וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל ותומאש ברדיך בחצי גמר טורניר מיאמי

השור ממאיורקה גבר על ראוניץ' 6:4, 6:2, 4:6 ויפגוש את הצ'כי, שניצח בקלות את דולגופולוב. סרינה וויליאמס בגמר הנשים

רפאל נדאל. GettyImages
ניצחון לא קל. נדאל/GettyImages

אחרי שאמש (חמישי) נקבע חצי הגמר הראשון בטורניר מיאמי (קיי נישיקורי מול נובאק דג'וקוביץ'), הלילה נקבע כי חצי הגמר השני, שיפגיש בין רפאל נדאל לתומאש ברדיך. השור ממאיורקה, המדורג ראשון בעולם, לא ליקק דבש מול מילוש ראוניץ' הקנדי ברבע הגמר הפסיד את המערכה הראשונה, אך כהרגלו לא ויתר, ורשם בסופו של ניצחון 6:4, 6:2, 4:6 אחרי קרב עיקש של שעתיים ושלוש וחמש דקות.

נדאל יפגוש בחצי הגמר את המדורג שביעי בעולם, תומאש ברדיך הצ'כי, שדילג בקלות מעל אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני (22 בעולם) עם 7:6, 4:6 אחרי שעה ו-45 דקות.

סרינה וויליאמס עלתה אתמול לגמר טורניר מיאמי (סך פרסים של 5.1 מיליון דולר) אחרי ניצחון 4:6, 3:6 על מריה שראפובה. האמריקאית שמדורגת ראשונה בטורניר, שלטה במשחק ובקצב, והשלימה את העבודה בתוך שעה ו-37 דקות. היא תפגוש בגמר את המנצחת במשחק בין נה לי לדומיניקה ציבולקובה.

סרינה ושראפובה נפגשו בפעם הראשונה בדיוק לפני 10 שנים, בטורניר מיאמי ב-2004 וגם אז וויליאמס ניצחה. בהמשכה של אותה שנה הרוסיה ניצחה פעמיים, אבל מאז יוק. הניצחון של האמריקאית היום היה ה-15 שלה ברציפות על שראפובה והמאזן בין השתיים עומד על 2:16 לסרינה. אם היא תנצח בגמר, היא תזכה בתואר שביעי בקריירה במיאמי. בשנה שעברה היא עשתה זאת אחרי ניצחון על שראפובה בשלוש מערכות.

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. Alan Diaz, AP
רק תנו לה לשחק נגד שראפובה. סרינה וויליאמס/AP, Alan Diaz

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully