וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר הורידו את אוטובוס הקבוצה לשולי הכביש

26.3.2014 / 21:50

הקהל זעם אחרי ההדחה מהגביע, זרק אבנים וגרם לאוטובוס השחקנים לעלות על אי תנועה. שחקן: "פחד אלוהים

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: מתן חדד

עירוני קרית שמונה הפכה הערב (רביעי) לעולה הרביעית והאחרונה לחצי גמר גביע המדינה, אחרי שניצחה את בית"ר ירושלים 0:2 במגרשה הביתי. אחרי ששתי הקבוצות החמיצו הזדמנויות רבות, כבשו רוג'רס קולה (80) ודויד מנגה (83), המשיכו את העונה הנהדרת של קבוצתם (שבכלל עלתה הערב בהרכב חסר), ולמעשה גמרו את העונה של בית"ר המאכזבת, שראתה גם את חלום הגביע מתנפץ לה בפנים.

אוהדי בית"ר ירושלים לצד המשטרה. אדריאן הרבשטיין
אירוע מכוער במיוחד. אוהדי בית"ר בסיום המשחק/אדריאן הרבשטיין

בסיום המשחק המתינו כ-200 אוהדים של בית"ר ירושלים לשחקנים מחוץ לאצטדיון. השחקנים יצאו בחסות המשטרה כאשר בזמן הזה האוהדים ניסו להגיע לאוטובוס של הקבוצה והמשטרה מנעה מהם. כל זה לא הפריע למספר אוהדים להשליך אבנים, אך לא נרשמו נפגעים ולא נגרם נזק. בין השאר צעקו האוהדים לשחקנים: "תורידו את החולצות", "נבוא לבית וגן".

חלק מהאוהדים המשיכו ליסוע אחרי אוטובוס הקבוצה וחסמו את צומת יקנעם. בנסיון להתחמק מההמון, נהג האוטובוס עלה על אי תנועה. "פחד אלוהים, ניסו להוריד את האוטובוס מהכביש. האוהדים בטירוף, ויכול לקרות אסון", אמר שחקן בקבוצה.

עוד לפני שריקת הפתיחה התרחש אי סדר מחוץ לאצטדיון בקרית שמונה כאשר 20 דקות לפני שריקת הפתיחה כ-1,500 אוהדים של בית"ר ירושלים נתקעו בחוץ, זאת לאור העובדה שרק קופה אחת הייתה פעילה לחלוקת כרטיסים. מעבר לכך הוחלט בעקבות הבלגן לדחות את שריקת הפתיחה בעשר דקות. ברגע מסוים נפתחו השערים וכאלף אוהדים נכנסו פנימה ועברו בין השערים.

שחקן בבית"ר אמר לאחר המשחק: "ביזיון. לא היינו מנצחים ככה בכל מקרה, מקסימום מפסידים בהארכה. תוך שבוע סכנין והיום כשכל האצטדיון מלא באוהדים שלנו. בא לי לקבור את עצמי ולהיעלם מהעונה הזו. הפלייאוף יהיה מביש. הלוואי ואפשר היה לוותר עליו". אופיר קריאף שהורחק ייעדר מהמשחק נגד מכבי פתח תקוה כמו גם אנדרס טונייס וניסו קפילוטו המוצהבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים העפלה לחצי גמר גביע המדינה. אדריאן הרבשטיין
עונה חלומית. שחקני קרית שמונה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

"זה מדהים מה שקורה לנו השנה, עם מה אנחנו צריכים להתמודד אבל החבר'ה באים ונותנים את הכל", אמר בסיום מאמן קרית שמונה, ברק בכר. "יש מאה אחוז מחוייבות, הם עוזרים אחד לשני. מאוד חששתי, ואני מעריך מאוד את כל השחקנים. קולה לא כשיר במאה אחוז, אבל במשחק כזה אתה הולך על כל הקופה. אני שמח שעברנו את המשחק הזה בלי פציעות ועם ניצחון גדול, כי ביום שבת כבר יש לנו את סכנין". עם זאת, הוסיף בכר: "עוד אין לנו כלום בידיים, זה רק חצי גמר. אנחנו צריכים להמשיך עד הסוף גם בליגה ואין לנו זמן לשמוח, יש הרבה מה לעשות.

כובש השער הראשון, רוג'רס קולה אמר בסיום: "היה משחק קשה, עבדנו כקבוצה". דויד מנגה, שרשם את השער השני הוסיף: "אני מקווה שננצח גם בחצי הגמר ושניקח את הגביע".

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
יישאר? רוני לוי/אדריאן הרבשטיין

אמן בית"ר ירושלים, רוני לוי, אמר "בגביע העונה נגמרה אבל בליגה יש עוד על מה לשחק. עוד לא הבטחנו את ההישארות ואנחנו חייבים לעשות את זה. התחלנו עם הרכב מאוד התקפי, והרגשתי בחצי השני שחסר לנו קצת כוח באמצע. יכולנו להכריע את המשחק, לא עשינו את זה וכשאתה לא עושה את זה, אתה משלם. כשאתה פוגש קבוצה חזקה כמו קרית שמונה אתה מצפה להגיע למצב או שניים, והגענו ליותר, אבל לא הצלחנו לכבוש".

על הפלייאוף התחתון אמר המאמן: "תהיה עכשיו נפילת מתח ואכזבה גדולה, ובשבת יש לנו את מכבי פתח תקוה שמשחקת טוב מאוד עכשיו. אם לא ננצח הלחץ יילך ויגדל ואנחנו לא רוצים להגיע לשם". על האפשרות שיישאר במועדון אמר לוי: "אני רוצה להיות איפה שרוצים אותי, ואם ירצו אותי, אני אשאר. לבעלים ולמועדון יש את הכוונות שלהם, ואז אני מאמין שיפנו אליי".

שוער בית"ר ירושלים, אריאל הרוש, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "יש רגעים שבהם אני נשאר בלי מילים. הערב אכזבנו מאות אלפי אוהדים, ניפצנו לרסיסים את החלום שלנו השחקנים ואת החלום של האוהדים. לא נותר לי לומר דבר, מלבד זה שאני מצטער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully