וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סימנים קטנים ומעודדים במצבו של מיכאל שומאכר"

הדוברת של מיכאל שומאכר הודתה ש"אנחנו בטוחים שהוא ייצא מזה ויתעורר וינצח בקרב", אך סייגה: "זה הזמן להיות סבלני"

מיכאל שומאכר, נהג מירוצים לשעבר. Clive Mason, GettyImages
פייטר, לא מוותר. שומאכר/GettyImages, Clive Mason

נהג הפורמולה 1 מיכאל שומאכר נמצא בתרדמת תחת פיקוח רפואי כבר חודשיים, אחרי תאונת הסקי הקשה שעבר ב-29 בדצמבר שהביאה לפציעתו הקשה. הרופאים בבית החולים בגרנובל, צרפת, מורידים בשבועיים האחרונים את מינון התרופות שלו על מנת לנסות להעיר אותו, אך מצבו ממשיך להיות קשה.

היום (רביעי) סבין קהם, הסוכנת של שומאכר והדוברת שלו, דיווחה כי "אנחנו נותרים בטוחים שמיכאל ייצא מזה ויתעורר. יש לפעמים סימנים קטנים ומעודדים, אבל אנחנו יודעים שזה הזמן להיות סבלני". כזכור, לאחרונה דווח כי הרופאים הודיעו לבני משפחת שומאכר ש"רק נס" יציל את החיים של הנהג האגדי של הפורמולה 1, שזכה באליפות העולם שבע פעמים.

"מיכאל סבל מפציעות חמורות", אמרה היום קהם בהצהרה, "קשה מאוד עבורנו לקלוט שמיכאל, שכבר התמודד בעבר עם מצבים קשים, נפגע בצורה כל כך קשה שמציבה אותו במצב כזה. היה ברור מההתחלה שזה יהיה קרב ארוך וקשה, אבל אנחנו נלחמים בקרב הזה בעזרת הרופאים, ואנחנו שמים בהם את מבטחנו. אורך הטיפול הוא לא חשוב כרגע".

הסוכנת יודעת ש"לאחרונה יש התעניינות גדולה יותר במצבו לקראת פתיחת עונת הפורמולה 1", אך טוענת: "מחמם את הלב לראות את כמות הסימפתיה שמשפחת שומאכר קיבלה, והיא מוקירת תודה, אך אסור לשכוח שהמשפחה מתמודדת עם סיטואציה מורכבת מאוד. אני רוצה להזכיר שמיכאל תמיד הקפיד להותיר את משפחתו הרחק מעין הציבור".

רופאים מעריכים שלאור אורך התקופה שבה הוא נמצא בתרדמת, גם אם שומאכר יתעורר, הוא יהיה מוגבל מאוד מבחינת יכולת תפקוד. "אנחנו מנסים לתעל את כל האנרגיות למיכאל, ואנחנו סמוכים ובטוחים שזה יעזור לו, ומאמינים שהוא ינצח במאבק הזה", סיכמה הסוכנת של הגרמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully