וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "הפלייאוף התחתון יהיה גיהינום"

בבית"ר ירושלים שבורים מההדחה מהגביע: "רק שלא נסתבך בתחתית, תהיה אווירה מגעילה". הלם מאירועי האוטובוס והתפרעות האוהדים: "היינו קרובים לאסון". טביב לא יתעסק בעתיד המאמן בחודש הקרוב. ברנדאן, טונייס, אזולאי ולוגסי לא צפויים להמשיך

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מתן חדד

אווירת נכאים הייתה אתמול (רביעי) בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים בסיום ההפסד 2:0 לקרית שמונה וההדחה מגביע המדינה. המאמן רוני לוי לא אמר מילה לשחקניו בסיום, כאשר כל אנשי המועדון נותרו דוממים וניסו לעכל את העובדה שהעונה למעשה הסתיימה, וכל מה שנותר למועדון הוא להבטיח את מקומו בליגה במסגרת משחקי הפלייאוף התחתון.

שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
הלוואי והעונה הייתה נגמרת. בית"ר/אדריאן הרבשטיין

אוטובוס הקבוצה התעכב בסיום כשעה בקרית שמונה, בתקוה שהאוהדים שחיכו בחוץ יתפזרו, אך מאות האוהדים המתינו לאוטובוס, גידפו את השחקנים ואף זרקו אבנים על האוטובוס. לאחר שהאוטובוס נמלט מהמקום נכנסו האוהדים לרכבים וליוו אותו ביציאה מהעיר. גורם במועדון סיפר: "נסעו עשרות רכבים, חלק לפנינו וחלק מאחורינו ב-40 קמ"ש. בדרך אחד הרכבים נצמד לאוטובוס, היינו בטוחים שהם מנסים להוריד אותנו מהכביש".

קרוב לצומת יקנעם האוהדים חסמו את הכביש עם מספר רכבים. נהג האוטובוס שזיהה את האירוע עלה על אי תנועה ואף חשב לכמה רגעים לעשות פרסה ולחזור צפונה. בבית"ר אמרו אמש: "זה עבר גבול. אם הנהג אוטובוס לא היה קר רוח היינו קרובים לאסון. מה היה קורה אם האוטובוס היה מתהפך? אפשר להבין את הכאב של האוהדים אבל לא להגיע למצבים כאלה".

גם שחקנים בקבוצה חששו מהמצב ואמרו: "זה היה בלגן, מאוד מפחיד. כשהאוהדים התחילו לנסוע לפני ואחרי האוטובוס במהירות איטית, היה ברור שמתישהו הם ינסו לעצור את האוטובוס ולעשות בלאגן. המשטרה הגיעה רק כשחסמו את הכביש ושנייה לפני שקרה אסון. חבל שזה ככה. האוהדים כואבים ונותנים הכל ופשוט עצוב שהגענו למצב הזה".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
אוהדי בית"ר ירושלים לצד המשטרה. אדריאן הרבשטיין
שוב התפרעו. האוהדים/אדריאן הרבשטיין

שחקנים גם הסתכלו קדימה לעבר הפלייאוף התחתון ואמרו: "אם חשבנו שהפסד בגביע יגרום לפלייאוף התחתון להיות בית קברות, אחרי שרואים את הקהל מבינים שיהיה גיהינום. הם לא יסלחו, יחכו בכל משחק ויקללו. נצטרך להתמודד עם זה ולא להסתבך בתחתית. חייבים למצוא את הדרך להתאושש כבר נגד מכבי פתח תקוה ביום ראשון למרות שכרגע לא רואים איך זה יקרה".

בית"ר תתייצב ביום ראשון למשחק נגד מכבי פתח תקוה ללא אנדרס טונייס וניסו קפילוטו המוצהבים, ללא אופיר קריאף המורחק וכמו כן דני פרדה ייעדר עקב ההסכם עם מכבי פתח תקוה. בבית"ר אמרו אמש: "המצב לא טוב. הרבה שחקנים שלא שיחקו בתקופה האחרונה יצטרכו לקחת אחריות ביום ראשון כי הפסד עשוי לסבך אותנו".

בנוגע לעתיד המאמן רוני לוי, אלי טביב אינו מתכוון להתעסק בנושא בחודש הקרוב, כאשר בשלב הזה הבעלים ינסה לייצב את המועדון כלכלית ולקבל החלטות בנוגע לבסיס הסגל בעונה הבאה. גורם בבית"ר אמר אמש: "כולם מתעסקים ברוני לוי, יש כל כך הרבה בעיות, כשרוני לוי או המאמן הבא זה לא מה שמעסיק את טביב כרגע".

בנוגע לביקורת על המאמן הוסיף אותו גורם: "גם אני חושב שברוכיאן היה צריך לשחק או שלפעמים צריך לעשות דברים אחרת אבל אנחנו קבוצה לא מספיק טובה בכל מקרה, ושום שינוי של שחקן כזה או אחר לא היה עושה שינוי קיצוני. יש הרבה בעיות שנצטרך לפתור לקראת העונה הבאה ברמת המועדון לפני שבכלל מתעסקים במאמן".

ניסו קפילוטו שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
בסגל חסר למשחק הבא. קפילוטו/אדריאן הרבשטיין

בבית"ר חיזקו או אופיר קריאף אמש ואמרו: "אופיר וכל הירושלמים יודעים מה זה גביע עבור בית"ר. למרות האדום עדיף לראות שחקנים שכואבים ואכפת להם ולא כאלה שאדישים. אסור היה לו לקבל אדום אבל זה לא מה ששינה את המשחק, הפסדנו אותו שלא באנו למחצית השנייה ונתנו לקרית שמונה ביטחון עד שהבקיעה".

בנוגע לסגל השחקנים, די ברור כי פאבלו ברנדאן, שלומי אזולאי, משה לוגסי ואנדרס טונייס לא ימשיכו בקבוצה בעונה הבאה. בבית"ר מתכוונים לתת דקות משחק במהלך הפלייאוף לחלק מהצעירים על מנת להכשירם לקראת העונה הבאה. בבית"ר אישרו את ההתעניינות בקשר רמת השרון בן רייכרט ואמרו כי התפתחויות בעניין יהיו רק לאחר משחק הליגה בין הקבוצות במסגרת הפלייאוף התחתון.

ג'ונתן וילה שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
מי ימשיך? וילה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully