וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: נישיקורי הדיח את פדרר, דג'וקוביץ' גבר על מארי

היפני חזר מפיגור מערכה ושבירה כדי לנצח 6:3, 5:7, 4:6 את השוויצרי. נולה ניצח את מארי, לי נה הדיחה את ווזניאקי ברבע

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. GettyImages
שוב מאוכזב. פדרר/GettyImages

רוג'ר פדרר הודח הלילה (רביעי) מטורניר מיאמי (סך פרסים: 4.7 מיליון דולר), אחרי שהפסיד לקיי נישיקורי היפני 3:6, 7:5, 6:4. רק אתמול נישיקורי המצוין (21 בעולם) הציל ארבע נקודות משחק בטרם גבר על דויד פרר, והפעם הוא המשיך בכושרו החיובי אחרי שחזר מפיגור מערכה ושבירה במערכה השנייה. "כבר מזמן ציפיתי שיום אחד הוא יהיה בטופ-10", החמיא ליריבו פדרר, שפספס העפלה 50 בקריירה לחצי גמר טורניר מסבב מאסטרס 1000, "הוא שיחק מצוין, יש לו טכניקה מצוינת".

הטניסאי היפני קיי נישיקורי. GettyImages
שוב חזר מפיגור. נישיקוי/GettyImages

בחצי הגמר נישיקורי יפגוש את נובאק דג'וקוביץ', שעלה אחרי ניצחון 5:7, 3:6 על אנדי מארי בתום שעה וחצי של משחק. המדורג שני בעולם שלט בהתמודדות מהרגע הראשון ועד האחרון, וכיפר על 19 ווינרים בלבד עם מעט מאות שגיאות בלתי מחויבות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. AP
יכולת מצוינת. דג'וקוביץ'/AP

השבירה הראשונה במשחק הגיעה במשחקון ה-12, כשהסרבי ניצל שלוש שגיאות בלתי מחויבות של יריבו כדי לסגור את הסט הראשון על 5:7. המשחקון גם כלל שגיאת שיפוט קשה, כשעבירת רשת של דג'וקוביץ' זכתה להתעלמות מהשופט. מארי לא הרים ידיים ושבר את דג'וקוביץ' באמצע המערכה השניה כדי לעלות ל-2:3, אלא שהמדורג שני ענה עם שתי שבירות רצופות כדי לסגור יופי של ניצחון. במשחקי רבע הגמר האחרים ישחקו רפאל נדאל מול מילוש ראוניץ' ואלכסנדר דולגופולוב מול תומאס ברדיך.

אנדי מארי טניסאי סקוטי. AP
לא היום שלו. מארי/AP

אצל הנשים דומיניקה צ'יבולקובה (10) הדיחה את אגניישקה רדוואנסקה (3) עם 6:3, 6:7, 3:6 בתום שעתיים ו-39 דקות. נה לי העפילה גם היא לחצי הגמר, אחרי שעצרה את התנופה של קרוליין ווזניאקי עם ניצחון 5:7, 5:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully