וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיב"א אוסרת על ז'לגיריס קובנה להחתים שחקנים

צרור ידיעות מאירופה: חובות כבדים לליטאים, עתמאן יאמן את טורקיה, נציגה מאנדורה בליגה הספרדית, פארקר נשיא וילרבאן

- שארונאס יאסיקביציוס שחקן ז'לגיריס קובנה. ברני ארדוב
חדשות רעות למועדון הפאר. שאראס/ברני ארדוב

מכה לז'לגיריס קובנה: פסק דין בוררות של פיב"א שהתקבל אתמול (שבת) אוסר על קבוצת הפאר הליטאית להחתים שחקנים חדשים עד להודעה חדשה. ההחלטה התקבלה בעקבות תביעה שהגיש מרקו פופוביץ', שטוען כי לא שולמו לו מספר רב של משכורות.

ז'לגיריס סובלת מקשיים כלכליים קשים בשנה האחרונה, ואף סוחבת חובות המוערכים בכ-6 מיליון יורו. בנוסף, היא רושמת עונה חלשה בכל המסגרות, מדורגת במקום הרביעי בלבד בליגה הליטאית החלשה ומחזיקה במאזן עלוב של 10 הפסדים וניצחון בטופ 1 ביורוליג. פופוביץ' (31) שיחק בז'לגיריס בשתי קדנציות, הראשונה בין 2006 ו-2008 והשנייה בין 2011-2013, אז כביכול הצטברו החובות של הקבוצה אליו.

מאמן גלאטסראיי בכדורסל, ארגין עתמאן. ברני ארדוב
ברירת מחדל. עתמאן/ברני ארדוב

* אחרי שמועמדותו של אטורה מסינה ירדה מהפרק, ארגין עתמאן, מאמן גלאטסראיי, מונה למאמן נבחרת טורקיה. עתמאן בן ה-48 זכה בשתי אליפויות טורקיה האחרונות עם בשיקטאש וגלאטסראיי, ויחליף בתפקיד את בוגדאן טאנייביץ', שאימן את הנבחרת מ-2005, עם הפסקה של שנה אחת ב-2011, בעקבות בעיות בריאותיות. עתמאן יאמן את הנבחרת עד אחרי אליפות העולם בספרד בשנה הבאה.

* חדשות מסקרנות מספרד: ריבר אנדורה, הנציגה היחידה של אנדורה בליגות הבכירות בכל ענפי הספורט, הבטיחה אמש את העפלתה ל-ACB, הליגה הספרדית הראשונה. הקבוצה מהנסיכות, שעל סיפורה תוכלו לקרוא כאן, חוזרת לליגה הספרדית הבכירה לאחר 18 שנה, אחרי שהבטיחה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה - דבר שמעניק כרטיס ישיר לליגה הראשונה - שני מחזורים לפני סיומה.

סיפורה של קבוצת הכדורסל ריבר אנדורה

* טוני פארקר הפך באופן סופי ורשמי של לבעלים של וילרבאן הצרפתית, ויקודם מתפקיד סגן הנשיא לנשיא הקבוצה. פארקר מתכנן להחזיר את וילרבאן, שנחלשה משמעותית בשנים האחרונות, לצמרת הכדורסל הצרפתי וליורוליג. "אקח את הידע שצברתי בסן אנטוניו ספרס כדי לעזור לוילרבאן", אמר פארקר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
טוני פארקר שחקן סן אנטוניו ספרס. AP
רוצה להחזיר את וילרבאן לצמרת. פארקר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully