וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון לשחקנים: "לא הזמן לחפש מי אשם"

המאמן ניסה להרגיע את שחקני הפועל תל אביב. איליץ' הוחזר מהשעייה ויפתח בדרבי. כתובות נאצה בבלומפילד: "נרצח אתכם"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל תל אביב שבה היום (רביעי) לאימונים, פחות מיממה וחצי אחרי ההפסד הדרמטי 3:2 למכבי תל אביב בדרבי. האדומים ינסו להתאושש בידיעה שכבר ביום שני הקרוב מצפה להם משחק נוסף נגד היריבה העירונית, הפעם משחק אותו מכבי תארח בפתיחת הפלייאוף העליון. האווירה העכורה נמשכה גם הפעם. אוהדים בודדים הגיעו לאימון וקיללו את השחקנים ואת המאמן. ברנקו איליץ', שהושעה על ידי רן בן שמעון לפני כמה ימים, חזר לאימונים. הסלובני צפוי לפתוח בהרכב בדרבי ביום שני, כאשר בריאן חרסיסיץ', ששיחק כבלם, ישוב לעמדה המקורית שלו בקישור האחורי.

עוד לפני האימון ערך בן שמעון אסיפה ובה ניסה לעודד ולהרגיע את שחקניו: "אנחנו כולנו באותה סירה וזה לא הזמן לחפש מי אשם וכמה אשם. כולנו אשמים במצב הזה ואנחנו צריכים להרים את הראש ולנסות לשכוח את מה שהיה. רק בדרך הזאת נצא מהמצב. יש לנו עוד דרבי ואנחנו צריכים להגיע אליו מוכנים".

כתובות נאצה בבלומפילד. רענן ברנובסקי,
כתובות נאצה בבלומפילד/רענן ברנובסקי

הבוקר התגלו כתובות נאצה נגד הקבוצה ואוהדיה על הקופות מחוץ לאצטדיון בלומפילד. בין היתר נכתב שם: "שער 5 מלשן", "נרצח אותכם" ו"הפועל זונה MF". שילוב האותיות MF מזוהה עם ארגון האוהדים "מכבי פנאטיקס".

בתוך כך, בעקבות הנפת השלט בשער 5 במהלך הדרבי, עליו נכתב "סופר יודנראט", הנהלות הפועל תל אביב ומפעלות חינוך וחברה החליטו להעביר בשבוע הקרוב ליותר מ-30 אלף החניכים בקבוצות השונות מכל רחבי הארץ וכל המגזרים, פעילות בנושא ההיסטוריה של העם היהודי וזיכרון השואה.

מנכ"ל מפעלות חינוך, מאיר אורנשטיין, אמר: "מה שאנחנו רואים במגרשי הספורט ובחברה הישראלית בערב יום השואה תשמ"ד נובע מחוסר ידע ומחוסר חינוך, אנו מאמינים שלצד פעילות ספורטיבית והכשרתם של ספורטאי העתיד, אפשר להפוך את האזרחים הצעירים של מדינת ישראל לטובים יותר, ולשים דגש באמצעים ייחודיים האופייניים לפרויקט על סיפורו של העם היהודי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן הפועל תל אביב ברנקו איליץ' עם המאמן רן בן שמעון. ברני ארדוב
התפייסו. ברנקו איליץ' עם בן שמעון באימון היום/ברני ארדוב
שוער הפועל תל אביב בוריס קליימן. ברני ארדוב
בוריס קליימן מגיע לאימון/ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב מקללים את השחקנים באימון לאחר הדרבי. ברני ארדוב
אוהדים בודדים קיללו את השחקנים/ברני ארדוב
מאמן הפועל תל אביב רן בן שמעון. ברני ארדוב
רן בן שמעון נכנס למתחם האימונים בוולפסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully