וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה: "ערן זהבי לא שבע, השלושער לא סיפק אותו"

23.3.2014 / 10:10

מאמן מכבי תל אביב לקראת הדרבי (ב', 21:00, ערוץ 1: "יהיה משחק שונה לחלוטין, אבל אני מקווה שהתוצאה תהיה אותו דבר. חסרים לנו שחקנים בהתקפה. דמארי? הוא לא משחק לבד". מרבאל: "הדרבי הקודם היה מדהים. אני נהנה כאן"

אחרי ה-2:3 הדרמטי בשבוע שעבר, מכבי תל אביב מתכוננת לדרבי נוסף מחר (שני, 21:00, ישיר בערוץ 1), במשחק שיפתח את הופעותיה במשחקי הפלייאוף העליון. אחרי שהצהובים התבשרו אמש על ניצחונה של הפועל באר שבע 0:2 על בני סכנין, הם רוצים לפתוח מחדש פער של שבע נקודות על פני יריבתה בפסגת הטבלה. האדומים מדורגים במקום השישי בטבלה, עם 39 נקודות. הצהובים ערכו היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב עם רמי מרבאל. קובי אליהו
סוזה עם מרבאל/קובי אליהו

"בשבוע שעבר הפועל תל אביב הייתה טובה יותר רוב שלבי המשחק", אמר מאמן הצהובים פאולו סוזה. "אני בטוח שזה יהיה משחק שונה לחלוטין, שום דבר לא אותו דבר. כל הפרטים יהיו שונים, אך אני מקווה שהתוצאה תהיה זהה בסופו של המשחק.

"הם מאוד אגרסיביים, זה משחק חשוב לשני המועדונים, עבורנו זה חשוב מאוד בדרך להשיג את המטרה הראשונית שלנו - זכייה באליפות. עבורם זה חשוב בשביל המאבק על הכרטיס לאירופה.

"נהיה מוכנים מחר. אני מאמין. עבור זהבי גם שלושער זה לא מספיק, הוא עדיין לא שבע. אנחנו רוצים לשלוט במשחק. אנחנו די משוכנעים בכך שאפשר לחזור ולהציג משחק דומה.

לגבי עומר דמארי: "בכדורגל המודרני אין שחקן אחד שצריך לעצור. הוא לא משחק לבד, הוא לא מקבל כדור מהשוער ומבקיע. הקבוצה עובדת בשבילו. צריך למנוע מהם להגיע למצבי הבקעה לפני הכל.

לגבי קרלוס גרסיה: "הוא מחלים, מצבו הרבה יותר טוב מבשבוע שעבר, הוא קרוב להיות כשיר באופן מלא. יכול להיות שהוא ישחק. גם ברק בדש עשוי לפתוח, חסרים לנו שחקנים בהתקפה".

לגבי באר שבע: "האליפות תלויה בנו, אנחנו לא מסתכלים על אף אחד אחר, כשנשחק נגדם, נתמקד בהם. כרגע אנחנו מתמקדים רק במשחק שיש מחר. אנחנו רוצים להשיג 3 נקודות, זה כל מה שאני חושב עליו. אני מקווה שמחר נמשיך ללהוט".

רמי מרבאל הצטרף לפאולו סוזה במסיבת העיתונאים ואמר: "אני אוהב את הקבוצה, יש אווירה טובה, אני רוצה להראות יותר מהיכולת שלי. הדרבי היה מדהים, כי עשינו את זה בלי פריצה ולמרות שהיינו בפיגור. הליגה בישראל יותר טכנית מאשר הליגה הבלגית, שהיא יותר פיסית.

ראדה פריצה באימון מכבי תל אביב. קובי אליהו
מסתמנת בעיה בהתקפה. פריצה באימון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully