וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקראינה תוותר על אירוח יורובאסקט 2015

19.3.2014 / 13:51

המצב הפוליטי המתוח במדינה לא יאפשר לה לארח את אליפות אירופה הקרובה. פולין, צרפת וגרמניה צפויות להגיש מועמדות

שחקני נבחרת אוקראינה חוגגים. AP
ייאלצו לשחק מחוץ למדינה. שחקני נבחרת אוקראינה/AP

המצב הפוליטי המתוח באוקראינה ממשיך לתת את אותותיו גם בכל הקשור לספורט, וכעת האירוח של יורובאסקט 2015 מוטל בספק. ראש הועד המארגן של הטורניר, מרקיאן לובקיסקי, אמר היום כי "על אוקראינה לוותר על אירוח הטורניר בעקבות המצב הפוליטי והפיננסי במדינה".

על פי דיווחים באוקראינה, אוקראינה תודיע על ויתורה באופן רשמי בקרוב, ותגיש בקשה נוספת לארח את היורובאסקט הבא, ב-2017. ההצהרות של לובקיסקי מגיעות על רקע השמועות לפיהן הממשלה הנכנסת באוקראינה, כולל שר הספורט החדש דמיטרו בולאטוב, מעוניינים לארח את הטורניר למרות הנסיבות. אתמול נערכה פגישה בינו לבין ראשי הועד המארגן של הטורניר, בסופה הוחלט ככל הנראה לוותר.

בשבועות האחרונים החלו מספר מדינות לבדוק את אפשרות אירוח האליפות, כשבין המדינות שהתעניינו נמצאות פולין, צרפת וגרמניה. ההחלטה של פיב"א אירופה צפויה להתקבל בימים הקרובים. אגב, הפרישה הצפויה של אוקראינה מאירוח האליפות, לא צפויה לבוא על חשבון הגעת הנבחרת לאליפות העולם בקיץ בספרד.

בימים האחרונים גזרה פיב"א כי בודיבלניק, הנציגה היחידה של אוקראינה שנותרה במפעלים האירופאיים, תארח את משחקיה הביתיים במקום נייטרלי מחוץ למדינה. את משחקה הביתי מול הכוכב האדום בלגרד אמש בודיבלניק אירחה בקובנה. כמו כן, עם פרוץ המהומות באוקראינה החל גל עזיבות מאסיבי של שחקנים מקבוצות הליגה האוקראינית.

בעקבות המצב: גל עזיבות של כדורסלנים מאוקראינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully