וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "יש לנו חוב. לא נרים ידיים מראש"

האדומים מתכוננים לדרבי ומנסים לצאת מהטראומה, התלבטות בשער בין עמוס לקליימן: "שניהם סופגים שערים של ילדים"

one

אחרי הטראומה הספורטיבית הכואבת שנחתה עליה ביום שני החולף, בדמות ההפסד האכזרי בדקה ה-93 של הדרבי התל אביבי, המשיכה הערב (שבת) הפועל תל אביב בהכנותיה לקראת הדרבי השני ברציפות, שייערך ביום שני הקרוב (20:50, ערוץ 1).

נראה כי השחקנים האדומים מתחילים להתאושש אט אט מכל מה שקרה להם ביום שני החולף ואחד מהם אמר היום: "יש לנו חוב גדול לאוהדים שלנו. אנחנו חייבים להרים את עצמנו ואנחנו חייבים לשכוח את המשחק האחרון ולתת את הכול על המגרש. נכון שקשה לחשוב על ניצחון עכשיו, אבל אנחנו לא נרים ידיים מראש".

דני עמוס הפועל תל אביב מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
מי יעמוד בשער? עמוס/אדריאן הרבשטיין

ההרכב שמתכנן המאמן רן בן שמעון לקראת המפגש מול האלופה בצהוב נראה די סגור, מלבד עמדת השוער. על אף שאתמול נראה היה כי דני עמוס הוא זה שייפתח בין הקורות לאחר השער האומלל שספג בוריס קליימן מערן זהבי בדרבי, היום קליימן היה זה שתורגל יחד עם עמוס לסירוגין. "שניהם מקבלים גולים של ילדים באימונים", אמר אחד משחקני הקבוצה, "לא פלא שרן מתלבט ביניהם".

מלבד עמדת השוער, מסתמן כי ברנקו איליץ', שהושעה על ידי בן שמעון לפני הדרבי הקודם, יחזור לעמדת הבלםף. המשמעות היא שסלים טועמה יירד לספסל ובן שמעון יעלה באותו הרכב עמו פתח בניצחון 4:5 על מ.ס. אשדוד לפני שבועיים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully