וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טים שרווד: "שחקני בנפיקה רצו מפוחדים, ז'סוס הזיע"

מאמן טוטנהאם המשיך להתקוטט עם יריבו. רקיטיץ' שחגג עם סביליה: "במאי בהוליווד לא היה יכול לכתוב כזה תסריט"

פאבלו אוסבלדו, אנדראה פירלו (במרכז) שחקני יובנטוס עם המאמן אנטוניו קונטה. רויטרס
זוכה למחמאות. פירלו עם החברים/רויטרס

ערב גדול קיבלנו אתמול (חמישי) עם נעילת שלב שמינית גמר הליגה האירופית. יובנטוס, בנפיקה, ולנסיה, ליון, אלקמאר, פורטו, באזל וסביליה השיגו את המקום ברבע הגמר כאשר ההגרלה תתקיים היום (14:00) בניון. יובה הצליחה להתגבר על ה-1:1 הביתי מהמשחק הראשון נגד פיורנטינה כדי לסיים עם 0:1 שהעלה אותה לשמונה האחרונות. אחרי שבדקה ה-69 גונסאלו ספג כרטיס צהוב והשאיר את הוויולה בעשרה שחקנים, אנדראה פירלו ניצל שתי דקות לאחר מכן את היתרון המספרי כשהבקיע בבעיטה חופשית מ-17 מטר.

אנדראה פירלו שחקן יובנטוס חוגג שער. רויטרס
פוגבה אמר עליו: אני צריך להתאמן עוד הרבה שנים אם אני רוצה להיות מסוגל לבעוט כמוהו". פירלו/רויטרס

"זה היה חשוב להתקדם בליגה האירופית", אמר הכוכב הבלתי נגמר של הגברת הזקנה. "רצינו להעפיל ואני חושב שהגיע לנו לנצח ממה שראינו כאן הלילה. משחק שנמשך 180 דקות הוא ארוך, אבל ידענו שאנחנו יכולים לעשות את זה. אנחנו רוצים להמשיך ולהתקדם באירופה כמו גם בליגה האיטלקית".

אבל מי שדאג להחמיא לפירלו הוא חברו לקבוצה, פול פוגבה, שאמר: "לפירלו יש רגל מזהב. אני צריך להתאמן עוד הרבה שנים אם אני רוצה להיות מסוגל לבעוט כמוהו. אנחנו שמחים מאוד. אנחנו עדיין זוכרים את ההפסד כאן 4:2 וזה היה חשוב מבחינתנו להתגבר על התוצאה הזו. אמרנו לפני המשחק שאם נתמיד במשחק שלנו, השער פשוט יגיע".

גם לאונרדו בונוצ'י החמיא לכובש השער, ואמר: "פירלו הוא אלוף. הוא יכול לשנות כל משחק. ידענו שיהיה משחק קשה. פיורנטינה רצתה מאוד להמשיך במפעל. שיחקנו במודע כקבוצה טובה והצניעות אפשרה לנו להתמודד עם הלחץ".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גונסאלו היגואין שחקן נאפולי מאוכזב. AP
"הגיע לנו להתקדם". היגואין/AP

מי שמוצאת את עצמה מחוץ למפעל היא נאפולי שאמנם סיימה ב-2:2 מול פורטו, אבל הודחה בעקבות ה-0:1 לזכות הפורטוגלים במשחק הראשון. כל זה לא מפריע לגונסאלו היגואין לחשוב שהקבוצה שלו דווקא הייתה זו שצריכה להמשיך לשלב הבא. "הגיע לנו להתקדם מכיוון ששיחקנו משחק טוב, יצרנו הרבה מצבים והשוער שלהם סיפק כמה הצלות מצוינות. עדיין יש לנו דרך ארוכה ואנחנו צריכים להסתכל על הליגה ועל גמר הגביע באיטליה. השגנו הרבה נקודות בשלב הבתים של ליגת האלופות, אבל הודחנו וגם כאן שיחקנו טוב והודחנו".

מנגד, מאמן פורטו לואיס קסטרו, חושב קצת שונה מהיגואין, ואמר: "ידענו שזה יהיה שלב קשה מאוד, גם מבחינת נאפולי וגם מבחינתנו. היו רגעים שהם היו טובים מאיתנו, והיו רגעים שבהם היינו עדיפים עליהם, אבל בסופו של דבר הגיע לנו לנצח. תקפנו בצורה חיובית מאוד ובמשחק השני אני חושב שהיינו עדיפים עליהם. השחקנים היו פנטסטים, והיו מחויבים למועדון".

טים שרווד מנג'ר טוטנהאם. AP
"יש לו כעת הזדמנות לנפנף באצבעות שלו מול עוד כמה מנג'רים במפעל". שרווד/AP

אחד המשחקים היותר טובים שקיבלנו היה בין בנפיקה לטוטנהאם. התרנגולים שהפסידו 3:1 במשחק הראשון בוויט הארט ליין הצליחו להלחיץ את היריבה הפורטוגלית כשבסיום קיבלנו 2:2 ובנפיקה המשיכה לשלב הבא. עוד לפני המשחק נרשמה מתיחות בין שני המאמנים, טים שרווד וז'ורז'ה ז'סוס, ונראה שההדחה של טוטנהאם רק הגבירה את העניין סביב המפגש ביניהם. כזכור, מאמן טוטנהאם אמר לפני המשחק בליסבון שהוא לא מכבד את הפורטוגלי.

"קיבלנו אותם איך שרצינו שהם יהיו, ורצינו שהם ירוצו מפוחדים", אמר שרווד. "זה היה נחמד לראות את המאמן שלהם מזיע כמו שהוא הזיע. לא ראיתי אופי מתוחכם על הקווים אלא אדם מאוד מבולבל. אני לא יודע אם הוא מכבד אותי כמנג'ר או כאדם. זה לא משנה אם אתה מנג'ר או אדם ברחוב, אני פשוט חושב שאתה צריך לכבד את זה שמולך. מגיע להם כל הכבוד. יש לו כעת הזדמנות לנפנף באצבעות שלו מול עוד כמה מנג'רים במפעל".

חוסה אנטוניו רייס שחקן סביליה. רויטרס
קאמבק מרשים. רייס/רויטרס

אלא שהסיפור הגדול של שמינית גמר הליגה האירופית הוא ללא ספק סביליה. אם במשחק הראשון סביליה פיגרה 2:0 מול האחרונה בטבלה בליגה הספרדית, הרי שבגומלין קיבלנו 0:2 שגרר את המשחק להארכה ומשם לפנדלים. ב-90 דקות חוסה אנטוניו רייס הבקיע (20) ואחריו וקרלוס באקה (75) הכפיל לפני שסבילי הבקיעה את הפנדלים שלה בעוד נונו היה חתום על פנדל גרוע.

"זה לילה ליהנות מבחינתנו ועבור כל אנשי סביליה", חגג איבן רקיטיץ' בסיום. "זה היה משחק נהדר. במאי בהוליווד לא היה יכול לכתוב כזה תסריט ולכן אנחנו פשוט צריכים ליהנות מזה. נאבקנו, אבל זה הכדורגל. זה מה שאנחנו עובדים עליו בכל יום. האוהדים וכל האנשים סביבנו האמינו שאנחנו מסוגלים לעשות את זה ועכשיו אנחנו רק צריכים להמשיך כי אנחנו קבוצה טובה. אני מקווה שהחגיגות בחדר ההלבשה לא הסתיימו".

חורחה מולינה, חלוצה של בטיס, היה כואב בסיום, ואמר: "זה קשה לעכל את זה. קיווינו לתוצאה אחרת ואנחנו מאוכזבים. אולי הסתגרנו במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה ובהארכה הפעלנו לחץ והיינו ראויים ליותר ממה שהשגנו. האוהדים היו מדהימים כמו תמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully