וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: עירוני קרית שמונה בחצי הגמר

צפו בתקציר: הקבוצה של ברק בכר ניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים אחרי שקולה (79) ומנגה (83) הבקיעו, אופיר קריאף הורחק. קרית שמונה ממשיכה לחלום, בית"ר גמרה תיאורטית את העונה. לפני המשחק: אי סדר מחוץ לאצטדיון

one

עירוני קרית שמונה המשיכה היום (רביעי) את העונה הפנטסטית שלה, ואם חשבתם שהקבוצה של ברק בכר מסתפקת במקום השלישי שעליו היא נאבקת, אתם כנראה טועים. קרית שמונה העפילה לחצי גמר גביע המדינה ועשתה צעד חשוב בדרך אל התואר הנכסף אחרי ניצחון מרשים 0:2 על בית"ר ירושלים. כדורגל גדול אמנם לא קיבלנו באצטדיון הצפוני, אבל סיום מוחץ של הקבוצה המקומית סידר לה ניצחון מרשים.

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
שחררו הרבה לחץ. שחקני קרית שמונה חוגגים עם קולה/אדריאן הרבשטיין

המשחק היה קצבי בהתחלה, שתי הקבוצות דאגו לספק הזדמנויות ליד השערים, אבל עד סיום המחצית הראשונה אף אחת מהן לא הצליחה להבקיע. המחצית השנייה נפתחה בצורה מנומנמת, אבל ברק בכר ביצע את החילוף ששינה את מהלך המשחק כשהכניס את רוג'רס קולה שלא היה כשיר במאת האחוזים, ובדקה ה-79 הוא קיבל ממנו שער מצוין. שתי דקות לאחר מכן אופיר קריאף קיבל כרטיס אדום אחרי עבירה מיותרת מאחור, ולמעשה איפשר לקרית שמונה לגמור את המשחק כשדויד מנגה הכניע את אריאל הרוש ושלח את קרית שמונה לחגוג. ובית"ר ירושלים? היא תיאורטית סיימה היום את העונה באופן רשמי (אם כמובן לא תסתבך במאבקי הישארות), ויכולה רק לקוות שהעונה הבאה תיראה קצת יותר טוב מבחינתה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן עירוני קרית שמונה דויד מנגה. אדריאן הרבשטיין
הישג מצוין. מנגה/אדריאן הרבשטיין

הרגע הפחות נעים במשחק התרחש לפני שריקת הפתיחה מחוץ לאצטדיון בקרית שמונה כאשר 20 דקות לפני תחילת המשחק כ-1,500 אוהדים של בית"ר ירושלים נתקעו בחוץ, זאת לאור העובדה שרק קופה אחת הייתה פעילה לחלוקת כרטיסים. מעבר לכך הוחלט בעקבות הבלגן לדחות את שריקת הפתיחה בעשר דקות. ברגע מסוים נפתחו השערים וכאלף אוהדים נכנסו פנימה ועברו בין השערים. בכל מקרה, מישהו יצטרך לעשות בדק בית כדי למנוע אירועים דומים בעתיד.

* קרית שמונה מצטרפת למכבי נתניה, הפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה בשלב רבע הגמר. הגרלת משחקי חצי הגמר תתקיים מחר ב-16:00 (שידור ישיר בוואלה! ספורט).

אוהדי בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
אוהדי בית"ר ירושלים נודדים בין השערים/אדריאן הרבשטיין

מחצית ראשונה

דקה 4 - אדריאן רוצ'ט הגביה כדור מצד ימין שמצא את יואל צ'חנוביץ' שהמשיך מהאוויר, אבל פספס הזדמנות גדולה.

דקה 5 - הקצב המטורף נמשך כאשר דני רדה העביר כדור רוחב מצד ימין לעבר מרכז הרחבה, ושלומי אזולאי המשיך עם נגיחה, אך גיא חיימוב הדף את הכדור שפגע בקורה.

דקה 10 - כדור שוער ארוך של אריאל הרוש מצא את אזולאי שהמשיך עם בעיטה, והכדור פגע בשחקן קרית שמונה בדרך לפני שיצא לקרן.

דקה 13 - מתן אוחיון הוציא כדור רוחב שהגיע למנגה, החלוץ הפציץ אבל פספס מעט את המסגרת.

דקה 17 - הפעם שי חדד הוציא כדור רוחב לעברו של איציק כהן שהחל במהלך, אבל גם הוא פספס את המסגרת.

דקה 23 - מצב גבולי ראשון במשחק אחרי שקאסיו פרננדס הכשיל את פרדה בקצה הרחבה. השופט מנשה משיח התעלם מהעבירה, אבל בכל מקרה בית"ר לא הייתה זכאית לפנדל.

דקה 31 - מינדאוגאס פאנקה נשלח בכדור ארוך על ידי רוצ'ט, אבל דווקא כשנותר באחד על אחד מול הרוש הוא התקשה להשתלט, הלך הצידה ופספס הזדמנות לעקוץ.

שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
מכאן הם יכולים להמשיך לים. שחקני בית"ר מאוכזבים/אדריאן הרבשטיין

מחצית שנייה

דקה 50 - חילופי מסירות בין כהן לשי חדד הסתיימו עם בעיטה של חדד מול השער החוצה.

דקה 57 - ההזדמנות הגדולה ביותר במשחק ללא ספק הגיעה אחרי שאלקיים הכניס לצ'חנוביץ' וזה העביר לעאבד, אבל החלוץ שבעט מול הרוש, אבל חדד חילץ ברגע האחרון.

דקה 61 - החילוף הראשון במשחק היה שייך לברק בכר שהחליט ללכת על התקפה ושלח למערכה את רוג'רס קולה על חשבונו של צ'חנוביץ'.

דקה 64 - אזולאי ניצל איבוד כדור של קרית שמונה כדי ללכת קדימה ולשלוח את פרדה שבעט לא מספיק חזק, וחיימוב הדף.

דקה 77 - כדור ארוך של פרננדס הגיע עד למתן אוחיון שהמתין בקצה השני, אבל ג'ונתן וילה הכניס רגל והרחיק את הסכנה הרגע האחרון.

דקה 79 - גול! הסבלנות השתלמה לקרית שמונה אחרי שרוג'רס קולה הבקיע את שער היתרון. החלוץ ניצל הגנה מגומגמת של בית"ר, השתלט על כדור, ביצע את ההטעייה וסיים עם בעיטה לפינה השמאלית. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 81 - אדום! אופיר קריאף הוציא את העצבים על דויד מנגה וביצע עליו עבירה מאחור. מנשה משיח לא התלבט, והוציא מהכיס האחורי את הכרטיס האדום. בית"ר בעשרה שחקנים.

דקה 83 - גול! קרית שמונה ניצלה את היתרון המספרי והבקיעה את השני. כדור ארוך שהגיע למנגה עבר את כל ההגנה של בית"ר שיצאה קדימה, והחלוץ המצוין סיים עם בעיטה לפינה הרחוקה שקבעה 0:2.

דקה 86 - בקרית שמונה העדיפו שלא לסכן את קולה, ולכן החליפו אותו למרות שהוא נכנס כמחליף. אלדר שפשה קיבל את ההזדמנות לדקות האחרונות.

איציק כהן שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
לא מספיק חדים. איציק כהן/אדריאן הרבשטיין

הרכבים

עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, שיר צדק, קאסיו פרננדס, מתן אוחיון, וובה בראון, מינדאוגאס פאנקה, אדריאן רוצ'ט, דויד מנגה (נאור עבודי 89), יואל צ'חנוביץ' (רוג'רס קולה 61) (אלדר שפשה 86), אחמד עאבד.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, שי חדד (דור מלול 77), ג'ונתן וילה, ניסו קפילוטו, דושאן מאטוביץ', אופיר קריאף, פאבלו ברנדאן, דני פרדה, איציק כהן (משה לוגסי 68), בריאן ז'ונס (סינטאיהו סלליך 87), שלומי אזולאי.

שחקן בית"ר ירושלים אופיר קריאף מורחק. אדריאן הרבשטיין
עבירה של תסכול שמנעה מבית"ר לחזור. קריאף מקבל אדום/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully