וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "מסי לבאיירן? אפשרי. זה יהיה הסוף של הענף"

כוכב העבר הפתיע: "אם ברצלונה מפרסמת על החולצות, למה שלא תמכור אותו? אם זה יקרה, כולם יתמודדו על המקום השני"

פפ גווארדיולה מאמן ברצלונה עם ליאונל מסי. Andres Kudacki, AP
יתאחדו במינכן? לפחות מראדונה מאמין שזה יכול לקרות. פפ גווארדיולה עם ליאונל מסי/AP, Andres Kudacki

הדהירה חסרת המעצורים של באיירן מינכן לאליפות גרמניה והיותה המועמדת הבכירה לזכות שוב בליגת האלופות, זיכו את הקבוצה של פפ גווארדיולה בשבחים רבים. היום (שישי) הצטרף למברכים גם דייגו מראדונה, לדעת רבים הכדורגלן הגדול בכל הזמנים, שגם סיפק נבואה אחת שחורה שלדעתו תחסל את הענף.

"באיירן קבוצה מדהימה. אם גם ליאונל מסי יעבור אליה, זה יהיה הסוף של הכדורגל", צוטט מראדונה ב"בילד". "אני באמת מאמין היום שיש סיכוי שמסי ילבש חולצה אחרת. לפני כן, לראשי ברצלונה היה כל כך הרבה כוח שהם לא הסכימו לפרסם חברות על החולצה שלהם. היום יש להם את קטאר אירווייס. אז אם ברצלונה מפרסמת על החולצות, למה שלא תמכור את מסי לבאיירן?".

מראדונה הוסיף: "לצרף את לבנדובסקי ומסי לקבוצה שגם ככה יש שם? אז כל האחרים יצטרכו להסתפק במקום השני. בכל מפעל, בכל ליגה. רק מקום שני. זה יהיה הסוף". לסיום, הפגין גם חוש הומור וציין: "אבל אם באיירן תקנה את מסי, אני מוכן להיות העוזר של גווארדיולה. לשבוע אחד".

שחקן העבר דייגו מראדונה. Natacha Pisarenko, AP
מוכן להיות העוזר של גווארדיולה אם מסי מגיע. דייגו מראדונה/AP, Natacha Pisarenko

בזמן שמראדונה זורק ספקולציות לאוויר, גווארדיולה נערך למשחק הליגה של באיירן מינכן נגד הופנהיים בשבת, ולמרות הנפת צלחת האליפות לא מתכוון להוריד הילוך בליגה כדי להתמקד ברבע גמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר יונייטד. "אנחנו חייבים להמשיך קדימה ולהשתפר בפרטים הקטנים מדי משחק. אני לא רוצה שהשחקנים יחשבו על המשחק במנצ'סטר", אמר המאמן הקטלאני במסיבת העיתונאים, בה הודיע כי שוער המשנה טום שטארקה יפתח בין הקורות במקום מנואל נוייר. "הוא ראוי לזה. הוא התאמן טוב, הוא בחור נהדר ותמיד תומך בקבוצה".

גם בהנהלת המועדון מרוצים מאוד מהמצב, והמנכ"ל קרל היינץ רומניגה שיבח את גווארדיולה: "פפ הוא ברכה למועדון שלנו. הוא הביא את המשחק של באיירן לרמה חדשה ויצר כדורגל שלא היה קיים בגרמניה. אני מצדיע למאמן הזה שהוא אדם יוצא דופן ולכל הקבוצה שלנו".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
טום שטארקה השוער המחליף של באיירן מינכן (במרכז) עם דנטה, מנואל נוייר. GettyImages
עכשיו תורו לשחק. טום שטארקה, במרכז, עם דנטה, מנואל נוייר וצלחת האליפות/GettyImages

צפו בסרטון האליפות של באיירן מינכן

ציוני הדרך באליפות הדורסנית של באיירן מינכן

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully