וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן הגדילה את יתרונה בפסגה

האלופה ניצחה 0:1 בניס משער עצמי של קולודזייצ'אק ומובילה כעת ב-13 נקודות. הקהל המקומי ערך מחווה מרגשת לקווין אנאן

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן מול גרגואר פואל שחקן ניס. רויטרס
שומר תחמושת לצ'לסי. זלאטן איברהימוביץ' מול גרגואר פואל/רויטרס

חמישה ימים לפני המשחק הראשון שלה ברבע גמר ליגת האלופות מול צ'לסי, השיגה הערב (שישי) פריס סן ז'רמן את ניצחונה התשיעי ברציפות בכל המסגרות והשישי בליגה - 0:1 בחוץ על ניס. אלופת צרפת עשתה עוד צעד לעבר שמירה ראשונה בהיסטוריה על התואר שלה והיא מקדימה כעת ב-13 נקודות את מונאקו השנייה שתשחק בהמשך המחזור ה-31.

לורן בלאן העניק מנוחה למקסוול, אלכס, בלס מטוידי ומרקו וראטי, בעוד הקפטן טיאגו סילבה עלה עם מסכת הגנה על פניו, זכר לפציעה בעצם הלחי במשחק הקודם מול לוריין. ניס פתחה בהתלהבות וגם מצאה את הרשת לאחר כדור חופשי בדקה ה-11, אבל השער נפסל בצדק בגלל נבדל. בדקה ה-17 עמד הזמן מלכת, כאשר כל הקהל באליאנץ ריביירה מחא כפיים במשך 60 שניות וקרא בשמו של קווין אנאן, קשרה של ניס שנפצע בתאונת דרכים קשה ביוני אשתקד והיה בתרדמת במשך 10 ימים. משחקו האחרון של אנאן, שלבש את החולצה מספר 17, היה ב-21 באפריל מול פריס סן ז'רמן וכעת הוא עובר שיקום בלוריין לאחר פגיעה חמורה בעמוד השדרה.

אחרי מחצית מאופסת, פ.ס.ז' העבירה הילוך אחד ובדקה ה-52 גם השיגה את שער הניצחון. חאבייר פסטורה הכניס כדור לרחבה, זלאטן איברהימוביץ' נגח ואדינסון קבאני הפעיל לחץ (ספק עבירה) על טימותי קולודזייצ'אק שכבש שער עצמי. מתיו בודמר מנע מלוקא דין להבקיע בדקה ה-73 את השני של פ.ס.ז', כשניס לא הייתה קרובה לשוויון ותתנחם בשיא קהל לאצטדיון החדש: 35,030 צופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully