וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב: "אם יגיע אדם שישקיע יותר, אפנה את מקומי"

27.3.2014 / 21:09

בעלי בית"ר ירושלים לאתר הרשמי של הקבוצה: "תיבנה פה קבוצה בתקציב ראוי אך גם שפוי". משכורת פברואר לא שולמה

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מתן חדד

שחקני בית"ר ירושלים שהגיעו היום (חמישי) בצהריים לאימון בבית וגן נראו שפופים וחסרי אנרגיות, זכר להדחה מגביע המדינה אתמול בקרית שמונה ולהתנהגות של האוהדים מיד לאחר מכן. אחד מהם הסביר: "ברור שהיינו מעדיפים לא להגיע היום. כולם כאן מדוכאים. אין רגע של נחת ולכל פינה שמסתכלים זה נראה שהכול שחור. אוי ואבוי מה שהולך להיות עם הקהל ביום ראשון נגד מכבי פתח תקוה, עדיף לעלות עם צעירים לפחות הם יקבלו קצת קרדיט".

בחדר ההלבשה השחקנים שוחחו על נושא המשכורות. מעבר למשכורת פברואר לה כולם עדיין מחכים, בעקבות ההפסד והמצב הכלכלי הקשה של המועדון, השחקנים חוששים שיהיו עיכובים גם במשכורות הבאות. אחד מהשחקנים הזרים הציע לא לעלות להתאמן במחאה על אי תשלום המשכורת, אך השחקנים הבכירים אמרו לו שזה לא הזמן להתעסק בזה ושרק אחרי המשחק נגד מכבי פתח תקוה יחליטו מה לעשות – אם המשכורות לא תגענה. לשחקנים אגב, הובטח שעד מחר המשכורות תכנסנה לחשבונות הבנק שלהם.

בחדר ההלבשה נשמעו ביקורות על חלק מהשחקנים כאשר במוקד עמד שלומי אזולאי. שחקנים בקבוצה אמרו: "הוא לא הגיע לכאן. זה לא רק שאין לו גול, הוא לא מבין מה זה בית"ר ולא נותן הכול. כל ההתקפה הורגת אותנו. בלי גולים נפסיד גם במשחקים הבאים ונסתבך, במיוחד עכשיו, כשהקהל לא איתנו".

בעוד השחקנים ציפו לאסיפה של רוני לוי, המאמן בחר לשמור על שקט ולא איתם. "גם רוני עדיין בהלם מההפסד", סיפרו כמה מהם, "היה אימון בינוני ובדרך כלל באימונים כאלו הוא לא מפסיק להעיר ולעצור אותו. היום הוא נתן לזה לעבור, כולם עדיין בהלם ומבינים שנכנסו לימים קשים".

טל כחילה ומשה לוגסי צפויים לפתוח בהרכב הקבוצה ביום ראשון במקומם של אנדרס טונייס ואופיר קריאף המורחקים. ג'ונתן וילה ימשיך להיות מתופקד כבלם ואבירם ברוכיאן צפוי לחזור להרכב על חשבונו של דני פרדה, שאינו רשאי לשחק עקב ההסכם עם מכבי פתח תקוה.

אבירם ברוכיאן, שי חדד שחקני בית"ר ירושלים על הספסל. אדריאן הרבשטיין
אווירת נכאים. בית"ר ירושלים/אדריאן הרבשטיין

טביב: "חשוב מאוד שאוהדי בית"ר שפיזרו הבטחות יירתמו לתהליך"

בראיון לאתר הרשמי של בית"ר אמר היום הבעלים אלי טביב: "זה לא סוד שקיבלתי את המועדון עם בור של למעלה מ-20 מיליון שקל של חובות והתחייבויות וכל זאת מתווסף לחמש שנים קשות מאוד גם ברמה המקצועית, שנים בהן המועדון נלחם על חייו בכל עונה, עונות בהן המועדון שרד רק ברגעים האחרונים של העונה בליגת העל. ידעתי שהמשימה אינה פשוטה וכרוכה בהשקעה כלכלית אדירה ומדובר בדרך שהסבלנות בה היא המצרך היקר והחשוב ביותר. לכן, אם אתה שואל אותי כיום איך אני רואה את המצב, אנו בעמדה של מזעור נזקים כלכליים ועם זאת השקעתי לא מעט כספים על מנת שהמועדון יחזור לעמוד על רגליו כפי שמקום עצום כמו בית"ר ירושלים ראוי לו".

טביב הוסיף: "חשוב שאוהדי המועדון יבינו - התמיכה הנהדרת והנפלאה אותה הם מעניקים לקבוצה היא תנאי הכרחי להמשך. חשוב מאוד שאותם בעלי עסקים, 'שותפים עסקיים', אוהדי בית"ר שפיזרו הבטחות, יירתמו גם הם לתהליך. מי שחושב שתיבנה פה קבוצה בעשרות מיליוני שקלים ללא אחריות כיסוי לאור התחייבויות העבר טועה ומטעה - תיבנה פה קבוצה בתקציב ראוי אך גם שפוי וזאת כחלק מתהליך ההבראה אותו המועדון עובר".

טביב אף זרק רמז ואמר: "כמובן שאם יגיע אדם או גוף שמשוכנע שהוא מסוגל להשקיע יותר כספים ולהעניק אמצעים ושהדרך שלו מהירה יותר, נכונה יותר, אני מצהיר שהמועדון הוא מעל הכול ואני אפנה את מקומי ואתמוך בכל דרך אפשרית ואסייע ככל שניתן".

לגבי עמדת המאמן אמר טביב: "ברמה המקצועית בתקופה הקרובה אתפנה לטובת בחירת אישיות מקצועית שתנהיג את הקבוצה בעונה הבאה כשברור מעל הכול שרוני לוי הוא המועמד המוביל אך הכול כפוף לתיאום הציפיות שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים. מגד גוזני
"רוני לוי הוא המועמד המוביל". טביב/מגד גוזני

עמותת האוהדים: "הגיע הזמן לחתוך בבשר החי"

בנוסף לכל הבעיות, המאמן רוני לוי זכה היום למתקפה מצד עמותת האוהדים. העמותה, לה 25% בעלות במועדון, הוציאה הודעה בפייסבוק בה הודו לאוהדים ויצאו כנגד המאמן. בהודעה נכתב:

"תודה רבה ל-3,000 מאיתנו שהגיעו אתמול לקרית שמונה לתמוך בקבוצה, תודה לכולנו שעזבנו הכל, לקחנו חופש מהעבודה או דאגנו לעזוב הכל ולצאת מוקדם, התנתקנו מהשגרה ועצרנו את סדר היום שלנו לטובת בית?ר. תודה על תמיכה ענקית, חמה ואוהדת לאורך המשחק, תודה שאנחנו קהל כזה, תודה שסבלנו את הלחץ, הנסיעה, ההוצאה הכספית, הבלאגן בקופות, הבלאגן בכניסה והמשחק הקשה, תודה שאנחנו תמיד שם בשביל הקבוצה, בכל מקום בארץ, בכל שעה ביממה, מעודדים, אוהבים, תומכים ונותנים את הלב והנשמה. תודה שאנחנו גאים להיות אוהדי בית?ר יותר משחקנים שגאים לשחק במועדון הזה. תודה שאנחנו לא נוטשים, ממשיכים, מתחזקים, בועטים, נמצאים שם, אומרים את דעתנו, דוחפים ולא מפחדים. תודה שאנחנו פה אחד בשביל השני, תודה שאנחנו משפחה אחת גדולה גם בניצחונות וגם בהפסדים. תודה שאנחנו מאוחדים וממוקדים. מותר לנו להודות לעצמנו כי פשוט אף אחד אחר לא עושה את זה.

וסליחה, סליחה שיש לנו מאמן שלא נותן במה לשחקני בית ולשחקנים צעירים, שנותן קרדיט בלתי נגמר לשחקני רכש שלא יהיו כאן בשנה הבאה, מאמן שוויתר על אלו שמבינים את ערכה של החולצה דווקא ברגעי האמת ושכנראה עושה חשבון לאגו על חשבון טובת והצלחת הקבוצה.

ומילה לאלי טביב - אנחנו קוראים לך להחזיר שחקנים הביתה, שחקנים שמזוהים עם הקהל והקהל מזדהה איתם כמו דן אייבינדר, קובי מויאל, ברק יצחקי, אבי ריקן, עמית בן שושן ועידן ורד. תחזיר לנו את הגאווה. הגיע הזמן לחתוך בבשר החי".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
העמותה נגדו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully