וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו הפסידה, תיקו למליקסון, שכטר ועטר

השנייה נוצחה 1:0 בידי אוויאן, רחוקה 13 נק' מפ.ס.ז'. 0:0 לוולנסיין במונפלייה ולנאנט מול בורדו, 1:1 לריימס מול לוריין

דימיטאר ברבאטוב שחקן מונאקו (משמאל) במשחק מול אוויאן. רויטרס
שישה משחקים, מפסידה אחת - מונאקו. דימיטאר ברבאטוב מול אוויאן/רויטרס

אחרי ניצחונה של פריס סן ז'רמן 0:1 בניס, מונאקו לא הצליחה לצמק בחזרה ל-10 נקודות כשהפסידה 1:0 לאוויאן במסגרת המחזור ה-31 בליגה הצרפתית. המשחק של סגנית המוליכה היה היחיד שהוכרע, כשיתר חמשת המפגשים הסתיימו בתיקו. מאור מליקסון, איתי שכטר ואלירן עטר פתחו בהרכבים של קבוצותיהם, בעוד עדן בן בסט נגרע ברגע האחרון מהסגל של טולוז.

אוויאן - מונאקו 0:1

שלושה ימים אחרי שהעפילה לחצי גמר הגביע, מונאקו חזרה לליגה והפסידה באנסי ליריבה מהתחתית, מה שהשאיר את פריס סן ז'רמן עם 13 נקודות יתרון בפסגה. איימן עבדנור, הבלם הטוניסאי שהגיע בינואר מטולוז, ערך הופעת בכורה בהגנת מונאקו, אבל דווקא שותפו ריקרדו קרבאליו גרם לפנדל דרמטי בדקה ה-85. סדריק מונגונגו, הבלם הקונגולזי שגדל באקדמיה של מונאקו, בעט פנימה ולא חגג מול קבוצת נעוריו. אוויאן פתחה פער של חמש נקודות על פני ולנסיין שנמצאת מתחת לקו האדום.

מונפלייה - ולנסיין 0:0

אחרי שלושה משחקים בהם נכנס כמחליף, מאור מליקסון (90 דקות) שב להרכבה של ולנסיין, שחזרה עם נקודה בלבד מסטאד דה לה מוסון. ניצחון היה הכרחי למאבקי ההישארות, אבל גרגורי פוז'ול וארתור מסואקו נעצרו בקורות ומנגד מונפלייה לא הצליחה להכניע את מגנו נובאס המצוין. ולנסיין עם 29 נקודות מתחת לקו האדום, רחוקה חמש נקודות מחוף מבטחים.

איתי שכטר שחקן נאנט לפני סימון קיאר שחקן ליל. Michel Spingler, AP
השלים 90 דקות, לראשונה העונה. איתי שכטר/AP, Michel Spingler

נאנט - בורדו 0:0

איתי שכטר פתח בפעם השלישית ברציפות בהרכב של נאנט, שהסתפקה בתיקו מאופס מול בורדו. החלוץ הישראלי הוצב לבדו בחוד והטריד את הגנת בורדו עם המהירות שלו במשך 90 דקות, אך לא הצליח להשיג את שער הבכורה שלו בצרפת. נאנט שמרה על פער של שמונה נקודות מעל הקו האדום.

ריימס - לוריין 1:1

אלירן עטר חזר להרכב אחרי כחודש וחצי ושיחק 58 דקות בתיקו שהותיר את ריימס במקום השביעי. ונסן אבובקאר כבש לזכות לוריין בפנדל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל אודאיר פורטס איזן בדקה ה-48. ריימס עם משחק רביעי רצוף ללא ניצחון.

אז'קסיו - טולוז 2:2

עדן בן בסט, שקיבל בסוף השבוע מחמאות ממאמנו והיה אמור לפתוח שוב בהרכב, נגרע ברגע האחרון מה-11 ומהסגל של טולוז, שנפרדה בתיקו מנועלת הטבלה. אז'קסיו עלתה ליתרון מהיר מנגיחה של ריקרדו פאטי בדקה הרביעית, כשהחלוץ הצעיר גאג'י טאלו נעץ את השני בדקה ה-34. איסיאגה סילה היה על הריבאונד שלוש דקות לאחר מכן וצימק, כשהקשר קלמון שאנטום השווה בדקה ה-60. ג'ונתן זבינה יכול היה להשלים את המהפך של טולוז, אבל ממו אוצ'ואה עצר את הפנדל שלו בתוספת הזמן.

סושו - מארסיי 1:1

המארחים כבר הרגישו את הניצחון הביתי החמישי ברציפות ביד, אך ספגו ממש ברגע האחרון ופספסו הזדמנות להתקרב לחוף מבטחים. סושו ניצלה בפתיחה את הכושר הירוד בו נמצאת מארסיי, כשמי אם לא הבלם הזמבי סטופירה סונזו היה אחראי לשער עם נגיחה לרשת בדקה ה-25. היה זה שערו הרביעי של הזמבי מאז הצטרף לקבוצה בינואר. 10 משחקים הספיקו לו כדי להבקיע יותר מכל בלם אחר בליגה הצרפתית. אלא שהפעם זה לא הוביל לניצחון, שכן הבלם מן העבר השני, ניקולא אנקולו הקמרוני, היה על ריבאונד אחרי קרן מצד ימין ונגח את השוויון. מארסיי עם משחק חמישי ללא ניצחון, נותרה במקום השישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully