וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גרסיה בספק, ראדי כשיר, בדש יפתח?

22.3.2014 / 16:48

הצהובים ממשיכים בהכנות לדרבי נוסף. הבלם הספרדי לא השלים את האימון, גם טל בן חיים בתמונת ההרכב של סוזה

one
שחקני מכבי תל אביב מניפים את ערן זהבי. יוסי ציפקיס
חולמים לשחזר את התמונות. שחקני מכבי תל אביב חוגגים את הניצחון ביום שני/יוסי ציפקיס

רגע אחרי הדרבי הבלתי נשכח, למכבי תל אביב מחכה עוד מפגש מול היריבה העירונית הפועל, ביום שני הקרוב (20:50). הצהובים, שפתחו בזכות אותו שער ניצחון של ערן זהבי פער של שבע נקודות בפסגת הטבלה עם תום העונה הסדירה, ינסו להשיג ניצחון שלישי העונה ושישי ברציפות מול הפועל תל אביב, כאשר שבוע לאחר מכן, הפועל באר שבע שדולקת אחריהם מגיעה לבלומפילד לעוד משחק עונה.

הקבוצה של פאולו סוזה ערכה היום (שבת) אימון והבשורה הבולטת בו נוגעת לבלם קרלוס גרסיה, שלא שיחק ביום שני החולף ושוב לא השלים אימון מלא. גרסיה עדיין סובל מהפציעה במפשעה והוא ממשיך להיות בספק לקראת הדרבי הקרוב, כאשר ההחלטה לגבי שיתופו תיפול ככל הנראה רק ביום המשחק.

לעומת גרסיה, מהראן ראדי, שגם הוא לא היה בסגל במחזור הקודם, החלים סופית מהמתיחה ממנה סבל בשרירי הגב, ערך אימון מלא והוא כשיר למשחק ויעמוד לרשות הצוות המקצועי.

שחקני מכבי תל אביב קרלוס גרסיה, מהראן ראדי. ברני ארדוב
ראדי כשיר, גרסיה עוד לא/ברני ארדוב

כהרגלו, פאולו סוזה לא חושף יותר מדי בנוגע להרכב איתו הוא מתכנן לעלות למשחק, אולם ניתן להעריך כי ברק בדש, שבישל לזהבי את שער הניצחון הדרמטי ייפתח בחוד במקומו של ראדה פריצה המורחק. גם טל בן חיים, שנכנס מיד לאחר ה-1:2 של הפועל תל אביב, סחט פנדל והיה שותף עיקרי למהפך הגדול של הצהובים, נמצא בתמונת ההרכב לאור יכולתו הטובה.

קופות הכרטיסים לא ייפתחו כלל ובלומפילד יהיה מלא במשחק (בכפוף לדרישת המשטרה להקפאת כרטיסים על מנת ליצור אזורי הפרדה בין מחנות האוהדים), זאת לאחר ש-500 חבילות לפלייאוף נמכרו על ידי הקבוצה בתוך שעה בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully