וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין: "כל המטרות הושגו, ואף יותר מכך"

19.3.2014 / 10:41

המאמן שהתפטר מאימון הפועל חולון הסביר מדוע עזב: "גם ציפיות לא פרופורציונליות לא יעיבו על תחושתי. אני גאה"

מאמן הפועל חולון ליאור ליובין. ברני ארדוב
למה הוא התפטר? ליובין/ברני ארדוב

בהפועל חולון מתחילים היום (רביעי) את העידן שאחרי ליאור ליובין. המאמן שהגיע הקיץ מגלבוע/גליל, לקח אתמול (שלישי) בבוקר אחריות על התבוסה למכבי ראשון לציון, ועל העונה הבינונית של הקבוצה עד כה, והתפטר, כשמי שיחליף אותו הוא עוזר המאמן אלעד חסין. בחולון מקווים כי יוכלו לשפר את מיקומם עד לסיום הפלייאוף התחתון, ואולי יפתיעו ברבע גמר הפלייאוף כדי לסיים את העונה בטעם טוב.

בהנהלת חולון שקלו אחרי התבוסה הביתית 86:71 למכבי ראשון לציון את עתידו של ליובין, וזאת לאור קריאות האוהדים לסיום דרכו והיכולת הרעה. בשיחות פנימיות הוחלט לתת למאמן לסיים את העונה, לאור התחושה כי לא יהיה ניתן להשיג מהעונה הזאת הרבה יותר ממה שהושג עד כה.

"למעט שני משחקים הקבוצה לא הפסידה משחקים שהיא הייתה אמורה לנצח, הקבוצה נמצאת פחות או יותר במקום שציפו ממנה להיות בו", אמרו בסביבת הקבוצה אמש, "אם מסתכלים על העונה עד עכשיו, אז נכון שהיו הפסדים מאכזבים בבית לנס ציונה ובחוץ להרצליה, אבל השחקנים ידעו לתקן יפה מאוד בסיבוב השני. ההפסדים שבאמת כואבים היו לגלבוע/גליל וראשון לציון בבית, גם בגלל שאלה משחקים שיכולנו בעזרתם לקפוץ לצמרת, וגם כי הקבוצה הושפלה בהם".

בקבוצה רואים את משחק הליגה הקרוב נגד בני הרצליה כמשחק מפתח, שניצחון בו ימנע מהם כניסה למאבקים על המקום השמיני. לורנס באוורס, שנעדר ממשחק הליגה נגד ראשון לציון בשל פציעה, נמצא עדיין בספק למשחק, ובחולון מקווים כי יוכל לקחת חלק בהתמודדות.

ליאור ליובין התפטר מחולון, אלעד חסין יחליפו

עוזר מאמן הפועל חולון אלעד חסין לצד חבר ההנהלה מיקי דורסמן. ברני ארדוב
לוקח את המושכות. חסין/ברני ארדוב

מאוחר יותר, פרסם ליובין סטטוס בעמוד הפייסבוק שלו, בו הסביר מדוע עזב. "לאור כל הנסיבות הקיימות במערכת , החלטתי לסיים את תפקידי כמאמן הפועל חולון. הפועל חולון תמיד נתפס בעיני כמועדון גדול ומפואר,ולכן שפנו אליי לאמן לא הייתה לי התלבטות לרגע. נאמר לי מההנהלה שהגעתי לעונת מעבר ,גם עונת פרידה מאולם הפחים ,גם שנה שבה חובות עבר אינם מאפשרים החתמת ישראלים בכירים והמטרה היא לעבור את העונה בשלום ולהישאר בליגה כדי שבעתיד ניתן יהיה לבנות משהו גדול יותר בחולון. מטרות הקבוצה היו לשמור על שפיות פיננסית,קידום צעירים והישארות בליגה, ואני שמח שכל המטרות הושגו ואף יותר מכך".

עוד הוסיף המאמן: "11 נצחונות בסוף העונה הסדירה זה מספר שהיו חוטפים בתחילת העונה ואני שמח שעשינו זאת. אני שמח על הקפיצה ששלומי ואייזיק ששמה אותם בחזית עם ישראלים בכירים בליגה. אני שמח על ההכרה שאיתי ורם מקבלים כשחקנים שיובילו בעתיד. אני שמח על ההתמקמות במקום השביעי עם הרבה ניצחונות גדולים שהביאו כבוד למועדון. אני מרגיש גאווה על כך שאני עוזב קבוצה במצב מצוין עם הצלחה מקצועית ,שגם ציפיות לא פרופורציונאליות ביחס ליכולתה של הקבוצה לא יעיבו על הרגשתי. אני רוצה לאחל בהצלחה לכל השחקנים ,הצוות המקצועי וההנהלה שתמיד היו מחויבים ועזרו לי להנות מעבודתי".

לגבי היחס מהקהל כתב המאמן: "האוהדים הם המנוע הגדול של הקבוצה, העידוד שלכם בכל המשחקים היה מדהים.ל א אשכח את תצוגות העידוד נגד ירושלים ומכבי תל אביב בבית ,והנוכחות שלכם במשחקי חוץ כמו נגד הפועל תל אביב , נס ציונה ואילת זה משהו חסר תקדים. נכון שהיו קולות של אי תמיכה מקומץ קטן, אך ביומיים האחרונים אני מקבל המון תמיכה ואהבה מכמות אוהדים כל כך גדולה שזה ממש מרגש אותי. תמיד תישאר לי פינה בלב סגולה בזכותכם".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully