וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחון ליובנטוס, פיורנטינה ניצחה בנאפולי

טבס העניק למוליכה 0:1 בקטאניה. חואקין כבש לוויולה 0:1 בסן פאולו. 1:1 בין לאציו למילאן, 1:2 לאטאלנטה על אינטר

חלוץ יובנטוס קרלוס טבס. Maurizio Lagana, GettyImages
חגג בקטאניה. בופון/GettyImages, Maurizio Lagana

אחרי שרומא ניצחה את קייבו ביום שבת והתרחקה קצת מנאפולי במסגרת המאבק על המקום השני באיטליה, והעלייה האוטומטית לליגת האלופות, היום (ראשון) נמשך המחזור ה-29. המוליכה יובנטוס שמרה על הפער מרומא ויתר הקבוצות הדולקות אחריה ועשתה צעד נוסף לעבר הסקוטדו כשהתארחה בסיציליה אצל קטאניה וניצחה אותה 0:1. השלישית נאפולי, איבדה נקודות חשובות אחרי הפסד ביתי 1:0 לפיורנטינה. אינטר, שנאבקת על המקום הרביעי, איבדה נקודות יקרות כשהפסידה בדקה ה-90 ל-אטאלנטה בתוצאה 2:1, מצמד של ג'אקומו בונבנטורה. המשחק שיחתום את המחזור ייערך באולימפיקו, שם לאציו תשחק נגד מילאן (21:45, פריצות בספורט1 ו-HD).

חלוץ יובנטוס קרלוס טבס (שמאל) כובש לרשת קטאניה. Maurizio Lagana, GettyImages
כבש והגברת הזקנה שחררה אנחת רווחה. טבס/GettyImages, Maurizio Lagana

קטאניה - יובנטוס 1:0

האלופה ומוליכת הטבלה לא מעדה בסיציליה. הביאנקונרי שלטו כצפוי וראו את אוסבלדו מתקשה לכבוש במחצית הראשונה. בדקה ה-59 יובנטוס שחררה אנחת רווחה כשקרלוס טבס כבש את שערו ה-16 העונה בליגה. אוסבלדו מסר לארגנטינאי, שבעט בחדות פנימה וקבע 0:1 לגברת הזקנה. בדקה ה-68 גונסאלו ברגסיו ספג צהוב שני ובעקבותיו כרטיס אדום וקטאניה נותרה בעשרה שחקנים. יובנטוס לא הצליחה להגדיל את יתרונה אולם שמרה על שער נקי ויצאה מקטאניה עם שלוש נקודות ויתרון 14 על פני רומא בטבלה.

לאציו - מילאן 1:1

שתי הקבוצות, שמקוות לתפוס מקום בליגה האירופית, התחלקו בנקודות באולימפיקו. לאציו שלטה במחצית הראשונה, אבל דווקא הרוסונרי עלו ליתרון 0:1 בדקה ה-43 משער עצמי של עבדולאי קונקו, כשלא הצליח להרחיק כדור שבעט קאקה. בדקה ה-61 לאציו השתוותה ל-1:1 כשלוקאס ביליה מצא את אלברו גונסאלס שנגח פנימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני אטאלנטה ג'אקומו בונבנטורה (ימין), חרמן דניס. GettyImages
הימם את אינטר. בונבנטורה/GettyImages

אינטר - אטאלנטה 2:1

הנראזורי, שנאבקים על המקום הרביעי המוביל לליגת האלופות, איבדו נקודות יקרות, וספגו הפסד כואב בדקה ה-90. האורחים מברגמו עלו ליתרון 0:1 בדקה ה-35 כשג'אקומו בונבנטורה נותר לא מכוסה על סף הרחבה ובעט חזק פנימה. אינטר הגיבה מיד ובדקה ה-36 מתפרצת של המארחת נחתמה בבעיטה של מאורו איקארדי שבעט מתוך הרחבה ואיזן ל-1:1. כשהיה נדמה כי שתי הקבוצות יחלקו בנקודות הגיע שער בדקה ה-90 של ג'אקומו בונבנטורה, שהסתנן מאחורי כל הגנת אינטר ונגח פנימה כדור חופשי שקבע 1:2 לאטאלנטה.

נאפולי - פיורנטינה 1:0

ניצחון יקר לפיורנטינה במשחק הצמרת בסן פאולו. נאפולי שיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-37, אז פאוזי גולאם הורחק, וזה אפשר לוויולה לשלוט כמעט לחלוטין. הקבוצה של וינצ'נזו מונטלה החמיצה כמה הזדמנויות פז, אבל בדקה ה-88 השער סוף סוף הגיע; נגיחה של חואקין מקרוב לרשת של פפה ריינה. בסיום המחזור נאפולי מאבדת אחיזה ברומא שבמקום השני, בעוד פיורנטינה ממשיכה לנסות להשיג את המקום השלישי ובמקביל התבססה במקום הרביעי שמוליך לליגה האירופית.

שחקן אינטר מאורו איקארדי (ימין). Claudio Villa, GettyImages
הקדיש את השער לחברתו, אבל בהמשך החיוכים נמחקו. איקארדי/GettyImages, Claudio Villa

סמפדוריה - ורונה 0:5

חגיגה בגנואה, כשהמארחת עשתה צעד משמעותי בבריחה מהתחתית בזכות ניצחון מרשים על ורונה. כבר בדקה הרביעית ג'אנלוקה סנסוני העלה את סמפ ל-0:1, פרננדס רנאן הכפיל בדקה ה-23 ורוברטו סוריאנו קבע 0:3 בדקה ה-38. במחצית השנייה הקריסה של ורונה נמשכה והיא ראתה את סוריאנו חוגג צמד כבר בדקה ה-48 עם 0:4 למארחת ואת אנג'לו פלומבו מרשית את החמישי של סמפ בדקה ה-59.

בולוניה - קליארי 0:1

המארחת עלתה מעל לקו האדום בזכות ניצחון ביתי חשוב אחרי חמישה משחקים בהם לא הצליחה לאסוף שלוש נקודות. קרב התחתית האדיר הוכרע בדקה ה-78 בפנדל מוצלח של לזארוס כריסטולופוס. קליארי ממשיכה לאבד גובה עם הפסד שני רצוף.

אודינזה - ססואולו 0:1

המארחת צברה נקודות חשובות במסגרת מאמציה להימלט מהתחתית. אנטוניו די נטאלה, מי אם לא הוא, כבש בדקה ה-26 וקבע 0:1. די נטאלה היה יכול להכפיל בדקה ה-36 מהנקודה הלבנה אך החמיץ את הפנדל. בדקה ה-72 ססואולו יכלה להשוות מהנקודה הלבנה אך למזלה של אודינזה סרג'יו פלוקארי החמיץ אף הוא.

פארמה - גנואה 1:1
לפארמה: אסקיאל סקלוטו (31). לגנואה: איסק קופי (21).

שחקני סמפדוריה חוגגים שער. Valerio Pennicino, GettyImages
חגיגת שערים בגנואה/GettyImages, Valerio Pennicino

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully