וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויאם עמאשה סובל מקרע קל במפשעה, ייעדר כשבועיים

27.3.2014 / 18:36

השחקן עבר צילום ושוב יושבת. רוצ'ט חגג העפלה לחצי הגמר: "הכל הולך לנו". קולה ימשיך בעונה הבאה אם יתאושש מהפציעה

one

עירוני קרית שמונה חגגה אתמול (רביעי) את המשך התקופה הנהדרת של הקבוצה, ובעיקר את ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה אחרי ניצחון 0:2 על בית"ר ירושלים שהגיע ב-11 הדקות האחרונות של המשחק. אם בתחילת העונה בקבוצה עוד חששו שהקבוצה תדשדש במרכז הטבלה ותרום עונה בינוניית לאור פציעות רבות, שחקניו של ברק בכר הצליחו להפתיע את כולם כשהם נמצאים חזק במאבק על המקום השלישי וגם בגביע הם הפכו לפייבוריטים יחד עם הפועל באר שבע לזכות בתואר.

למרות החגיגות, בקבוצה כאמור ממשיכים להתמודד עם מכה של פציעות, כשהערב התברר כי ויאם עמאשה הסובל מפציעה ייעדר ככל הנראה כשבועיים. השחקן עבר צילום בו התברר כי הוא סובל מקרע קל במפשעה שיותיר אותו מאחורי הקווים.

ויאם עמאשה, עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
הפציעות ממשיכות להכות. עמאשה/אדריאן הרבשטיין

מי שזכה למחמאות רבות היה רוג'רס קולה. החלוץ הזמבי שלא פתח במשחק מכיוון שהוא לא היה כשיר לשחק יותר מחצי שעה נכנס בדקה ה-61 כמחליף והיה אחד הגורמים הכי משפיעים על הניצחון ותוך 24 דקות בלבד הצליח לכבוש את השער הראשון. "קולה שינה את המשחק. לא היו לי ברירות והייתי חייב להכניס אותו", הודה בסיום ברק בכר. "אני שמח שהוא הציג יכולת טובה ושגם הצלחתי להוציא אותו עוד לפני הסוף".

גם במשחק הקרוב בשבת מול בני סכנין קולה לא צפוי לפתוח, אך בקבוצה ינסו לשלב אותו כמחליף. אגב, נכון לעכשיו עדיין לא התקבלה החלטה לגבי המשך דרכו של קולה בעונה הבאה. ההערכה היא שאם השחקן יתאושש מהפציעה שממנה הוא סובל ויציג יכולת טובה, הוא ימשיך, אך בכל מקרה ההחלטה הסופית בעניין תתקבל לקראת סוף העונה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן עירוני קרית שמונה רוג'רס קולה חוגג. אדריאן הרבשטיין
"אני שמח שהוא הציג יכולת טובה ושגם הצלחתי להוציא אותו עוד לפני הסוף". קולה/אדריאן הרבשטיין

גם אדריאן רוצ'ט שנראה מצוין מאז שחזר מהפציעה קיבל מחמאות, ואמר: "יצאתי מההרכב בגלל פציעה והייתי מחוץ לסגל במשך חודשיים בגללה. ברגע שחזרתי מהפציעה, התחלתי להוית בסגל. היכולת הטובה של הקבוצה וזה שהיא הצליחה עזרו לי להיכנס לעניינים ואני שמח שאני מציג יכולת טובה".

הקשר התייחס גם לריבוי הפציעות העונה בקבוצה, ואמר: "גם במשחק הזה היו חסרים לנו הרבה שחקנים. קולה נכנס ויצא כי הוא לא יכול לשחק יותר מ-20 דקות, ולמרות כל הפציעות שהיו לנו העונה, והיו לנו המון כאלה, בינתיים אנחנו במקום השלישי ובחצי גמר הגביע. זה אומר שיש לנו קבוצה בריאה. הכול הולך לנו כי אנחנו עובדים טוב ומשחקים נכון".

על המשחק עצמו אמר רוצ'ט: "גביע זה אף פעם לא קל וזה תמיד 50 אחוז סיכוי, במיוחד כשאתה משחק מול בית"ר. ראיתם איך שהקהל שלהם הגיע ודחף אותם. ידענו שהם יתחילו בהתלהבות כי זה מה שנשאר להם, אבל אני שמח שהצלחנו להרגיע אותם ולשלוט במשחק". על זהות היריבה אותה הוא מעדיף בחצי הגמר אמר רוצ'ט: "הילדה שלי בגן ויש שם משפט שם שאומר שמה שאני רוצה, אני מרוצה. אין לנו העדפה. כל קבוצה שהגיעה לחצי גמר עשתה את זה בזכות".

אוהדי בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
אוהדי בית"ר אחרי כניסתם לאצטדיון עוברים בין השערים/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה התייחסו גם לתקרית העיכוב בקופות הכרטיסים לפני תחילת המשחק ולטענות אוהדי בית"ר שעוכבו במשך זמן רב מחוץ לאצטדיון. בקרית שמונה הגיבו לכך בהודעה רשמית שפרסמו, והודיעו שהם העמידו לרשות חברת הכרטיסים שבע עמדות למכירת כרטיסים, אך זו ניצלה רק שתי עמדות בלבד עם כוח אדם מצומצם. עוד טענו בקרית שמונה שברגע שנודע על היווצרות תורים ארוכים, נשלחו שישה עובדי מועדון לסייע לאנשים שעבדו שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully