וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק אבידל הגיב לשמועות המרושעות: "לא פרשתי"

לאחר שלאורך הבוקר נפוצו דיווחים כי התגלה אצלו גידול בפעם השלישית, בלם מונאקו הרגיע: "השמועות בטוויטר שקריות"

שחקן מונאקו אריק אבידל. Michael Regan, GettyImages
לא פורש כל כך מהר. אריק אבידל/GettyImages, Michael Regan

בוקר קשה עבר על אריק אבידל. בלם מונאקו ולשעבר שחקנה של ברצלונה, קם וגילה כי ברשתות החברתיות נפוצו שמועות לפיהן התגלה אצלו גידול ממאיר בפעם השלישית והוא נאלץ להודיע על פרישה מכדורגל. בטוויטר כבר נפרדו מאבידל וביכו את מר גורלו, אך לאחר כמה שעות השחקן בן ה-34 הרגיע את מעריציו וצייץ: "בוקר טוב, השמועות בטוויטר אינן נכונות. אני מתאמן בלה טורבי וחושב על המשחק הבא".

בשבוע שעבר, לאחר שגילה כי הוא שוב לא נכלל בהרכב, בפעם הרביעית ברציפות בליגה, נטש אבידל את האצטדיון ולא צפה במשחק הביתי מול ליל. למרות ההתנצלות שלו והעובדה שקלאודיו ראניירי נתן לו לשחק 90 דקות ב-0:6 על לאנס ברבע גמר הגביע, הגיעו הבוקר הדיווחים המרושעים. ראניירי הגיב גם הוא לפרשה: "אבידל איבד את מקומו בהרכב רק כי לא היה מספיק טוב, זה הכול".

שחקני ברצלונה מניפים באוויר את אריק אבידל. רויטרס
עשה שני קאמבקים גדולים בברצלונה. אריק אבידל/רויטרס

כזכור, אבידל כבר התגבר פעמיים על המחלה הקשה. במרץ 2011 התגלה אצלו לראשונה גידול בכבד, בעקבותיו עבר ניתוח והדהים את כולם עם חזרה למגרשים אחרי חודש וחצי. אבידל חזר היישר לגומלין חצי גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד וסייע לברצלונה לשמור על התוצאה שהעלתה אותה לגמר. לאחר מכן, בגמר מול מנצ'סטר יונייטד וומבלי, אבידל כבר פתח בהרכב במקום קרלס פויול, שברגע בלתי נשכח העביר לצרפתי את סרט הקפטן ונתן לו להניף את הגביע האירופי.

שנה בדיוק אחרי הגילוי הראשון, הודיעה ברצלונה כי אבידל נדרש לעבור השתלת כבד. גם מזה הלוחם הגדול חזר, זכה עם ברצלונה באליפות ובקיץ עזב אותה לטובת סגירת מעגל במונאקו - הקבוצה בה החל את הקריירה המקצוענית שלו. בתחילת העונה אף זומן שוב לנבחרת צרפת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully