וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דני עמוס יפתח בדרבי

השוער יחליף את קליימן. שחקן: "הוא גמר אותו ומנסה להפיל עליו את התיק של הדרבי". איליץ' יחזור להרכב על חשבון טועמה

one

אחרי שבוע סוער במיוחד, ערכה היום (ראשון) הפועל תל אביב את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב מחר. רן בן שמעון יערוך שלושה שינויים בהרכב לעומת זה שפתח בשבוע שעבר: אחרי שהתלבט בין שני שועריו, החליט היום המאמן כי דני עמוס הוא זה שיפתח בשער, ולא בוריס קליימן. המהלך הזה לא הפתיע אנשים בקבוצה. "רן מחפש את בוריס מתחילת העונה", אמר אחד השחקנים. "הוא גמר אותו בכל מיני אשמות ומנסה להפיל עליו את התיק של הדרבי. זו התנהלות של מאמן בלחץ שאין לו פתרונות".

ברנקו איליץ' אמור לחזור להרכב על חשבונו של סלים טועמה ויפתח במרכז ההגנה לצידו של אוראל דגני ובכך יוסט בריאן חרסיסיץ' לקישור האחורי שם ינסה לעצור את התקפות מכבי יחד עם שי אבוטבול ולוקאס סאשה. גילי ורמוט, ישראל זגורי ועומר דמארי ישלימו את ההרכב של בן שמעון למשחק מחר.

המאמן לא ערך אסיפה לכל הקבוצה, אלא לקח את שחקני ההתקפה לחוד ושחקני ההגנה לחוד לאסיפות נפרדות. בשתי האסיפות לא נכנס בן שמעון לאמירות לקראת המשחק, אם כי ניתח את הטעויות של הקבוצה במשחק הקודם וביקש משחקניו להיות מרוכזים יותר, וכך אולי ימנעו מטעויות לא מחויבות כמו שביצעו בסיום המשחק הקודם.

"חייבים להאמין" ,אמר אחד השחקנים. "עבר עלינו שבוע קשה שייקח עוד הרבה זמן לשכוח, אבל לפחות מחר אנחנו חייבים לשים הכל בצד ולהיות מרוכזים. אין דבר שאנחנו רוצים יותר מניצחון. ניתן הכל על המגרש ונקווה שזה יספיק. אם נעשה שוב טעויות של טירונים - אין לנו סיכוי במשחק".

דני עמוס הפועל תל אביב מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
יציל את המולדת? דני עמוס/אדריאן הרבשטיין
sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully