וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המצב: גל עזיבות של כדורסלנים מאוקראינה

המתיחות הפוליטית נותנת אותותיה: עשרות זרים עזבו את המדינה, קייב על סף פירוק ואבדו עקבותיו של וולקוב, נשיאה

שחקן מכללת UNLV אנתוני מארשל. GettyImages
ישראל הרוויחה שחקן אחד מן ההפקר. אנתוני מארשל/GettyImages

המתיחות הפוליטית באוקראינה נותנת את אותותיה גם בספורט המקומי. עם ההסלמה במצב וההפיכה בשלטון שלהגיעה לאחריה, החל גל עזיבות מאסיבי של שחקנים זרים שמאיישים את סגלי הקבוצות בליגת הכדורסל המקומית. על פי דיווחים באוקראינה, רק שלוש הקבוצות הבכירות באוקראינה (מתוך 14 בליגה כולה) לא תפגענה בעקבות המצב. לא פחות מ-20 שחקנים זרים עזבו את המדינה מאז החל המהפך הפוליטי.

שלוש קבוצות, ביניהן צ'רקאסי ובי סי קייב, קבוצה חזקה ועשירה בעבר הלא-רחוק, תשחקנה עד תום העונה עם סגל שמורכב מאוקראינים בלבד. דניאל קיקרט, הקלע השני בטיבו בליגה, עזב את מאריופול כמו גם קולמן קולינס, טרל סטוגלין ומרכוס גיניארד. גם קבוצה אחת בישראל הרוויחה מן ההפקר, וזכתה השבוע בשירותיו של אתוני מארשל, שמיהר לעזוב את ז'פורוז'ייה ולהצטרף להפועל תל אביב.

בי סיי קייב, אגב, היא הנפגעת העיקרית מבין כל קבוצות הליגה. הקבוצה, שללא קשר שקועה בחובות וקרובה לפשיטת רגל, ספגה עזיבה של שלושה מזריה, לי האמפרי, מייק דייויס ודומיניק קולמן. אם זה לא הספיק, גם נשיא הקבוצה אלכסנדר וולקוב (שמשמש, אגב, כנשיא איגוד הכדורסל האוקראיני) נעלם בימים האחרונים. וולקוב היה עד לאחרונה חבר פרלמנט באוקראינה, מה שעשוי אולי להסביר את עזיבתו הפתאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully