיראות רע בהתקפה, דאוסן וג'ייק כהן פתחו מבערים ועם ריצת 9:19 הריצו את הכתומים ליתרון 14. אר טי גווין סוף סוף מצא שלשה עבור המארחים, אך גם זה לא הספיק ואשדוד ירדה בפיגור 36:23 אל המחצית.

המשחק המשיך להיות חד צדדי גם ברבע השלישי, ואשדוד הצליחה לחצות את קו 30 הנקודות רק אחרי 35 דקות. ג'ייק כהן היה בלתי ניתן לעצירה, ודאוסן השלים ריצת 13:22 ויתרון 36:58 מוחץ בסיום הרבע השלישי. הרבע האחרון היה כצפוי לפרוטוקול בלבד, ביר כץ והייז עוד ניסו לסייע לקבוצתם לרדת בהפסד מינימלי, אך דאוסן המשיך לשפר את הסטטיסטיקה שלו, היתרון צמח עד 26 הפרש לפני שקבוצתו של שרף הורידה מעט את הרגל מהגז. 51:70 בסיום לראשון.

קלעו למכבי ראשון לציון: ג'ייק כהן 23 (11 מ-14 מהעונשין, 19 דקות), שון דאוסן 16 (9 ריבאונדים), טריי ג'ונסון 12, טזמין מיטשל 8, איגור סטרנקו, ג'יימס תומאס, דבין ווייט 3 כל אחד, אור סולמון 2. כן שיחקו חנן קולמן ועמית בן דוד.

קלעו למכבי אשדוד: מרכוס דאב 13, קני הייז ודויד קוביאן 9 כל אחד, אר טי גווין 8, ליאור ליפשיץ 5, אור קהל 3, עמית בירכץ ואלעד הופמן 2 כל אחד.

שחקן מכבי ראשון לציון ג'ייק כהן. ברני ארדוב
היה בלתי ניתן לעצירה. כהן/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה - ברק נתניה 66:75

נתניה ממשיכה להידרדר, ועם שמונה הפסדים רצופים, הירידה לליגה הלאומית נראית קרובה מתמיד. הקבוצה מעיר היהלומים דווקא לא הייתה רחוקה מלהפתיע את נס ציונה החזקה יותר, ונותרה צמודה אליה במשך שלושה רבעים, אך אז קורי קאר הוותיק חבר לטיילר האניקאט ומיטשל וואש, שהיה בלתי ניתן לעצירה וסיים עם 26 נקודות. המארחת ברחה והבטיחה ניצחון. נס ציונה מתבססת במקום השישי.

שתי הקבוצות היו צמודות זו לזו מהרגע הראשון, אך שלשות של האניקט ונקודות של וואט העלו את נס ציונה ל-8:11. אנטואן רייט ענה מהצד השני עם חמש נקודות רצופות, השלים את המהפך עבור נתניה שירדה ביתרון 16:18 בסיום הרבע הראשון. אורלנד ומילס שמרו את נתניה מלפנים, ונקודות של ניר כהן העלו אותה ליתרון 24:31. וואט החזיק במו ידיו את נס ציונה בעניינים, ונקודות של טפירו הורידו את הכתומים בפיגור 38:32 אל המחצית.

האניקט לקח את ההתקפה של נס ציונה על כתפיו בפתיחת המחצית השנייה, קיבל גם שלשה מטפירו והריץ את הכתומים ל-5:12 כדי לתפוס מחדש את היתרון. נתניה נראתה רע מאוד באותן דקות וירדה בפיגור 51:50 לפני הרבע המכריע. קורי קאר הותיק פתח את הרבע הרביעי והמכריע בטירוף, קלע את כל 8 הנקודות שלו במשחק, ויחד עם טיילר האניקאט הוביל את נס ציונה 62:69, שתי דקות וחצי לסיום. יהוא אורלנד ניסה להחזיר את נתניה לתמונה עם זריקות התאבדות, אך הן הלכו החוצה ונואלס דייק מהקו כדי להבטיח את הניצחון. 66:75 לנס ציונה בסיום.

קלעו לנס ציונה: מיטשל וואט 26 (12 מ-16 מהשדה, 7 ריבאונדים), טיילר האניקאט 12, דיימון סימפסון 11, קורי קאר 8, מאיר טפירו 6 (7 אסיסטים), פרסטון נואלס ורובי בוסטיין 5 כל אחד, גיל אמיתי 2.

קלעו לברק נתניה: ראשון פרימן 18 (12 ריבאונדים), יהוא אורלנד 13, דוואן רובינסון 11, ג'וליאן מילס 1, אנטואן רייט 8, אלירן גואטה, ניר כהן ואייל שולמן 2 כל אחד. כן שיחק דולב דראפיץ'.

שחקן עירוני נס ציונה, קורי קאר. מגד גוזני
התעורר בדיוק בזמן. קאר/מגד גוזני

הפועל גלבוע/גליל - בני הרצליה 78:90

בגלבוע/גליל ממתינים בעיקר לסדרות הפלייאוף, ובינתיים ממשיכה הקבוצה לנסות ולשפר עמדות כדי לא לסיים במקום השמיני. למזלו של שרון דרוקר, הוא פגש את קבוצתו החדשה של מולי קצורין. הרצליה הציגה יכולת משופרת לעומת הביזיון שלה מהמחזור הקודם מול הפועל חולון, אבל גם הפעם זה לא הספיקה עבור ניצחון, והיא נותרת צמודה לנועלת הטבלה מאשדוד בתחתית.

הרצליה עלתה ל-0:5 מהיר, אך גלבוע/גליל היתה חדה מחוץ לקשת ונהנתה משלשות של שמחון ורובינסון ועלתה ל-9:14. דונלדסון וגרונפלד השלימו מהפך, ושלשה של מייקל אומה הביאה את הרצליה ביתרון 22:25 בסיום הרבע הראשון. בורל עוד העלה את הרצליה ליתרון 27:34, אך אז הגיעה ריצת 7:22 לזכותה של גלבוע/גליל בראשות רובינסון וטישמן, שסחפו את קבוצתם ליתרון 41:49 במחצית.

שמחון המשיך להעניש את ההגנה הלא קיימת של הרצליה, ודשון סימס כבר העלה את קבוצתו של שרון דרוקר ל-43:61 עם ריצת 0:12. או אז התעורר אומה עם שלשה חשובה, ויחד עם האסל הביא את האורחים בפיגור 67:62 בלבד לרבע האחרון. גרונפלד צימק ל-3 בלבד בפתיחת הרבע, אך אז הגיעו דקות טובות של טישמן, שלא רק הריץ מצויין את ההתקפה של המארחים אלא גם תרם נקודות משלו, ויחד עם ריק ג'קסון העלה את גליל ליתרון דו ספרתי. אומה עוד צימק ל-7 בלבד, שתי דקות לסיום, אך נקודות של סימס ורובינסון העניקו את הניצחון למארחים. 78:90 בסיום לגלבוע/גליל.

קלעו לגלבוע/גליל: קני בוינטון 22, דשון סימס וג'רלד רובינסון 18 כל אחד, נמרוד טישמן 10 (6 ריבאונדים, 7 אסיסטים), עמיתשמחון 9, ריק ג'קסון 8, טוני יאנגר 5, כן שיחקו חואקין שוכמן וסטו דגלאס.

קלעו לבני הרצליה: ג'אקים דונלדסון 18 (7 ריבאונדים), מייקל אומה 17, עוז בלייזר (5 מ-16 מהשדה) ודן גרונפלד 11 כל אחד, סטנלי בורל 10, פרנק האסל (8 ריבאונדים) 7, אבירם זליקובי.' 4. כן שיחק גיא לביא.

שחקן הפועל גלבוע/גליל, קני בוינטון. ברני ארדוב
משחק נהדר. בוינטון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully