וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברס: "הפחיד מה שקרה לגריפין, גם אני סבלתי מפגיעה בגב"

מאמן הקליפרס מוטרד מפציעת כוכבו. פילדלפיה עצרה את רצף ההפסדים על 26, ונמנעה משיא: "לא משהו שרוצים להיות חלק ממנו"

אוהדי סן אנטוניו ספרס. David Zalubowski, AP
לא מפסיקים לחגוג. אוהדי סן אנטוניו/AP, David Zalubowski

סן אנטוניו עושה עוד עונה גדולה, ותגיע לפלייאוף במומנטום מצוין ועם המאזן הטוב בליגה. לפנות בוקר הספרס ניצחו את ניו אורלינס 80:96 והגדילו את רצף הניצחונות ל-17 ברציפות - הארוך ביותר בעידן גרג פופוביץ' וטים דאנקן בקבוצה. "שיחקנו ממש טוב והם לא יכלו להתגבר על זה", אמר פופוביץ'. מאנו ג'ינובילי, שקלע 15 נקודות, יודע להעריך את הרגע. "כיף להיות חלק מזה, זה לא משהו שקורה כל יום, הרבה דברים התחברו לנו כדי לעשות רצף כזה".

מספרי הרצף של הספרס:

* 17 הניצחונות הרצופים של הספרס השוו את שיא המועדון לרצף הארוך ביותר, שנקבע בעונת 1995/96.

* הנתון שממחיש את הדומיננטיות המוחלטת של הספרס: הפרש הנקודות הממוצע של סן אנטוניו ברצף הניצחונות הנוכחי עומד על 16+ נקודות.

* 11 מהניצחונות הללו הגיעו בבית, וכדי להמשיך בדהירה הם יצטרכו לנצח בחוץ, ועוד מול מוליכת המזרח אינדיאנה, בלילה שבין שני לשלישי.

* ניצחון באינדיאנה יציב את הספרס במאזן של 0:16 בחודש מרץ, וישוו את שיא ה-NBA בקטגוריה הזו, הוא הם מחזיקים מאז מרץ 1996.

* קאווי לאונרד הוא היחיד בסגל של פופוביץ' במהלך הרצף שמשחק מעל 30 דקות למשחק (30.1), בו שבעה שחקנים שונים הובילו את טבלת הקלעים.

* סן אנטוניו היא הקבוצה הרביעית ב-NBA שמחזיקה כעת בשני רצפים שונים של 17 ניצחונות לפחות לצד הסלטיקס (שניצחו 17 ברציפות ב-1959, 18 ב-1982 ו-19 ב-2008), הלייקרס (33 ב-1972, 19 ב-2000) ו-וושינגטון קפיטולס (17 ב-1946 ו-20 ב-1948, שני הרצפים תחת רד אאורבך).

מאנו ג'ינובילי, סן אנטוניו ספרס. Eric Gay, AP
יודע להעריך את הרגע. ג'ינובילי/AP, Eric Gay

היה צפוי שפילדלפיה של העונה תהיה אחת הקבוצות החלשות בתולדות ה-NBA, אבל הלילה היא נמנעה מלקבוע את שיא ההפסדים הרצופים בליגה, בזכות ניצחון 98:123 על דטרויט. הסיקסרס הגיעו למשחק אחרי 26 הפסדים רצופים, וידעו שעוד אחד יכניס אותם להיסטוריה מהצד הפחות זוהר שלה.

"זה לא משהו שאתה רוצה להיות חלק ממנו", אמר גארד הסיקסרס מייקל קרטר-וויליאמס, "אז הניצחון הזה גדול בשבילנו. הייתה התרגשות, ברור ששמחים לנצח, זה טוב להיות בצד המנצח". קרטר-וויליאמס ותדאוס יאנג קלעו 21 כל אחד לפילי, שעוד קודם השוותה את שיא ההפסדים הרצופים והצטרפה לקליבלנד של עונת 2010/11. "שמחנו לנצח, אני לא חושב שזה היה קשור לרצף או למשהו כזה, פשוט רצינו לעלות למגרש ולשחק כדורסל", אמר יאנג.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני פילדלפיה סיקרס מייקל קרטר וויליאמס, נרלנס נואל, הוליס תומפסון, הנרי סימס. AP
בהחלט הייתה התרגשות. קרטר-וויליאמס/AP

קצת יותר משבועיים לפלייאוף ושמח בלוס אנג'לס קליפרס. בלייק גריפין נפגע בגבו במהלך הרבע הראשון בניצחון הלילה על יוסטון (107:118) וטרם ברור מה חומרת הפציעה. "נעשה לו בדיקת רנטגן ונראה מה יהיו התוצאות", התייחס המאמן דוק ריברס לפציעה, "יכול להיות שהכאבים שמהם סבל במותן השפיעו. זה הפחיד אותי כי גם אני סבלתי מפגיעה בגב התחתון. הצוות הרפואי לא חושב שזאת פגיעה חמורה, אבל עדיין, זאת פציעה בגב". ריברס אמר שיהיה זהיר עם גריפין עד לסיום העונה, כשלקליפרס נותרו שמונה משחקים. "אני לא בטוח כמה הפציעה חמורה".

בנוסף, גלן דייויס הוחלף על ידי ריברס, לא אהב את חילופו ברבע השני ונשלח לחדר ההלבשה. "אני חושב שביג-בייבי היה אמוציונלי מדי, ותמיד אשלח מי שאמוציונלי לחדר ההלבשה ואשאיר אותו שם. אני לא חושב שמבחינה אמוציונלית הוא היה מוכן לשחק", אמר ריברס.

פורוורד לוס אנג'לס קליפרס בלייק גריפין. AP
הקליפרס מחכים לתוצאות הבדיקה. גריפין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully