וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסיום המשחק: כמעט תגרה בין שחקני מכבי תל אביב לפרטיזן

21.3.2014 / 7:54

המתיחות בין שתי הקבוצות שהחלה בתחילת המשחק נמשכה בסיומו, וויצ'יץ' נאלץ להתערב כדי להרגיע בין הצדדים. סופו שנפצע בספק נגד הפועל ירושלים. וויצ'יץ': "ההפסד לא דרמטי כמו שכולם ינסו לתאר את זה. אנחנו יכולים לנצח את ריאל מדריד"

עריכת וידאו: יותם בן דוד

צפו בתקציר ההפסד של מכבי תל אביב לפרטיזן בלגרד

לא כך רצתה מכבי תל אביב לסיים את השבוע: מכבי תל אביב רשמה הפסד 72:70 לפרטיזן בלגרד וסיבכה את עצמה במאבקי מיקום בבית. המאמן דיוויד בלאט לא אהב את ההופעה של שחקניו וכעס מאוד בחדר ההלבשה על הטעויות שהגיעו לאחר שהצהובים כבר הובילו. כמו כן, המאמן כעס מאוד על ה"איבודים הטיפשיים וההזדמנויות שהוחמצו", כהגדרתו. גורמים בקבוצה העידו על אווירה מתוחה מאוד מיד לאחר סיום המשחק.

אם זה לא מספיק, בסיום המשחק נרשמה כמעט תגרה בין שחקני פרטיזן לשחקני מכבי תל אביב כהמשך למתיחות בין שחקני שתי הקבוצות שהחלה בתחילת המשחק. המנהל ניקולה וויצ'יץ' אף נאלץ להתערב בסיום כדי להרגיע את הצדדים. במכבי תל אביב טוענים ששחקני פרטיזן בלגרד התגרו בסיום במספר שחקנים, ביניהם בטייריס רייס ואלכס טיוס. בנוסף, החדשות הרעות מגיעות מגזרתו של סופוקליס שחורציאניטיס שנפצע באותו קרסול שבו נפגע בעבר, ובקבוצה ינסו להכשיר אותו לקראת המשחק ביום ראשון נגד הפועל ירושלים.

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. Marko Metlas, GettyImages
דאגה ממצבו. שחורציאניטיס/GettyImages, Marko Metlas

ניקולה וויצ'יץ' אמר לוואלה! ספורט: "זה הפסד בשתי נקודות שיכול היה להסתיים באופן שונה. השחקנים היו מתוסכלים שהפסדנו. זה ברור שאחרי משחק כזה יש רגשות מסוימים, וזה דבר טבעי. הובלנו והיה לנו סיכוי גבוה לנצח ולכן ההרגשה של חלק מהאנשים ברורה, אבל נילחם על המיקום שלנו. זו לא אכזבה, אלא ההרגשה שהפסדנו משחק שבו הייתה לנו הזדמנות טובה לנצח. זה לא שהשחקנים רצו להפסיד את המשחק. הם נלחמו ורצו לנצח, אבל צריך לתת קרדיט גם לפרטיזן. לא שיחקנו מול אוויר. פרטיזן ניצחה גם את צסק"א מוסקבה".

על התחושות אחרי ההפסד אמר מנהל מכבי תל אביב: "בסופו של דבר אף אחד לא רצה להפסיד, אבל לא קרה משהו שיצדיק להתנהג כאילו שהכול קרס. זה לא דרמטי כמו שכולם ינסו לתאר את זה. נגיע וננסה לנצח במשחקים הבאים גם את ריאל מדריד". על התקרית בסיום עם שחקני פרטיזן אמר וויצ'יץ': "ראיתי שם את השחקנים ובאתי אליהם במהירות. אני לא כל כך יודע מה היה שם".

וויצ'יץ' התייחס גם לפציעתו של סופו בקרסול, ואמר: "אנחנו ניתן לו קצת זמן להתאושש. אני עדיין לא יודע אם הוא ישחק מול ירושלים. כרגע אני חושב על עכשיו ועדיין לא חושב על המשחק מול ירושלים. זה לא קל לשחק במשחק העונה לאחר הפסד כל כך גדול, אבל נתאושש מזה ונמשיך להילחם". המנהל התייחס אף למיקומים והשיב כיצד מכבי תל אביב תתגבר על כך: "ריאל מדריד? ננסה לנצח את המשחקים הבאים. אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. זה ברור מבחינתי".

ניקולה וויצ'יץ' מנהל מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. זה ברור מבחינתי". וויצ'יץ'/ברני ארדוב

דווין סמית' הוסיף: "פתחנו את המשחק היטב ושיחקנו טוב בהגנה במשך 30 דקות, אבל היו לנו כל כך הרבה בעיות בהתקפה ברבע הרביעי. קלענו בו רק 13 נקודות ואפשרנו לפרטיזן לקלוע 25. בלגרד הוא מקום שקשה לשחק בו, אבל היינו צריכים לשמור על הפער בו הובלנו עד הסוף".

מהצד השני, הסרבים נשמעו מרוצים. דיאן מוסלי אמר: "לא חששתי כשהייתי צריך לזרוק את שתי זריקות העונשין המכריעות בשניות האחרונות של המשחק. לצערי החטאתי את הראשונה, אבל קלעתי את השנייה וניצחנו. אני לא חושב שפרטיזן בלגרד אמרה את המילה האחרונה שלה בטופ 16".

המאמן דושקו וויושביץ': "אני מאוד מרוצה כי זכינו לקחת חלק במשחק כדורסל גדול שהסתיים בניצחון שלנו. הטופ 16 הוא משהו אחר בהשוואה לכל התחרויות האחרות. מכבי הגיעה עם מוטיבציה ונלחמה כדי להבטיח את ההעפלה לפלייאוף, אבל הצלחנו לשלוט בקצב המשחק ולמנוע מהם את היציאה למתפרצות. היה מאבק גדול בצבע והקהל שלנו היה נהדר. הגיע להם כזה מאמץ מצד הקבוצה. הניצחון הזה הוא ניצחון המוראל של פרטיזן והאסתטיקה שלה. אנחנו שמחים שברטנס חזר וזה היה צפוי שהוא יהיה נרגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully