וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא ניצחה את קייבו והתרחקה מנאפולי

גברה 0:2 על הקבוצה מוורונה, והגדילה את הפער מהמקום השלישי לשש נק'. 1:3 לטורינו על ליבורנו, שלושער לאימובילה

שחקני רומא מתיאה דסטרו (שמאל) רודריגו טאדיי (ימין). AP
שומרים על מרחק מנאפולי. טאדיי ודסטרו/AP

המחזור ה-29 בליגה האיטלקית יצא הערב (שבת) לדרך עם שני משחקים. במוקד עמד המפגש בו רומא ניצחה 0:2 את קייבו בוורונה. הפער מהמוליכה יובנטוס עומד על 11 נקודות כשלג'אלורוסי יש עדיין משחק חסר, והם הגדילו זמנית את הפער מנאפולי השלישית לשש נקודות. במשחק שהסתיים מוקדם יותר הביסה טורינו את ליבורנו 0:3 בזכות שלושער של צ'ירו אימובילה.

שחקן רומא מתיאה דסטרו כובש לרשת קייבו. AP
הפך את מסירת העומק של טאדיי לשער. דסטרו/AP

קייבו - רומא 2:0

הג'אלורוסי רשמו ניצחון שני רצוף, ואספו שלוש נקודות חשובות בקרב על המקום השני שממנו עולים ישירות לליגת האלופות. בדקה ה-17 ז'רביניו העלה את הג'אלורוסי ל-0:1 לאחר שהתגנב מאחורי הגנת קייבו, ניצל כדור שהחזיר אחד מבלמיה לשוער והפך אותו לשער. בדקה ה-42 רומא הכפילה את יתרונה כשמתיאה דסטרו קיבל כדור עומק מרודריגו טאדיי והכניע ממרכז הרחבה את שוער קייבו מיכאל אגאצי בדרך ל-0:2. בזכות הניצחון רומא, לה משחק חסר, הגדילה זמנית את הפער מנאולי לשש נקודות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
צ'ירו אימובילה. GettyImages
העונה הנהדרת שלו נמשכת. אימובילה/GettyImages

טורינו - ליבורנו 1:3

טורינו הגיעה למשחק הזה בכושר נוראי אחרי חמישה הפסדים רצופים וקיבלה יריבה נוחה מאוד להתאושש. על הניצחון הזה חתום צ'ירו אימובילה, החלוץ הצעיר שהגיע מגנואה בקיץ והתפוצץ עם שלושער ראשון שלו העונה שהפך אותו למלך שערי הליגה עם 16 כיבושים. ההצגה של אימובילה החלה בדקה ה-25. אחרי שעה של משחק השלים אימובילה צמד אחרי בישול של אל כדורי וכעבור שבע דקות השלים החלוץ את השלושער שלו. לוקה סיליגארדי כבש שער ניחומים לאורחים בדקה ה-88, אבל הקבוצה ממערב איטליה תוכל לרדת אל מתחת לקו האדום אם בולוניה תנצח מחר את קליארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully