וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: ליאור ליובין התפטר, אלעד חסין יחליפו

18.3.2014 / 16:47

זעזוע באולם הפחים: המאמן, שמונה למאמן בקיץ האחרון, עוזב בעקבות ההפסדים האחרונים. עוזר המאמן יחליפו עד תום העונה

מאמן הפועל חולון ליאור ליובין. ברני ארדוב
זעזוע בחולון. ליובין/ברני ארדוב

מאמן הפועל חולון ליאור ליובין הודיע הבוקר (שלישי) להנהלת הקבוצה כי החליט להתפטר מהתפקיד, ולאחר ישיבה שקיימה ההנהלה בצהריים הוחלט לקבל את התפטרותו. מי שיחליף את ליובין בתפקיד הוא עוזר המאמן אלעד חסין, שמשמש החל מהעונה כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער של חולון.

ההחלטה של ליובין לעזוב את תפקידו באמצע העונה הגיעה יומיים לאחר התבוסה הקשה 86:71 למכבי ראשון לציון, שבסיומה דרשו אוהדי הקבוצה ממנו להתפטר. זו לא הייתה הפעם הראשונה שאוהדי חולון דרשו את ראשו של המאמן, לאחר שעשו זאת גם בתבוסה לבני הרצליה בחוץ בסיבוב הראשון, ולאחר ההפסד הביתי לגלבוע/גליל בסיבוב השני. חלק מחברי ההנהלה של הקבוצה שקלו את עתידו של המאמן אתמול בבוקר, אך הוחלט לתת לו לסיים את העונה, אך היום כאמור הודיע ליובין כי הוא מעדיף לעזוב את אולם הפחים.

ליובין הגיע הקיץ לחולון לאחר שהמאמן דן שמיר החליט לעבור לצסק"א מוסקבה ולשמש כעוזר המאמן של אטורה מסינה. ביחד עם המנהל המקצועי מיקי דורסמן בנו בחולון קבוצה שחשבו בתחילה שתוכל להאבק בצמרת, אך בפועל השתרכה לאורך כל העונה במרכז הטבלה. לצד ניצחונות גדולים על מכבי תל אביב בבית והפועל תל אביב בחוץ, רשמה חולון לא מעט הפסדים משפילים, כשכאמור, האחרון היה למכבי ראשון לציון ביום ראשון האחרון.

חסין, ששימש בתפקיד עוזר המאמן של דן שמיר בשנתיים הקודמות בקבוצה, קיבל בעבר את תפקיד המאמן במכבי חיפה לאחר שאבי אשכנזי עזב את המועדון, אך לא סיים את העונה, והוחלף על ידי מיקי גורקה.

בקבוצה מחכים לתשובה לגבי מצבו של הפורוורד לורנס באוורס, שפספס את ההתמודדות האחרונה בשל פציעה בברך. השחקן התלונן על כאבים לאורך כל השבוע שעבר, ניסה להתאמן בבוקר המשחק, אך לבסוף הוחלט כי לא יתלבש. בקבוצה מקווים כי השחקן לא ייעדר לזמן רב, וכי יוכל לעזור להם לנסות ולשפר את מיקומם עד לסיום העונה, לפני רבע גמר הפלייאוף.

עוזר מאמן הפועל חולון אלעד חסין לצד חבר ההנהלה מיקי דורסמן. ברני ארדוב
ינסה להרים את הקבוצה. אלעד חסין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully