וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער שישי למונס דאבור בשוויץ, חמד חזר לכבוש

דאבור ממשיך לככב, הפעם עם השני של גראסהופרס ב-0:4 על יאנג בויז בחוץ. חמד הבקיע במאיורקה, ביברס נאתכו בישל

מונאס דאבור, גראסהופרס. blauwiis, אתר רשמי
6 משחקים, 6 שערים, 2 בישולים. דאבור/אתר רשמי, blauwiis

* מונס דאבור פורח וזורח. החלוץ הישראלי שעבר בינואר ממכבי תל אביב לגראסהופרס, ממשיך ללהוט והערב (ראשון) כבש את השער השישי שלו בשישה משחקים בשוויץ, בניצחון החוץ של קבוצתו 0:4 על יאנג בויז ברן. דאבור שפתח בהרכב של החרגולים במשחק הצמרת בסטאד דה סוויס, שיחק 90 דקות, היה פעיל מאוד וספג כרטיס צהוב על התחזות במחצית הראשונה. בדקה ה-80 הוא ניצל מסירת רוחב של דניאל פאבלוביץ' כדי לגלוש ולקבוע 0:2 ממצב של נבדל, אותו צוות השיפוט לא ראה. קאיו הברזילאי כבש צמד (65 ו-87), אנטול נגאמוקול (90) השלים, וגראסהופרס השנייה הביסה את יאנג בויז השלישית.

* עוד במחזור ה-26 בשוויץ: אבי ריקן שיחק 90 ב-0:0 של פ.צ ציריך נגד המוליכה פ.צ באזל. בזכות הנקודה, הקבוצה של ריקן נצמדה ליאנג בויז שבמקום השלישי וכך נראית הצמרת בשוויץ:

1. פ.צ באזל, 49 נקודות
2. גראסהופרס, 46 נקודות
3. יאנג בויז, 41 נקודות
4. פ.צ ציריך 41 נקודות

שחקן פאוק סלוניקי, ביברס נאתכו. GettyImages
פתיחה מצוינת ביוון. נאתכו/GettyImages

* מזל טוב לתומר חמד, שכבש שער ראשון מאז החזרה מפציעה בניצחון של מאיורקה 1:2 על ריאל מדריד ב'. החלוץ הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-58 ומצא את הרשת בדקה ה-84 אחרי כדור קרן. השער שלו קבע 1:1 ותומאס פארטי כבש שער ניצחון ארבע דקות לאחר מכן. דודו אוואט לא שיחק במדי מאיורקה, שמדורגת במקום ה-10 בתום 31 מחזורים. חמד שנעדר תקופה ארוכה בגלל פציעה בגיד אכילס, הבקיע לראשונה מאז ה-20 במאי.

* ביברס נאתכו עושה חיל ביוון והיום הוא בישל את שער הניצחון של פאוק סלוניקי, 1:2 על פאס יאנינה במחזור ה-30 בליגה היוונית. פאוק שיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-32 וגם נקלעה לפיגור בדקה ה-63, אבל מירוסלב סטוך איזן כעבור ארבע דקות ונאתכו בישל ללוקאס הספרדי את שער הניצחון בדקה ה-82. פאוק במקום השלישי בטבלה.

* גל שיש שיחק 90 דקות ב-0:0 של וולין לוצק נגד וורסקלה פולטבה במחזור ה-19 בליגה האוקראינית. ווליק מדורגת במקום התשיעי (מתוך 16).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מאיורקה, תומר חמד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
במאיורקה התגעגעו לשערים שלו. חמד/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

* בן שהר שיחק 18 דקות בהפסד של ארמיניה בילפלד 2:1 לאנרגי קוטבוס. החלוץ הישראלי נכנס במקום סבסטיאן הילה בדקה ה-72 בפיגור 1:0, ארמיניה השוותה בדקה ה-80, אבל ספגה בדקה ה-90. הקבוצה של שהר מדורגת במקום ה-17 והלפני אחרון בליגת המשנה בגרמניה.

* עידן ויצמן שיחק 90 דקות בניצחן החוץ של סימורג 1:3 על חזאר לנקראן במחזור ה-27 באזרבייג'אן. קבוצתו של הבלם-קשר הישראלי מדורגת במקום השישי (מתוך 10).

* משה אוחיון שיחק 73 בתבוסה של אנורתוזיס פמגוסטה 3:0 לא.א.ל לרנקה במחזור הראשון בפלייאוף העליון בקפריסין. אנורתוזיס במשבר כבד והיא הפסידה בשבעה מתוך שמונת המשחקים האחרונים שלה. רוברטו קולאוטי הפצוע לא שיחק, עמית בן שושן לא נכלל בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully