וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: באיירן הפסידה, אולימפיאקוס הביסה, ברצלונה מושלמת

ארויו הצטיין בגלאטסראיי, שניצחה 69:76 את הבווארים ועזרה למכבי ת"א. אלופת אירופה מחצה את ויטוריה המסכנה 59:89, הקטלאנים גברו על מלאגה 61:77, מילאנו חיסלה את הסיכויים של אפס עם 69:76

שחקן גלאטסראיי קרלוס ארויו מול באיירן מינכן. Aykut Akici, GettyImages
מי אמר שהוא לא תרם למכבי תל אביב? ארויו/GettyImages, Aykut Akici

המחזור ה-11 של הטופ 16 נמשך הערב (שישי) עם ארבעה משחקים, בסיומם אמורה תמונת ההצלבה להתבהר קצת יותר. המוקד הוא בבית ה', שם חזרה אולימפיאקוס לתמונת ההצלבה עם 59:89 על קוצ'ה לבוראל ויטוריה המסכנה. ברצלונה שמרה על מאזנה המושלם אחרי 61:77 נינוח על מלאגה בדרבי ספרדי, ובשעה זו אנאדולו אפס חייבת לנצח את מילאנו החזקה אם ברצונה לשמור על סיכוי להצלבה. בבית ו' התקיים משחק אחד, בו ניצחה גלאטסראיי 69:76 את באיירן מינכן, עזרה מאוד למכבי תל אביב וחזרה בעצמה חזק לתמונת ההצלבה.

מרסליניו הוארטס, ברצלונה בכדורסל. GettyImages
ניצחון 12 ברציפות. הוארטס/GettyImages

בית ה'

אולימפיאקוס - קוצ'ה לבוראל ויטוריה 59:89

דווקא במשחק ה-300 ביורוליג, פחות או יותר איבדה לגמרי קוצ'ה לבוראל ויטוריה להעפיל להצלבה. אולימפיאקוס, מנגד, קוטעת רצף של ארבעה הפסדים, וחוזרת בגדול לתמונת ההעפלה לשלב הבא. אחרי רבע ראשון צמוד, ברחה אלופת אירופה עם רבע שני אדיר של 7:22 (כשכל שבע הנקודות של הבאסקים הגיעו מהקו) וירדה לחדרי ההלבשה ביתרון 27:45, בעיקר בזכות עשר נקודות של ואסיליס ספאנוליס שסוף סוף חזר לסגל ו-11 של מאט לוג'סקי. האמריקאי המשיך לצלוף גם ברבע השלישי, הפער רק הלך וצמח, ועם רבע אחרון דורסני במיוחד השוותה אולימפיאקוס את ניצחונה הגדול ביותר העונה ביורוליג. לוג'סקי סיים כקלע המוביל עם 16, ספאנוליס הוסיף 14 ב-19 דקות. את המפסידה המסכנה הוליך ליאו מיינולדי עם 12, אנדרס נוצ'יוני וטיבור פלייס הוסיפו 10 כ"א.

ברצלונה - מלאגה 61:77

ברצלונה שומרת על מעמדה כקבוצה המושלמת היחידה בטופ 16, מלאגה מצטרפת לפנרבחצ'ה/אולקר ואולימפיאקוס עם מאזן של 6:5, וכולן צמודות במקום הרביעי המוביל להצלבה. הקטלאנים פתחו טוב יותר והוליכו 13:21 ברבע הראשון ו-24:34 בשני, אלא שארל קאלוויי עצר את הבריחה ודאג שמלאגה תרד לחדרי ההלבשה בפיגור מינימלי של 37:31. מרסליניו הוארטס כבר קבע 31:45 בפתיחת המחצית השניה, ויכולת נפלאה של בוסטיאן נכבאר הקפיצה את הפער ל-51:72, חמש דקות לסיום, וסגרה עניין. נכבאר קלע את 16 הנקודות שלו ב-17 דקות בלבד, אנטה טומיץ' וארזם לורבק הוסיפו 12 נקודות כל אחד. המפסידה, ששוב חסר את ניק קיינר מדלי הפצוע, הסתפקה ב-15 של קאלוויי ו-13 של מינדאוגס קוזמינסקס.

מילאנו - אנאדולו אפס 69:76

אי אפשר לדבר על מפגש בין מילאנו ואפס בלי להיזכר במפגש האחרון שלהן, לפני כחודשיים, שהסתיים בסל המשוגע של זוראן פלאניניץ' ממגרש שלם. הפעם זה לא הלך עד השניה האחרונה, ובעוד שהאיטלקים חסרו את קית' לנגפורד הפצוע, הם בכל זאת הצליחו לנצח ולקבע את מעמדם במקום השני בבית. אפס, לעומת זאת, פחות או יותר מסיימת את תפקידה במפעל. המשחק דווקא הלך צמוד לרוב אורכו, ובעוד שהטורקים הצליחו ליצור בריחה קטנה ולעלות ל-39:46 ברבע השלישי, ביצעה מילאנו מהפך, ו-4:30 דקות לסיום, הפכה פיגור 64:62 ליתרון 65:72 עם שלשה של דייויד מוס, וחגגה ניצחון חשוב וקשה, בעיקר בזכות רבע אחרון של 16:27. כרטיס ג'רלס נכנס לנעליו של לנגפורד עם 17 נקודות, אלסנדרו ג'נטילה המוכשר הוסיף 15 וסמארדו סמואלס סיפק 14 ו-12 ריבאונדים. מילקו בייליצה קלע 16 למפסידה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דניאל האקט שחקן מילאנו. Roberto Finizio, GettyImages
המקום השני כמעט מובטח. האקט/GettyImages, Roberto Finizio

בית ו'

גלאטסראיי - באיירן מינכן 69:76

ההפסד אמש לפרטיזן בלגרד הדאיג מאוד את אנשי מכבי תל אביב, שראו איך גם המקום השלישי עלול ללכת לאיבוד, אלא שההפסד של באיירן הערב הוא כמובן חדשות טובות מאוד לדיוויד בלאט. לצהובים יש כעת מאזן של 4:7, לעומת 6:5 של הבווארים, והמשמעות הישירה היא שניצחון של מכבי תל אביב על באיירן במפגש הבא ביניהן, ב-3 באפריל, לבטח יבטיח לסגנית האלופה הישראלית את המקום השלישי. כמו כן, ניצחון של מכבי על ריאל מדריד בשבוע הבא בצירוף הפסד של קבוצת הפאר הגרמנית, יבטיח גם כן לצהובים את המקום השלישי.

המחצית הראשונה היתה שייכת לקרלוס ארויו, שעם 12 נקודות ו-5 אסיסטים הוליך את גלא ליתרון 34:42 בתום עשרים הדקות הראשונות. ברבע השני צמח הפער ל-38:50, דיאון תומפסון לא ויתר וצימק ל-60:54, אלא שהחטאות גורליות של מלקולם דילייני ויאסין אידביחי כדקה וחצי לסיום חלצו את גורלה של באיירן, ואפשרו לפופס מנסה בונסו להבטיח לטורקים ניצחון בצד השני. גלא משתלטת על המקום הרביעי, בעיקר בזכות 16 ו-10 אסיסטים של ארויו. מנסה בונסו ומאליק היירסטון הוסיפו 14 כ"א. מנגד, 16 של דילייני לא הספיקו למפסידה.

שחקן באיירן מינכן מלקולם דילייני. Aykut Akici, GettyImages
הדאנק היפה הזה לא הספיק. דילייני/GettyImages, Aykut Akici

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully