וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ויקטור ואלדס יישאר בברצלונה?

השוער כבר הודיע שיעזוב בקיץ, אך במועדון בודקים אפשרות להשאירו בשל הפציעה. וגם: אלן חלילוביץ' חתם רשמית

שוער ברצלונה ויקטור ואלדס. AP
תפנית של הרגע האחרון? ואלדס נאנק מכאבים/AP

בברצלונה מנסים לעכל את הפציעה הקשה של ויקטור ואלדס. שוער הקבוצה נפצע בצורה קשה בברכו במהלך הניצחון על סלטה ויגו וייעדר כחצי שנה מהמגרשים. כזכור, ואלדס כבר הודיע שלא יאריך את חוזהו במועדון ויעזוב בקיץ כשלפי כל הסימנים השוער כבר סיכם על חוזה במונאקו. אולם, בספרד מתפרסמים היום דיווחים שגורסים כי לשוער אין סיכום במועדון אחר ובעקבות הפציעה גורמים במועדון בודקים אפשרות שהשוער בכל זאת יישאר בקאמפ נואו.

בברצלונה מתכוונים לתת לשוער את כל התמיכה וגורמים במועדון אמר: "אנחנו נהיה שם בשביל ויקטור". כזכור, ברצלונה כבר סיכמה את תנאיו של אנדרה טר סטגן שוערה של מנשנגלאדבך לעונה הבאה אך בכל מקרה במועדון מחפשים שוער נוסף.

שחקן נבחרת קרואטיה אלן חלילוביץ'. GettyImages
היהלום הבא של ברצלונה. חלילוביץ'/GettyImages

המנהל המקצועי של בארסה אנדוני זוביזארטה הודה ש"זה חוסר מזל ופציעה כואבת, אבל אנחנו חייבים להסתכל קדימה". על המחליף פינטו אמר זוביזארטה: "צריך להמשיך כקבוצה מאוחדת, פינטו היה מצוין העונה, ואלה החיים, צריך להסתגל. לפעמים חוסר מזל הופך אותך לחזק יותר".

גם דויד דה חאה, שעשוי להחליף את ואלדס בנבחרת, שלח איחולים לחברו: "כל התמיכה לשוער שאני מעריץ, מקווה לראות אותו בקרוב בשער!". אנדרס אינייסטה אמר ש"זו בשורה קשה, והכי חשוב שהוא יחלים ויתאושש, אבל אין לנו זמן להתאבל, אנחנו ברצלונה ואנחנו חייבים להתמודד עם המצב".

בתוך כך, ברצלונה הודיעה היום רשמית על החתמתו של הכוכב הקרואטי הצעיר אלן חלילוביץ', בנו של סיאד חלילוביץ' ששיחק בהפועל באר שבע, על חוזה לחמש שנים. "אני רוצה להודות לכל המאמנים שהדריכו אותי באקדמיה ולכל האוהדים", אמר חלילוביץ' הצעיר. "ברור שברצלונה זה משהו מיוחד. זה מועדון שאהבתי מאז שהייתי ילד וזה כבוד עבורי שיש לי את ההזדמנות לשחק בו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully