וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצורין: "אין תרופת פלא. רק להישאר חזקים ולא להטיח האשמות"

24.3.2014 / 22:39

מאמן הרצליה ספג הפסד שלישי רצוף מאז שמונה לתפקיד. חסין: "הדרך שייכת גם לליובין". קטש: "ממשיך באילת? לא מוטרד"

מאמן אלבה ברלין, מולי קצורין. Matthias Kern, GettyImages
"יש פה מצב נתון שידעתי אותו, אין פה תירוצים וסיפורים". קצורין/GettyImages, Matthias Kern

מולי קצורין ודאי לא ציפה לקאמבק כזה לליגת העל. מאמן נבחרת ישראל לשעבר ספג הערב (שני) הפסד שלישי רצוף מאז החליף את אפי בירנבוים על הקווים בבני הרצליה, וראה את קבוצתו מובסת 80:55 על ידי הפועל חולון. הרצליה קלעה רק 6 נקודות ברבע הראשון, השוותה את השיא השלילי העונה לנקודות במחצית עם 20 ולא הייתה רחוקה מהשיא השלילי לנקודות משחק העונה כשסיימה עם 55. היה זה הפסדה החמישי ברציפות של הקבוצה מהשרון ומצבה נראה עגום יותר משבוע לשבוע. חולון, מנגד, העניקה למאמנה חדש אלעד חסין ניצחון בבכורה שלו על הקווים.

מאמן בני הרצליה מולי קצורין: "מגיע המון קרדיט לחולון, שפתחה בהגנה רצחנית, הם הוציאו אותנו מהמשחק ובעצם המשחק הוכרע בדקות הפתיחה. ההישגים שלי זה לא משהו שצריך לשנות משהו, יש פה מצב נתון שידעתי אותו, אין פה תירוצים וסיפורים, נמשיך לעבוד קשה. זה היה רע אבל צריך להישאר שפויים, לא צריך לקחת את זה לקטסטרופות וביטויים קיצוניים. קבוצה אחת ניצחה, והייתה טובה וצריך ללמוד מזה. אין פה תרופת פלאים, המיקום של הקבוצה משקף את היכולת. הליגה מתקרבת לסיומה, יש בעיות, רואים אותן, צריך להישאר חזקים ולא להטיח האשמות, אני הרבה זמן בעסק הזה, והכול יכול להשתנות ברגע. כשאתה למטה אל תעשה רעש ותחכה להזדמנות שלך לצאת מזה".

שחקני בני הרצליה. מגד גוזני
מתי תיעצר הנפילה? שחקני הרצליה/מגד גוזני

מאמן הפועל חולון אלעד חסין: "לא ציפיתי לזה אבל הרגשתי את השחקנים, עשינו הכנה טובה, הדרך שייכת גם לליאור ליובין וחשוב לי להגיד את זה כי אני אוהב ומעריך אותו. אנחנו עם הפנים קדימה ולא מוותרים על ששת המשחקים שנשארו לנו. תמיד זה שילוב של דברים, אנחנו באנו מוכנים והם הופתעו מהאגרסיביות שלנו. המטרה הבאה שלנו זה לנצח את המשחק הבא".

שחקנה של הפועל חולון לורנס באוורס סיים עם 15 נקודות ו-12 ריבאונדים: "לא הייתי אומר שהיה קל, שיחקנו את המשחק הראשון עם חסין והצלחנו להוציא לפועל את מה שתכננו. עכשיו נתקרר ונתכונן למשחק הבא. אנחנו מוכנים לאתגרים בפלייאוף, אנחנו צריכים לקחת את זה משחק אחרי משחק. זה לא נעים כשמישהו מהקבוצה, מאמן או חברים, עוזב, אבל אנחנו נצטרך לעמוד מאחורי חסין ולהמשיך קדימה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
עוזר מאמן הפועל חולון אלעד חסין לצד חבר ההנהלה מיקי דורסמן. ברני ארדוב
"לא ציפיתי לזה אבל הרגשתי את השחקנים". חסין/ברני ארדוב

הפועל אילת ניצחה את עירוני נס ציונה 86:88 והתבססה במקום החמישי בטבלה. האילתים נהנו מיכולת מצונית של אפיק ניסים, שסיים עם 19 נקודות. מאמן הפועל אילת עודד קטש: "מאוד קשה לשחק נגד נס ציונה, קבוצה עם הרבה פורוורדים, אתלטית, טפירו מכניס הרבה שכל, הם קבוצה רעבה ואני גאה על הניצחונות האלה עליהם העונה. אפיק הוא אחד השחקנים המנוסים בליגה, שחקן עם יכולות. לא דיברנו אם אני ממשיך באילת, לא נראה לי שזה מטריד מישהו, נסיים את העונה וננסה להשיג את המטרות שלנו, אנחנו רוצים להיות בין ארבע הראשונות".

מאמן הפועל אילת עודד קטש. מגד גוזני
מתרכז בהווה. קטש/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully