וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחורציאניטיס כשיר לפרטיזן, בלאט על השיטה: "דבילי"

מאמן מכבי ת"א תקף את השיטה אחרי הדרבי: "הפלייאוף נחמד אבל אין עניין". אדלשטיין: "למה אתם מצפים עם הבדלים כאלה?"

צילום ועריכה: קובי אליהו

לפחות בכל הקשור לדרבי הראשון מבין שניים שנערכים הערב (שני) בתל אביב, העיר נותרה צהובה. מכבי תל אביב לא התקשתה מהרגע הראשון והביסה 75:90 את הפועל תל אביב במשחק שהוציא לדרך עבור שתי הקבוצות את הפלייאוף העליון בליגת העל בכדורסל. את הצהובים הוביל דווין סמית' עם 21 נקודות.

הבשורות החיוביות מגיעות מכיוונו של סופוקליס שחורציאניטס. הסנטר נפגע בעינו, נבדק בסיום המשחק, ונמצאה חבלה לא חמורה בעין. הוא יקבל טיפול וצפוי להיות כשיר למשחק ביום חמישי מול פרטיזן בבלגרד.

יונתן שולדברנד הפועל תל אביב מול דווין סמית' מכבי תל אביב. קובי אליהו
היה גדול על האדומים. סמית' מול שולדברנד/קובי אליהו

המאמן דיוויד בלאט הוסיף: "באנו לשחק כדורסל וביצענו בצורה מצוינת את המהלכים שלנו, התקפיים והגנתיים. למעט חמש הדקות האחרונות שכבר היה גארבג' טיים, שיחקנו כדורסל יוצא מן הכלל, בלי קשר להפועל תל אביב, שהיא קבוצה טובה בעצמה. כשאנחנו משחקים ככה, התוצאות בהתאם. כל עניין הנאום של שמעון מזרחי היה מוגזם. הפעם ממש לא היה. לשמעון יש את התרומה העצומה שלו בכל מובן במכבי תל אביב וכשהוא מדבר, מקשיבים. אני לא מוריד מהערך של הפעול תל אביב, היא נותנת עונה יוצאת מן הכלל וארז עושה עבודה יוצאת מן הכלל. הם אחת הקבוצות הטובות ביותר בארץ. אבל מכבי תל אביב, נכון להיום, היא אולי הטובה ביותר".

עוד אמר המאמן: "היה לנו יום אימון נוסף כדי להתכונן וזה עזר, כי צריך להתכונן למשחק נגד הפועל. מה שהכי אהבתי זה שהשתמשנו ברוטציה גבוהה, עשרה שחקנים בכירים שיחקו וכל אחד תרם את שלו. גם אם היו כאלה עם מספרים פחות מרשימים, הם היו על המגרש בזמן הריצה שלנו, כמו אינגלס. הוא לא עשה משהו סטטיסטית, אבל בבריחה שלנו הוא שיחק יחד עם סילבן, טייריס ובלו. אין אצלנו חמישייה ראשונה ושנייה וזה חשוב לנו, כי מעכשיו, אין יותר משחקים קלים עד סוף העונה. אפילו לא אחד. נצטרך כל אחד ואחד שיידע להיכנס ולתרום. טייריס דוחף את הכדור מצוין, אבל לא יותר טוב מיוגב. שניהם שילוב של רכזים מצוינים. טיוס ריבאונדר יוצא מן הכלל וזה משנה את הסטטיסטיקה ואת המשחק".

בסיום דבריו תקף בלאט: "עוד לא הבטחנו את הביתיות ואנחנו מאוד רוצים אותה. בעונה שעברה עשינו 0:6 בפלייאוף ושיחקנו את הגמר אצל היריבה. אין היגיון במה שעושים עם הפלייאוף. זה יפה ונחמד, אבל אין בזה עניין. צריכה להיות סדרה בגמר. מי לא רוצה לראות סדרה של חמישה משחקים בין מכבי להפועל, מכבי לירושלים או ירושלים לחיפה? מי חשב על הרעיון הדבילי הזה? זה הדבר הטיפשי ביותר שראיתי. שני משחקים לאליפות? איפה אנחנו חיים?"

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יכול להיות מרוצה. בלאט/קובי אליהו

גיא פניני סיכם: "כל מה שהיה עם אדלשטיין מאחור, יש מטרה אחת והיא נבחרת ישראל. זה מה שאני רואה ואני מאמין שגם ארז רואה את זה. לא צריך לעשות יותר מדי. רק לחיצת יד והכול בסדר. אנחנו משחקים טוב כבר תקופה, לא רק נגד הפועל. עשינו סיבוב שלם בליגה בלי הפסד, התחלנו את הפלייאוף בניצחון ובטופ 16 אנחנו במצב טוב. אנחנו משחקים כדורסל טוב, כולם מעורבים וככה זה נראה".

דווין סמית' אמר בסיום: "היה לנו חשוב להיות אגרסיביים מהפתיחה ולשלוט במשחק לכל אורך ארבעת הרבעים. יש להם קבוצה חזקה עם מאמן נהדר, אבל באנו מוכנים ובמשחקים האלה תמיד צריך לתת אקסטרה. כל אחד נתן כל מה שיש לו".

סילבן לנדסברג, שקלע 17 נקודות, אמר: "אני בא לאימונים בכל יום וממשיך לעשות מה שאני עושה כל השנה. טייריס ואני משחקים בקצב גבוה, אוהבים לרוץ ולשחק יחד. הוא יודע למצוא אותי. שיחקנו עם תשוקה, זה דרבי, השלישי של העונה".

שחקן מכבי תל אביב סילבן לנדסברג. קובי אליהו
נהנה מכל רגע. לנדסברג/קובי אליהו

מאמן הפועל תל אביב, ארז אדלשטיין, אמר בסיום: "אלו ההפרשים הריאליים בין הקבוצות, מה לעשות? אני לא צריך להתנצל. מה אתם מצפים בהבדלי תקציב והבדלי יכולת כאלה? מפתחים פה ציפיות כי זה פיקנטי וזה דרבי וכי הפועל חזרה וניצחנו בסיבוב הראשון. אנחנו צריכים להיות במיטבנו כדי לגרור אותם למשחק ואי אפשר לעשות את זה עם 19 ריבאונד התקפה שלהם. עדיף להיות פה ולא בבית התחתון. יש לנו בעיה בריבאונד מפתיחת העונה, כי אנחנו משחקים עם שלושה פורוורדים. ניסיתי אזורית כדי לסגור את הצבע והם החטיאו זריקות פנויות, אבל אחר כך קלעו אותן. אנחנו עושים את המקסימום, לשמחתי התחרות שלנו בשלב זה היא לא מול מכבי תל אביב. אנחנו גרים להיות פה, הם קבוצה יותר טובה וקשה, משחקים באינטנסיביות אחרת".

קרלון בראון הוסיף: "כמו תמיד. הם קלעו שלשות, השיגו ריבאונד התקפה ונקודות קלות ואנחנו לא. ככה ההפרש צמח. אני לא יודע למה אנחנו לא יכולים לשחזר את היכולת מהדר יוסף מתחילת העונה. צריך להמשיך לשחק, להתאמן ולקוות שנהיה יותר טובים במשחק הבא נגדם בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully