וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעריצי שומאכר צריכים להיות מוכנים לחדשות רעות"

הרופא של סבב הפורמולה 1 סבור ש"היעדר דיווחים על מצבו נתן זמן לעכל ולהתחיל להתנתק. רק מעטים שרדו תרדמת ארוכה"

עריכת וידאו: יאיר דניאל

בווידאו: ההודעה על מצבו של מיכאל שומאכר לאחר שנפצע

מעריציו הרבים של מיכאל שומאכר ברחבי העולם לא ישאבו עידוד מהדברים שככתב היום (שלישי) גארי הרסטיין, הרופא הראשי של סבב הפורמולה 1. לפי רוח דבריו של הרופא, על העולם להתכונן לחדשות רעות באשר למצבו של אלוף ה-F-1 לשעבר, אשר מאושפז בבית החולים שבגרנובל, צרפת, בתרדמת מאז שנפגע בתאונת סקי ב-29 בדצמבר 2013.

"ככל שעובר הזמן הסיכוי שמצבו של מיכאל שומאכר ישתפר הולך וקטן", כתב הרסטיין בבלוג שלו, "תמיד ידעתי ששומאכר נערץ. כובעי פרארי, דגלים, חולצות, הכול היה מתוך אהבה למיכאל. אני עדיין נדהם מהאהבה אליו. אבל אני מודאג ממה שהולך לקרות אם יגיעו חדשות רעות. אני חושב שהעובדה שאין עדכונים בנוגע למצבו נתנה לנו קצת זמן להמשיך הלאה, לעכל את מה שקרה, ולהתחיל להתנתק. אני בוטה, אך אומר שאדם בתרדמת לא זקוק לשריריו פרט לסרעפת, שתמיד נעה, כמו הלב, אבל במצב של מיכאל, שמורדם ומונשם, זה גורם גם לניוון שלה".

"ככל שאדם נמצא יותר זמן בתרדמת, כך הסיכוי שיתעורר קטן. יש חולים שנמצאים במצב הזה שנים, זה תלוי במצבם הגופני ובאיכות הטיפול הרפואי. אנשים בתרדמת בדרך כלל מתים מזיהומים בדרכי הנשימה או בדרכי השתן. היו ששרדו תרדמת מתמשכת, אבל הם מעטים מאוד".

מיכאל שומאכר. AP
הזמן פועל לרעתו. שומאכר/AP

רופאים מעריכים שלאור אורך התקופה שבה הוא נמצא בתרדמת, גם אם שומאכר יתעורר, הוא יהיה מוגבל מאוד מבחינת יכולת תפקוד. לפני כשבועיים סבין קהם, הסוכנת של שומאכר והדוברת שלו, דיווחה כי "אנחנו נותרים בטוחים שמיכאל ייצא מזה ויתעורר. יש לפעמים סימנים קטנים ומעודדים, אבל אנחנו יודעים שזה הזמן להיות סבלני". כזכור, לאחרונה דווח כי הרופאים הודיעו לבני משפחת שומאכר ש"רק נס" יציל את החיים של הנהג האגדי של הפורמולה 1, שזכה באליפות העולם שבע פעמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מעריציו של מיכאל שומאכר חוגגים לו יום הולדת 45 מחוץ לבית החולים בעיר גרנובל. AP
מחזיקים אצבעות. מעריציו של שומאכר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully