וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער בכורה ליוסי בניון בניצחון ק.פ.ר

הישראלי שיחק 76 דקות וכבש לראשונה זה שנתיים ב-1:3 מול מידלסברו: "שמח על השער ועל הניצחון, מקווה רק להמשכיות"

יוסי בניון שחקן ק.פ.ר. GettyImages
סוף סוף. בניון/GettyImages

כמו בכל שבת, לא מעט שגרירים ישראלים משחקים הערב ברחבי אירופה ובמרכז עמד יוסי בניון, קפטן נבחרת ישראל (שלא זומן הפעם לסגל), שכבש היום את שער הבכורה שלו בק.פ.ר.

* יוסי בניון כבש היום (שבת) את שער הבכורה שלו במדי קווינס פארק ריינג'רס, כשקבוצתו גברה במשחק דרמטי 1:3 על מידלסבורו במסגרת הצ'מפיונשיפ, ליגת המשנה באנגליה. בניון, ששיחק 76 דקות, השווה ל-1:1, כשבעט מקרוב לרשת הגבוהה וחגג עם חבריו. זה שערו הראשון של בניון מאז ה-13 במאי 2012, אז כבש ב-2:3 של ארסנל על ווסט ברומיץ'. יוסי בניון: "אני שמח מאוד על השער אבל בעיקר על הניצחון ועל זה ששיחקתי. מקווה רק להמשכיות", אמר בניון בסיום.

דווקא כשהיה נדמה שהמשחק יסתיים ב-1:1 הגיעה הדקה ה-94, ואיתה טעות נוראית של שוער מידלסברו, שראה את הכדור מקפץ מעל רגלו, ובובי זמורה היה שם כדי לכבוש מקרוב. מידלסברו התפרקה, ועד לסיום חטפה עוד שער בזמן פציעות, הפעם מרגלי ראבל מוריסון.

* בירם כיאל לא שותף בניצחונה של סלטיק על סנט מירן 0:3. בעקבות הניצחון, רחוקה סלטיק מרחק שלוש נקודות בלבד מזכייה בתואר האליפות בסקוטלנד. ניר ביטון לא היה בסגל בשל פציעה.

* מי שפתח את יום המשחקים עבור נציגינו היה אלמוג כהן. הקשר שיחק 92 דקות במדי אינגולשטאט לפני שהוחלף בתוספת הזמן של התיקו 0:0, בחוץ מול סנט פאולי. הנקודה הזו העלתה את אינגולשטאט ל-31 (אחרי 26 מחזורים, מתוך 34) והיא במרחק שש נקודות מהמקום שמוביל למבחנים בליגה השנייה בגרמניה.

בירם כיאל שחקן סלטיק. GettyImages
בדרך לאליפות, גם בלי לשחק. כיאל/GettyImages

* חיים מגרלשווילי וחסן אבו זייד הפצוע לא שותפו בהפסד 3:1 של א.א.ק לרנקה לאריס לימסול במחזור הראשון של הפלייאוף התחתון בקפריסין.

* עשהאל בן שבת השלים 90 דקות, קבוצתו פנתראקיקוס עשתה מהפך דרמטי וניצחה בדקה ה-90 את אריס סלוניקי, נועלת הטבלה, במחזור ה-30 ביוון.

* טוטו תמוז שיחק 90 דקות ב-0:0 של פטרולול פלוישטי בחוץ מול קונקורדיה, במחזור ה-24 בליגה הרומנית. פטרולול רחוקה כעת שלוש נקודות מאסטרה שבמקום השני.

* דודו ביטון המורחק לא היה בסגל של אלקורקון, שסיימה ב-0:0 מאכזב בבית מול ריאל חאאן וממשיכה להיאבק נגד הירידה מהליגה השנייה בספרד.

* דן מורי לא שותף, ויטסה הפסידה 3:1 בחוץ לכרונינגן בליגה ההולנדית ואיבדה גובה במאבק על ליגת האלופות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully