וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הביסה את בני הרצליה 55:80

הרצליה הובסה 80:55 ע”י חולון, ומאמנה שקיווה לניצחון ראשון מאז מונה, ספג הפסד שלישי רצוף. אילת - נס ציונה 86:88

ניצן חנוכי עם אפיק ניסים שחקני הפועל אילת. ברני ארדוב
המקום החמישי שלהם. חנוכי וניסים/ברני ארדוב

המחזור ה-24 בליגת העל בכדורסל מגיע הערב (שני) לסיומו עם שני משחקים, שניהם בפלייאוף התחתון. הפועל אילת אירחה את עירוני נס ציונה לקרב על המקום החמישי בליגה, והבטיחה סופית עדיפות על פני יריבתה כשניצחה 84:88. בני הרצליה רצתה להעניק למולי קצורין ניצחון ראשון מאז מונה, אך התבזתה נגד הפועל חולון והובסה בביתה 80:55. היה זה ניצחון ראשון לאלעד חסין בהופעת בכורה מאחורי הקווים בחולון, והפסד שלישי רצוף של קצורין כמאמן הרצליה.

שחקן הפועל אילת יינסי גייטס. קובי אליהו
אילת עם ניצחון שביעי בשמונת משחקיה האחרונים. גייטס/קובי אליהו

הפועל אילת - עירוני נס ציונה 86:88

הקבוצה של עודד קטש נמצאת במומנטום נהדר לאחרונה, ואחרי המפגש עם נס ציונה היא כבר על שבעה ניצחונות בשמונת משחקיה האחרונים, ונוצחה רק על ידי מכבי תל אביב.

האורחים פתחו מצוין ועלו ל-2:10 בזכות יכולת טובה של דיימון סימפסון. קווין פאלמר התעורר באילת, אפיק ניסים ואלישי כדיר קלעו ואילת נשארה קרובה, כשסל של וייט צימק עבור אילת ונס ציונה הוליכה 25:27 בסוף הרבע הראשון. אילת עלתה ליתרון בתחילת הרבע השני ועל הפרקט התפתח משחק נדנדה, כאשר יינסי גייטס היה המוציא לפועל של אילת ואילו קורי קאר וטפירו קלעו לאורחים. פאלמר הוביל ריצת 0:7 של האלתים שהוליכו במחצית 38:42.

האניקאט הוביל ריצת 0:7 של נס ציונה בתחילת הרבע השלישי. סימפסון המשיך להצטיין בנס ציונה, אבל אפיק ניסים הריץ את אילת למתפרצות, גייטס הוציא לפועל והמארחת עלתה ליתרון. בתום הרבע אילת הוליכה 67:68. אפיק ניסים המשיך להתבלט באילת, קלע, מסר, הכתיב את הקצב וסייע למארחת לעלות ליתרון 8 באמצע הרבע הרביעי. האניקאט החזיר את נס ציונה למינוס 2, אבל הטבעה של גייטס 12 שניות לסיום סגרה עניין. ניסים קלע מהקו ואילת ניצחה בסיום 86:88.

קלעו להפועל אילת: אפיק ניסים 19 נקודות, קווין פאלמר 17, יינסי גייטס 14, אלישי כדיר 8, כריסטיאן ווטפורד 7, ניצן חנוכי 5, יובל נעימי 3, ניב ברקוביץ' 2.

קלעו לנס ציונה: דיימון סימפסון 28 נקודות ו-10 ריבאונדים, טיילר האניקאט 18 נקודות, 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, מאיר טפירו 16 ו-6 אסיסטים, מיטשל וואט וגיל אמיתי 6 כל אחד, טל דן 4, רובי בוסטיין ופרסטון נואלס 3 כל אחד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מולי קצורין מאמן פרנקפורט. GettyImages
התפרקות. קצורין/GettyImages

בני הרצליה - הפועל חולון 80:55

מולי קצורין עדיין לא רשם ניצחון כמאמן בני הרצליה, הוא למעשה רק סופר הפסדים, וזה של הערב היה קשה במיוחד. הרצליה קלעה רק 6 נקודות ברבע הראשון, השוותה את השיא השלילי לנקודות במחצית העונה עם 20 וההידרדרות שלה נמשכת עם הפסד חמישי רצוף. חולון פתחה דף חדש עם המאמן הנכנס אלעד חסין, שהחליף את ליאור ליובין שהתפטר בשבוע שעבר.

הסגולים-צהובים פתחו מצוין, כששלומי הרוש הריץ את ההתקפה ושלשה שלו קבעה 0:10. הרצליה התקשתה מול האזורית של חולון, שמצדה המשיכה ל-0:17 ונראתה חדה ואגרסיבית. חולון המשיכה ל-0:21 ורק דקה וחצי לסיום הרבע, אחרי 13 החטאות מהשדה, הרצליה קלעה סל שדה ראשון מחדירה של בורל. חלון סיימה את הרבע החלומי מבחינתה ביתרון 6:23. הרצליה המשיכה להציג יכולת התקפית גרועה, ולא הצליחה לקלוע בארבע הדקות הראשונות של הרבע השני. פרנק האסל וגיא לביא הצליחו לקלוע למארחת, אבל חולון שמרה על יתרונה בזכות התקפות מתפרצות והוליכה 20:41 במחצית. 20 הנקודות של הרצליה במחצית שוות לשיא השלילי שרשמה מוקדם יותר העונה נס ציונה בהפסדה להפועל אילת.

הרצליה הגבירה קצב ברבע השלישי, עוז בלייזר קלע, אבל בריאן אסברי לא נתן להרמליה סיכוי לחזור, ויחד עם לורנס באוורס, היתרון של חולון נשמר והיא הוליכה 38:62 בתום הרבע השלישי. הרבע הרביעי היה המשכו של גרבאג' טיים ארוך ומתמשך, כשהרצליה לא הצליחה לקלוע, קבעה שיא שלילי לנקודות במשחק העונה והובסה 80:55.

קלעו להרצליה: אבירם זליקוביץ' 12 נקודות, סטנלי בורל 11, עוז בלייזר 10, פרנק האסל ודן גרונפלד 4 כל אחד, עידן זלמנסון ומייקל אומה 3, גיא לביא ואליאב אוחנון 2 כל אחד, ג'ואקים דונלסון 1.

קלעו לחולון: בריאן אסברי 17 נקודות, לורנס באוורס 15, סקוטי ריינולדס 14, אייזק רוזפלט 10, רם אליאספור 8, די.ג'יי קנדי 7, שלומי הרוש 5, איתי שגב 3, נאור שרון וגוני יזרעאלי 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully